Премини към съдържание

Повдигачи


Dell

Препоръчано мнение

Колеги, наскоро някой беше писал, че си е купил повдигачи от eBay за Каризма GDI, дали няма да спомене отзиви? Помня, че и DJ-я имаше мнение за тях - не се пълнели нормално с масло или нещо такова. Та някой ще може ли да каже хубави ли са всъщност или са някакви ментета? А с Евро 07 и METELLI ? 40 лв са спрямо нещо от рода на 70 за оригинални, което ме навежда на мисълта за второстепенна италианска фирма.....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повдигачи ще ти намерим на цена доста по-добра от Еврото, ама сигурен ли си че ти трябват.....С какво масло си, на по-високи обороти тропането изчезва ли, като я изфорсираш 10-15 пъти до 3000об/мин изчезва ли шума, или поне намаля ли. Трябва си ред проверки преди да набиеш близо 500лв в глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този тест с повдигането няколко пъти до 3000 и после отпускане съм го правил, в интерес на истината понякога поутихват. С грешното масло съм 10W40, скоро възнамерявам да сменя с 0W40 или 5W30 /доколкото разбрах тeзи са правилните/, но предното беше същото, а чукането не беше такова. Понякога утихва съвсем, но е инцидентно и случайно и не мога да разбера защо.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин при първото палене двигателя работи ли "странно" в продължение на 20сек до 1 минута, след което да настъпва рязка промяна в работата и шума. Ако е така то в началото има ли тропане или се появява след "промяната". Обърни внимание на това и кажи да видим.

Смени и маслото задължително.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако под странно имаш предвид на високи обороти, с пухтене, съпътсвано с изгорели газове богати на бензинови пари то - да. Това приключва веднага щом дам газ, иначе докъм 20-30 сек. В интерес на истината не съм се заслушвал дали има чукане преди това....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, сега като се прибирах се поослушах, почукват, но сякаш не е така както когато измина някакво разстояние, утре ще се заслушам изрично. А пухтенето не е точно пухтене, по-скоро точно "странна" работа както го описа. Правопропорционална на температурата. По-студено - по-странно :) Ще слушам утре пак....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, не е точно пухтене, но работи по различно след студен старт, около 20-30 сек. след което вдига обороти до 1500 и тръгва нормално. Чукане почти няма, ако е бил студен, ако вече е топъл /примерно 30 мин. след изгасяне/ тракането беше повече от шумно, след форсиране и задържане на газта поутихва, но пак остава някакво остатъчно...

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моите наблюдения за да се изкоментира работата и на моята Каризма (1.8 ГДИ):

 

При палене (студен старт) оборитите се вдигат за сек. до 1500-1600 оборота и веднага стрелката пада до 1000 оборота за 30-40сек. до 1 мин. след което си пада на 600-700 . През това време до като колата загрее се чува едно леко ритмично почукване , след което утихва. По някога (след колата като е загряла и покарана) се появява отново това почукване за малко (сек.) и пак отихва - това рпимерно като се спре на светофар.

 

П.П. Маслото е сменено преди 500 км (1 месец) с Тотал Кварц 10W40. Предното масло беше същото , а преди него 4 последователни смени с Shell Hellix 10W40. Всички смени са правени на около 9000 км.(за сигурност )

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моите наблюдения за да се изкоментира работата и на моята Каризма (1.8 ГДИ):

 

При палене (студен старт) оборитите се вдигат за сек. до 1500-1600 оборота и веднага стрелката пада до 1000 оборота за 30-40сек. до 1 мин. след което си пада на 600-700 . През това време до като колата загрее се чува едно леко ритмично почукване , след което утихва. По някога (след колата като е загряла и покарана) се появява отново това почукване за малко (сек.) и пак отихва - това рпимерно като се спре на светофар.

 

П.П. Маслото е сменено преди 500 км (1 месец) с Тотал Кварц 10W40. Предното масло беше същото , а преди него 4 последователни смени с Shell Hellix 10W40. Всички смени са правени на около 9000 км.(за сигурност )

 

 

Да си кажа и аз - моята Каризма (GDI '99) работи по същия начин и тъй като я имам от скоро (2 мес.) се зачудих това почукване дали е нормално и на какво може да се дължи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да се чува само помпата за високо налягане как цъка и инжекторите, но и при мен има едно леко почукване, когато си поиска при ненатоварен двигател. Изчезва без да се вдигат оборотите и без да се влияе много от тях. За един оборот се чува точно или по един или по два пъти. Да си дрънчи да си мислят че е печка :giggle:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, не е точно пухтене, но работи по различно след студен старт, около 20-30 сек. след което вдига обороти до 1500 и тръгва нормално. Чукане почти няма, ако е бил студен, ако вече е топъл /примерно 30 мин. след изгасяне/ тракането беше повече от шумно, след форсиране и задържане на газта поутихва, но пак остава някакво остатъчно...

С електрически дросел ли е колата...........?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То GDI на >100К едва ли има дето да не потропва.

И моето потропва докато е студено за няколко минути и после утихва. Странно е, че понякога хич не тропа, дори и студено, като примерно колата пак си е стояла една нощ без да е карана. Докато го има потропването е свързано с оборотите. На ниски се чува рядко, на средни е най-тракащо и във високите почти не се чува (може и да е защото двигателя става по-шумен като цяло). Иначе примерно след 10ина минути работа не може да се познае дали работи двигателя по шума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То GDI на >100К едва ли има дето да не потропва.

 

Виждал съм едно такова, ако те успокояява по някакъв начин, но се продаде пореди около половин година. Забелязал съм и че чукането зависи и от безина, та не зареждам вече 96 Extra Force :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С електрически дросел ли е колата...........?

 

Нямам абсолютно никаква идея, никога не ми се е налагала интервенция по клапата. XMCLNDA2AWF045632 е рамата, но тази сутрин бях изумен, наложи ми се да тръгна по бързо без да чакам да загрее и на първия светофар трябваше да спра радиото и да се заслушам усилено, за да чуя въобще двигателя. Вече съм изумен тотално....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам абсолютно никаква идея, никога не ми се е налагала интервенция по клапата.

С обикновен е 11.97 година е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...