Премини към съдържание

Oтносно скорост


atila

Препоръчано мнение

Един седан от клас Галант няма как да се представи подобаващо и да се движи с 180 и това да е спокойно пътуване, понеже нито като трансмисия нито като окачване е измислен за такива скорости.

 

Принципно няма седан, който да се "представи подобаващо" на тая скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Според мен проблема идва от там ,че тази "60 000 км" са карани на различен тип пътища.Просто пътищата в БГ са жалко подобие на тези от Австрия,Германия или Унгария например(давам тези страни за пример защото на тях съм карал).Има отсечки и в БГ от по няколко километра които се ДОБЛИЖАВАТ до тези които са малко по на запад.И на тези отсечки ,мога да кажа, без напрежение се поддържат 160 км/ч.А в това положение може да се кара доста продължително време по Австрийската магистрала например.

Няма да си забравя,преди години когато отивах до Германия да си вземам първата западна кола,как както си карахме по пътя с 160 км/ч. (4 човека

,много багаж и все пак с Голф3) ни задмина една леля с Пежо 106 !!!!!Та нима този автомобил е предназначен за тези скорости за разлика от Галант-а?

И явно лелята редовно си пътуваше така защото най-спокойно си беше "захапала" волана (нали знаете как карат повечето жени),но не се четеше никакво напрежение в очите и докато ни подминаваше поне с 170 км/ч.

Аз имам вече трети Галант с 2.5 мотор.Мога да кажа от опит,че и аз усетих проблем с нестабилността,но чак в БГ .И тази нестабилност е в случай ,че по пътя има странични неравности. Вече съм на 100 % убеден и от къде идва тя.

В Германия ,както и тука ,се вижда че Галант с по ниско окачване е уникално изглеждащ автомобил.Там за 80-100 евро има комплект пружини които свалят колата с 30 или 40 мм. Германеца в 90 % от случаите ги слага,защото колаа придобива зловещ вид на нещо захапало пътя и готов да го изяде до последния метър асфалт.Но... до там.Едни качествени спортни амортесьори в Грмания са от порядъка на 450 -600 евро.Немеца си спестява този разход защото не усеща разлика в возията след смяна на пружините.Просто пътя си е толкова равен и гладък че няма как да усети нестабилност от неравности.Колата продължава да си лежи на пътя по същия начин.

Не го говоря това наизуст.Над 1000 км. аз си седях стабилно на пътя и изведнъж ...люлеене по шосето.И това вече за втори път.

То не бяха,стендове,сервизи и т.н.Накрая едни червени Кони и въпроса е решен.Няма вече нестабилност на пътя.И който не вярва нека се качи на Галант с Кони и по къси пружини и ще види разликата.

Вярно е ,че возията става по твърда и по скапаните ни улици това се усеща доста лошо.Да не говорим че в комбинация с 17-ки джанти ,или по големи,кормилните накрайници и окачването се разбиват в пъти по-бързо.Но докато в БГ пътната инфраструктора е такава и колите ни ще се разхлопват повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е. Аз също разбрах какво съм купил едва когато стъпих в Румъния. В Германия, Австрия, Унгария и донякъде в Румъния нито веднъж не тропна и не скръцна колата. Обаче в разнебитените Карпати не можеше да се кара - тук-там поскърцва, потраква ... И по преките пътеки в моя край разбирам, че тази кола не е за тези пътища. Бързото каране разваля удоволствието от пътуването при това положение.

В началото скоростта от 160 км/ч изглежда бързо, но след 2-3 минути се свиква и караш спокоен. Усещаш колата и виждаш как тя се подчинява на командите и държи стабилно траекторията. Няма да свирят гуми, няма накланяне ... нищо. Просто си караш. Дойде ли лош път ... :icon_crying: . Но пак става - караш по-бавно от другите и им даваш път.

Амортисьорите и пружините на моята кола са черни и видимо отдавна са там. Порядъчно корозирали. Може би са оригиналните, защото по моему са на 50% - трудно поддават на вдлъбната бабуна, но ако е дълбока и карам бързо, амортисьорът не смогва да задържи и предницата подскоква. Ще си търся фабрични пружини като за тази модификация, а амортисьорите ще са Каяба с газ. Сложа ли Кони-та, ще се раздрънчи като каруца за норматив.

 

Има много седани, които ще се представят подобаващо със 180, но за жалост само акцизът им е колкото 2 и дори 3 Галанта без забележка. Или поне гумите и джантите им струват колкото Галант в отлично състояние като цяло... М-ките на БМВ, Ауди А6 и А8, Мерцедеси, разни Ягуари, Бентлита, Волва ... много са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...каране със 150км/ч, при положение че ясно знам какъв е бил, че ме е возил ежедневно с тези скорости за целия си пробег с мен...

Само от любопитство, къде ги поддържаш ежедневно тези скорости?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само от любопитство, къде ги поддържаш ежедневно тези скорости?

AВстралия...или Австрия беше...там някъде :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...