krasidisk Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Здравейте колеги. Вече повече от година карам Outlander 2003, AWD 2.4l, Automatic (американски). Преди около седмица започна да се замисля сутрин при първото палене за деня.В началото палеше от втория-третия път, като постепенно бойката се увеличи.Вече паля от 6-7 завъртане. Звуците са все едно не достига бензин до двигателя, като при всяко следващо завъртаневсе повече се чува кихане и накрая си запалва.Проблемът се проявява само при студен двигател (иначе си пали безпроблемно). Проверихме с майстора ми бензиновата помпа (работи си перфектно).Усъмнихме се в горивния филтър (такъв нв намерихме изобщо).Последното предположение е за повреден датчик (може би топлинен). За момента търся сервиз със наличен диагностичен софтуер за този модел (различен от БАЛКАНСТАР).Или ако някой може да ми помогне с майстор, който да реши проблема изцяло. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 На газ ли си? Позапушени инжектори-купи добавка за почистване на горивна система и инжектори. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 10 август 2009 Автор Сподели Публикувано 10 август 2009 На газ ли си? Позапушени инжектори-купи добавка за почистване на горивна система и инжектори. :mitsu-smiley: Да, с газов инжекцион BRC съм от 10 месеца. Ако са инжекторите дали проблема няма да си стои и при топъл двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Понеже пали на бензин и при определена температура минава на газ затова предполагам, че са инжекторите. Виж пробвай сутрин на студен двигател да запалиш на газ. Ако запалиш значи проблема го знаеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 10 август 2009 Автор Сподели Публикувано 10 август 2009 Понеже пали на бензин и при определена температура минава на газ затова предполагам, че са инжекторите. Виж пробвай сутрин на студен двигател да запалиш на газ. Ако запалиш значи проблема го знаеш. Не е възможно с тази газова да се пали на газ.Винаги пали само на бензин.Има ли друг вариант за проверка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Има и друг начин-караш колата една седмица само на бензин,ако се оправи поленето значи бенз.дюзи се запичат докато работи колата на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Има и друг начин-караш колата една седмица само на бензин,ако се оправи поленето значи бенз.дюзи се запичат докато работи колата на газ. И още нещо..... подменяш този бензин с нов.Аз имах ядове с едни 25л. от бензиностанция на Петрол - заредих още толкова(100 октана на ОМВ) и газ до дупка докато не изразходвах всичко.Друг колега също се оплака от качеството на бензина.Явно са по претенциозни (и той е с американче) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Не е възможно с тази газова да се пали на газ.Винаги пали само на бензин.Има ли друг вариант за проверка?При мен има "авариен режим" и ако ми е свършил бензина да мога да запаля на газ - ГИ ФОБОС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 При мен има "авариен режим" и ако ми е свършил бензина да мога да запаля на газ - ГИ ФОБОС. Който се активира, когато задържиш бутона за преминаване на газ при паленето на автомобила. Провери дали няма и при теб нещо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 10 август 2009 Автор Сподели Публикувано 10 август 2009 Който се активира, когато задържиш бутона за преминаване на газ при паленето на автомобила. Провери дали няма и при теб нещо такова. Ще опитам.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 BRC няма авариен режим за палене само на газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Мисля си че е възможно да не задържа налягане в рейката, когато работи на газ. Трябва да се види байпасния клапан на рейката и бензиновата помпа как е направена - дали да работи или не на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 13 август 2009 Автор Сподели Публикувано 13 август 2009 BRC няма авариен режим за палене само на газ Здравейте, Говорих с хората от BRC по въпроса. Има възможност да се запали само на газ, но е крайно не препоръчително, така че не съм го пробвал.Според тях този тест няма да доведе до някакъв извод тъй като:1. При всички случай няма да запали от раз на газ.2. Не е ясно колко бензин или газ са останали в горивната система при въпросното палене и кое ще се запали в конкретния случай. Преди два дни бях в РУБИН. Компютъра не показа никакви записани грешки. Момчетата се чесаха по главите половин час и нищо не измислиха.Разбрахме се да изчакаме техния ГУРУ в областта да се върне от море другата седмица и да им я оставя за поне 4-5 дни. Моля, ако някой знае и друг сервиз, в който ще ме вземат на сериозно да сподели! Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Преди два дни бях в РУБИН. Компютъра не показа никакви записани грешки. Момчетата се чесаха по главите половин час и нищо не измислиха.Разбрахме се да изчакаме техния ГУРУ в областта да се върне от море другата седмица и да им я оставя за поне 4-5 дни. Моля, ако някой знае и друг сервиз, в който ще ме вземат на сериозно да сподели! Благодаря Пусни търсачката за сервиз Рубин и ще благодариш на бог, че не са ти приели колата за ремонт и диагностика... :icon_box: Примери - цък и тук Мисля, че достатъчно се е написало вече, къде можеш да отидеш и при кого. Потърси малко, така ще излязат интересни теми и коментари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu13 Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Обикновено при бензиновите коли има един клапан който да задържа горивото когато загасиш колата, т.е. да не се връща назад по системата. Проверете го и него. Ако не задържа бензина, това изисква помпата да върти повече време докато подкачи отново до необходимото ниво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Е да, ама не е москвич у помпата е електрическа, не трябва да върти мотора за да се "качи" горивото. Аз съм за запушени дюзи, пробвай все пак да запалиш на газ, може и да запали веднага. При мен е така - първото запалване на бензин е малко трудно, на газ обаче пали от раз, дори и на -15С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.