Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Като гледам окачването на двигателя( 4G92 Mivec) и периферията, ми се струва, че може да се бодне на на нашите машини без преправяне...... :wub: Ми да бе Нали имаше снимки на един германец който е сменил 4г13 с 4г92 мивек... Мисля, че ъпгрейда е чувствително задоволителен?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Чудя се дали има разлика в ск.кутия и полуосите.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Нямам идея дали нашите кутии могат да издържат на въртящия момент на този мотор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 29 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Нямам идея дали нашите кутии могат да издържат на въртящия момент на този мотор...А моята каква е? Тя ще има ли шансове :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 А моята каква е? Тя ще има ли шансове :icon_n_king: Би трябвало, има колега с колт 3 гти чиято кутия носи и повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 А моята каква е? Тя ще има ли шансове :icon_n_king: На твоя Колт мотора е обърнат и едва ли ще стане без преправяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 И това пропуснахме колега, че твоя мотор е на обратно, но може да стане с флекс и телоподавка :icon_rock: Иначе 4G63 би трябвало да пасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 29 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2009 (редакция) И това пропуснахме колега, че твоя мотор е на обратно, но може да стане с флекс и телоподавка :icon_rock: Иначе 4G63 би трябвало да пасне.И аз това видях,че на Мивека всичко е обърнато на обратно,обаче си викам абе я да си замълча,така и така не разбирам много да не се излагам излишно :icon_thumbup: А въпросния 4G63 двигател от еклипс 150 к.с. ли е ? Редактирано 29 ноември 2009 от kuncata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 (редакция) Да :icon_n_king:...обаче 4Г63Т надхвърля 200к.с,а 4Г63Т-Мивек е 280к.с :mitsu-smiley: Редактирано 30 ноември 2009 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 30 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2009 А "чипче" неможе ли да се намери за такъв колт? Из форумите на Пежо имаше някви дето предлагаха чипове за френски котлони,реших да попитам за мицубишито и какъв беше отговора "всичко зависи от това какво ти е еку-то. Ако е японско не можем да го правим. Ако е европейско ще стане. Кажи какво е и ще ти отговоря." Може ли да се има доверие на такива хора за чиптунинг,и действително как мога да разбера какво ми е ЕКУ-то,колата е внасяна от Италия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Не могат да ти направят чип, не давай да ти пипат ЕКУ-то, да не си търсиш ново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 1 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2009 (редакция) Не могат да ти направят чип, не давай да ти пипат ЕКУ-то, да не си търсиш ново Определено нямам такова желание! Днеска попаднах на нещо странно и непознато за мен това.Не разбирам много от английски,но до колкото разбрах това играе ролята на "мини турбина" вкарва въздуха под налягане,но се задвижва чрез електричество. Ще има ли полза от такова нещо,защото цената ми се вижда твърде ниска,ако има каква ще е тя. Разчитам на по-компетентните :icon_dance: Редактирано 1 декември 2009 от kuncata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Това нещо, колега, освен да пречи на потока на въздуха, друго не прави. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 (редакция) Колега чип на гол мотор си е направо заблуда, най-много 1-2кс да изкараш от малко предварение и гориво. Един приятел има СRХ и го подготвя за планинския шампионат. На Дино-стенда показа разлика 1 кв на колелата след чипа! :icon_blush: Редактирано 1 декември 2009 от kris_kn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Тя такава малка разлика идва само от разликата в атмосферните условия, освен ако не е съобразена... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilchard Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Чипа е един вид драйвери за новия хардуер. При положение, че ти нямаш такъв, сам се досещаш - нямаш нужда от "дравери" ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Интересни метафори... Само че, доколкото съм запознат нашите ЕКУ-та не се "чипосват".... Софтуера не е записан в чип, а в самия процесор. А ако колегата направи турбо проект, то тогава ЕКУ-то става излишно, а на негово място се слага мегаскуирт, който вече се настройва прецизно от хора които знаят какво правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 magasquirt му е майката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Има и други по-удачни варианти от Мегата, но и цената им е качествена. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.