MultiPointECI Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Здравейте колеги.Ненамерих подобна тема във форума и реших да споделя моите възхищения и притеснения относно двигателя: "4G15 Cyclone".Като за начало ще ви кажа какво научих за въпросната модификация -циклон.Става въпрос за същия двигател 4Г15,8 клапанов,1500куб.см,познат на всички ни,но с подобрен всмукателен колектор,в който чрез завихряне,се увеличава налягането на въздуха,което пък изисква и променена ECU система.Тези мотори се правят само за Япония,което доказва че европейските варианти са дефурсирани,заради изискванията на EU.Това бяха част от впечетленията ми за този мотор,а основното притеснение е че имам такъв и за него знам само това,което писах по-горе! Дори в талона не пише колко коня е.Но далеч не е 84 колкото го дават в европейските книги и програми.Реших да и измеря компресия.Беше с 2,5 бара над даденото в книгата.Тоест...нямам никаква информация за този мотор.Смених му горивната помпа за да запали.По книга трябда да е между 3 и 3.5 бара.Е...купих 3.5!Запали,но не върви както преди.Ненамерих преведена японска книга или нещо такова...с подобна информация,затова моля колеги,ако някой знае или може да намери нещо,да сподели :mitsu-smiley: Това което ми трябва най-спешно е налягането на горивната помпа и нялагането в системата след регулатора :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Здравейте колеги.Ненамерих подобна тема във форума и реших да споделя моите възхищения и притеснения относно двигателя: "4G15 Cyclone".Като за начало ще ви кажа какво научих за въпросната модификация -циклон.Става въпрос за същия двигател 4Г15,8 клапанов,1500куб.см,познат на всички ни,но с подобрен всмукателен колектор,в който чрез завихряне,се увеличава налягането на въздуха,което пък изисква и променена ECU система.Тези мотори се правят само за Япония,което доказва че европейските варианти са дефурсирани,заради изискванията на EU.Това бяха част от впечетленията ми за този мотор,а основното притеснение е че имам такъв и за него знам само това,което писах по-горе! Дори в талона не пише колко коня е.Но далеч не е 84 колкото го дават в европейските книги и програми.Реших да и измеря компресия.Беше с 2,5 бара над даденото в книгата.Тоест...нямам никаква информация за този мотор.Смених му горивната помпа за да запали.По книга трябда да е между 3 и 3.5 бара.Е...купих 3.5!Запали,но не върви както преди.Ненамерих преведена японска книга или нещо такова...с подобна информация,затова моля колеги,ако някой знае или може да намери нещо,да сподели :mitsu-smiley: Това което ми трябва най-спешно е налягането на горивната помпа и нялагането в системата след регулатора :mitsu-smiley:Коя година е, с кой тип инжекцион е ? Какво е , модел ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Коя година е, с кой тип инжекцион е ? Какво е , модел ........ рийд да тайтал "cyclone" Type Engines, Colt-Mirage 1988 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 (редакция) http://www.postimage.org/image.php?v=gx1WipM9http://www.postimage.org/image.php?v=aVJoFJAhttp://www.postimage.org/image.php?v=aVJpl80http://www.postimage.org/image.php?v=aVJq80SMitsubishi Mirage 1988 1.5MPI CycloneАз намерих за Dodge Colt 4g15 характеристиките и за налягане на горивото бяха същите,но там компресията я даваха от 12 до 13 бара.Аз измерих моята 11.9 на студен двигател така че явно проблема е друг.Немога да я вържа на компа за диагностика.Показва ми някфа грешка при свързването.Мисля си да и взема 2 нови ламбда сонди че тези минават 120 000км...барем тръгне Редактирано 28 август 2009 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Колега това карано ли е по улиците на Варна?! Виждал съм точно такова с надпис мираж отзаде, а едва ли са срещат често Това което видях мисля че имаше газово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 (редакция) Колега колата не е от 3 години в движение.Когато чичо ч докара от Япония далечната 1996-та,един негов приятел купи същата,само че 1.3.Тази която си видял спира в гръцката махала във Варна и е без горните 2-ва люка.Виждал съм още една,само че със автоматична скоростна кутия.Видял си една от 2-те сигурно. Редактирано 28 август 2009 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Е най-вероятно Даже мисля, че цвета беше като на твоята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 (редакция) Да!И 3-те са тъмно сини.Но моята е най-очуканата и грозната.Просто доста жени я караха докато ми я подари чичо! Редактирано 28 август 2009 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Ами ако имаш желанието, и ресурсите, може лека, по-лека да и дариш нов живот... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 (редакция) С голямо удоволствие бачках цяло лято по нея.Вече се търкаля по улиците на Балчик (там имаме с татко сервиз).От 3 години седене горивната помпа беше клеясала и изгоря,съединителя залепнал(едва го отлепихме от маховика),но пък както не беше работила толкова време,запали на 4 цилиндъра след като помпата за 3-4 секунди качи гориво.Голяма машина е.Мисля че с времето ще се разработи и ще тръгне както преди.Сега се занимавам с нагнетателната помпа на съединителя(горната)Задния маншет на буталцето е заминал и капе масло в купето.И във Варна немога още да намеря.Да препоръчате някой магазин за такива гумички,семеринги...и т.н Редактирано 28 август 2009 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 Колеги някой сменял ли е такива маншети на горната хидравлична помпа?Никъде немога да намеря такива!Апък новата помпа е 77 лева ]; ]; ]; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 (редакция) Ето твоя човек - цъкИзпрати му лично съобщение и освен че ще ти отговори на всички въпроси ще ти намери и частите които искаш, оригинални при това Редактирано 29 август 2009 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 29 август 2009 Автор Сподели Публикувано 29 август 2009 Благодаря ти за помощта колега.Дано да се справи и с моя проблем :mitsu-smiley: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.