ivomt Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Здравейте, Искам да попитам хора които могат да ми помогнат.От година имам колата ( :mitsu-smiley: Каризма'98; 1,6) и и сложих от известно време аларма.Проблема е, че съм с две дистанционни - едно за "Keyless entry" на колата и едно на алармата.Въпроса ми е може ли да се изтрие дистанционното на централното заключване, като самото централно си продължи да си работи по нормално му - управлява се от алармата. (Ако има процедура дано да е лесна за употреба)Прочетох цялото упътване на колата, както и във форума на Паджеро има за регистрация на код и нищо друго. Ако можете да ми помогнете Ви благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Що ще го триеш ,аз мойто просто го хвърлих в къщи и си ползвам само на алармата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Аз като си взех Каризмата ми дадоха два ключа и без никакви дистанционни. После като сложих аларма на нея е вързано и откл./закл. на централното. Така че тая операция на алармажиите трябва да им е ясна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) Тя операцията им е ясна, ама повечето алармаджии са непрокопсали жичкаджии и работят на системата ден година храни (или нещо подобно). Няма да пропуснат да си вземат паричките за "услугата" при все, че е трябвало да го направят, когато са поставяли алармата. Иначе освен така наречените "застрахователки" (цена под 50лева), всички други аларми поддържат връзване на централното. Редактирано 19 август 2009 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) Лелее чак сега зацепих за какво става въпрос .Заминавай при алармаджиите дето са ти сложили въпросната аларма да си довършат работата .Това не е екстра или опция, а стандартна функция и те са длъжни да обяснят възможностите на устройството. Иначе всеки може да си закачи една пищялка от :Всичко по един лев: и няма да има нужда от алармаджии . Редактирано 19 август 2009 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) ЗдравейтеАлармата си работи - отключва, заключва, като цяло управлява централното както трябва, и си е вързана като хоратано дистанционното на централното също отключва и заключва и това ме притеснява. И да речем че дистанционното не е при мен - вече, си идвам дирекно на въпроса за изтриването... Също така ако вземем, че някои "дилъри" си запазват и трофеи, просто тази опция за изтриването ще е много полезна: "вместо за вземаш аспирин"ПС: Като си взех колата беше с два ключа и едно дистанционно за централното :confused1: :icon14: :confused1: сега със с два ключа и само дистанционните от алармата Редактирано 19 август 2009 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Кофти номер ,питай алармаджиите дали могат дати махнат само приемащия модул .Той 100% е отделно устройство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Благодаря за отговоритеМисля така да направя, но преди това ще взема да поогледам за такъв модул (ако не се лъжа във форума четох, че централното е под пепелника), просто не искам разни самозвани "професионалисти" да ми режат кабелите на колата, както каза dark повечето са ... ... жичкажии (или поне на тези на които съм попадал), Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Не махай модула, защото централното ти няма да работи и през алармата даже. По добре или с апаратура ако може да се затрие (незнам как, обучавал съм, но не съм трил), или свали модула и нещо му отрежи антената или друга такава варварска намеса :icon_blush: Но после си го сложи обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) По дяволите!!!Сетих се за ръководството за Каризма което свалих от форумаСтр. 158 "Vehicles with keyless entry system" е показано че "ЕКУ"-то на централното приема сигнала на дистаниционното, което означава, че са едно цяло: виж прикаченото :icon_censored: Редактирано 19 август 2009 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Има и един друг вариант......този модул помни само по две дистанционни. Разтърси се из Каризмите на части, намери си още едно дистанционно. После вкарваш системката в режим на програмиране.....програмираш двете дистанционни които имаш. Това гарантирано ще изтрие всичко останало.....после ги мяташ у вас в някой шкаф....... Ако те притеснява че може да има друго останало в лоши ръце, това също е начин. Или ако имаш някой познат или роднина запамети неговото, няма значение. И без това дистанционното не влияе на паленето......само може да се отвори с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Милен го измисли :icon_thumbup: Най-доброто обаче си остава.... каско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) Има и един друг вариант......този модул помни само по две дистанционни. Разтърси се из Каризмите на части, намери си още едно дистанционно. После вкарваш системката в режим на програмиране.....програмираш двете дистанционни които имаш. Това гарантирано ще изтрие всичко останало.....после ги мяташ у вас в някой шкаф....... Ако те притеснява че може да има друго останало в лоши ръце, това също е начин. Или ако имаш някой познат или роднина запамети неговото, няма значение. И без това дистанционното не влияе на паленето......само може да се отвори с него.Там е и проблема че едното по принцип го нямам (от "пича" дето ми я докара) а другото го загубих(това е дълга история), т.е. ми трябват две нови.Но това е идея (и то добра) не мисля че такова дистанционно е скъпо (няма да струва колкото например да речем едно CD ако ми го "гепат")Въпреки това Milen_z мисля да пробвам това което препоръча с "вандалското" отношение, да отрежа антената или предполагам че вътре в модула има кварц които отговаря за честотата на приемането (приеманата честота трябва да бъде около 433 MHz - поне на алармите е тази и предполагам, че това трябва да пише някъде вътре на някой чарк)Надявах се все пак да има и лесен начин :icon_crying: затова и писах, можеше да помогне много и на други, но явно без "чук" няма да се размине Редактирано 19 август 2009 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Може да го увиеш в фолио (модула на централното) Почти ще е невъзможно да приеме сигнала на дистанционното А и не е толкова страшно, ако някой ти отвори вратите алармата би трябвало да писне... @tmitov: В тая тема май сме големи неграмотници. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 20 август 2009 Автор Сподели Публикувано 20 август 2009 ЗдравейтеПо отношение на правописа се извинявам (и учителката ми по литература ми казваше че ме няма там)Относно по въпроса, вчера и днес изчетох в детайли схемата и няколко сайта и ми хрумна идея.Ако може някой от Вас, по възможност когато има, да пробва следното:Ако има работещо дистанционно за централното, да влезе в колата и да заключи и след това да отключи. След това да даде на първа степен на контактния ключ (ACC) и докато е на контакт пак да пробва да отключи и заключи с дистанционното - според мен би трябвало да не стане.Благодаря Ви предварително за съдействието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 26 август 2009 Автор Сподели Публикувано 26 август 2009 Здравейте....................Благодаря Ви предварително за съдействието Изглежда няма да бъда удостоен с отговор :icon_crying: но въпреки това аз съм упорит и ще си пробвам късмета, да вида дали идеата ми работи Ако има резултат ще пиша, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 30 август 2009 Автор Сподели Публикувано 30 август 2009 Здравейте КолегиРеших малко да се по майсторя и...Свалих корите, другите "кичове" по таблото и какво да видя......алармата, която ми я поставиха в БългарияТя беше закрепена за шасито ... с кабелни връзки :vsurprise: Шоковия датчик - също :icon_crying: и се клатеше като "на стар коч ма... :icon_censored: ", а ел. връзките бяха направени от начинаещ негра... :icon_censored: Беше направено всичко само и само да мине "номера" със свързването на алармичката.Съветвам всички които са им правени ремонти в България и не познават майстора да си огледа ел. инсталацията ако не искат :icon_drive: Ако имаше "чалъм" да кача и някоя снимка да видите за какво става дума ще припаднете :shock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 11 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2009 ЗдравейтеНека да споделя как оправих всичко, без да изтривам никакво дистанционно от паметта на централното (или така мисля :unsure: )!Свалих ръководството за :mitsu-smiley: "Space Star BG" от форума. Изглежда двете коли са много сходни (да не кажа че са еднакви в ел. инсталациите), та там пише (на стр. 2-5):"ЗАБЕЛЕЖКА:(1) Без ключовата пропускателна система не сезадейства в случай, че контактният ключ еоставен на позиции' ACC или 'ON", или акоима отворена врата."На схемата която качих се вижда, че се подава системно напрежение от контактния ключ (позиция: ACC) на крак 22 от централното и никъде другаде...Това означава само едно (това което се съмнявах и за което ви помолих да пробвате във форума) ако се подаде постоянно напрежение от акумулатора на крак 22 от централното то дистанционното няма да работи.Аз го направих :icon_dance: , и сега централното си ми работи както преди (без да има дим и взривове ) и смятам, че оригиналното дистанционното на централното няма да задейства централното :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Tony Публикувано 10 Май 2015 Сподели Публикувано 10 Май 2015 (редакция) Здравейте колеги,искам да попитам от каде мога да си намеря оригинално дистанционно за каризма 2001-ва и дали може да се препрограмира та да работи на моята кола. Редактирано 10 Май 2015 от 4i4o Tony Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PsyTeam Публикувано 11 Май 2015 Сподели Публикувано 11 Май 2015 Здравейте колеги,искам да попитам от каде мога да си намеря оригинално дистанционно за каризма 2001-ва и дали може да се препрограмира та да работи на моята кола. И аз се интересувам от отговор на този въпрос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.