dido varna Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Смених маслото на кутията , но май не съм сложил точно необходимото, започна да ми хърка втората скорост... Маслото ми го препоръчаха от Нипартс, н о като го сравних с старото, не беше същото.... Старото масло , което източиха имаше червеникъв цвят и после разбрах че е така нар. MTF. Дали ако го сменя още веднъж и сложа от тоя тип червено масло ще ми се оправи проблема..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 Какво сложи - 75W90? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 29 юли 2009 Сподели Публикувано 29 юли 2009 Колега по каталог малсото ти трябва да е 75В90.А може и да не е от маслото като източи старото имаше ли стружки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 29 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2009 Точно такова сложих, но честно казано не проврих за стружки, пича в автосервиза го източи и това е. Какъв е всъщност проблема и какво да направя сега, да сложа ли едно MTF да опитам.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Колега по каталог малсото ти трябва да е 75В90.А може и да не е от маслото като източи старото имаше ли стружки По принцип от :mitsu-smiley: го дават 75W80, пише че и със 75W90 става? Какво е маслото като вид и като марка? Може да пробваш с една тефлонова добавка, ще има голям краткотраен ефект. Стружки няма да намериш, предвидили са го и японците слагат магнити вътре, и то не само на :mitsu-smiley: ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 август 2009 Автор Сподели Публикувано 1 август 2009 Маслотото е TITAN SPEED 75W90. Интересното е че преди да го сменя нямаше тоя проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Здравей колега, ако наскоро си купил колата, възможно е предишният собственик да е поставил добавка за Уплатнение и намаляване на триенето, просто кутията не е била, в ред. Обикновенно след като се източи и съответно налее новото, проблема се появява. Друга хипотеза, маслара не е сипал необходимото количество. Възможно е да си попаднал на масло менте или бракувана поради някаква причина партида. Смени си маслото, съгласно указанията, в ръководството за експлатация на автомобила, извърши смяната , в друг гараж и си избери друга марка масло. Извърши смяната веднага след като си изминал поне 35- 50 km. Пробег, тоест колата да е топла за да може старото да изтече до капка, при това бързо. Прибави и високо качествена добавка към новото масло. Желая ти успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 август 2009 Автор Сподели Публикувано 1 август 2009 Благодаря ти за съвета, колега.. Забелязах обаче че като измина малко повече километри, проблема малко се пооправя, имам наистина чувството че маслото нещо е е наред. Може би като загрее кутията и се пооправя. Ще го сменя наистина за всеки случай, че не ми се сменя после кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Като точиш маслото, го източи в чист съд за всеки случай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Маслотото е TITAN SPEED 75W90. Интересното е че преди да го сменя нямаше тоя проблем. Ако ще сменяш отново маслото, си вземи от Ратола :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 август 2009 Автор Сподели Публикувано 1 август 2009 Кажете наистина на коя марка масло дасе спра, без ограничение на цената. Навил съм се да сложа веднъж за винаги нещо качествено и да знам че имам скоростна кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Здравей отново, мъдро решение си взел, относно цената. Това масло се сменява на 150.000km., ако не се лъжа. Мога да ти препоръчам добавка на Motorex. Швейцарска компания, занимаваща се с петролни продукти повече от 160 години. Може да се каже неизвестна на нашия пазар. Вносител за България е Хеед 91. Потърси с google. Телефоните за връзка, в момента ги нямам под ръка. Лично аз не съм срещал по бензиностанциите, тяхни продукти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Купи си оригинално масло от Ратола, като си без ограничение в цената. Трябва да се свържеш с Miroslav или ceno83, да ти го пратят по куриер. Прибави и високо качествена добавка към новото масло. Тази висококачествената прави опити да възстанови метала, но неуспешни...Да слага една тефлонова от 9лв в краен случай, или ако е сипал наистина хубаво скъпо масло по-добре да направи ремонт на кутията, вместо да го пълни с добавки. Ако хърка само втората и то при включване може и да е от съединителя. На мен така ми хъркаше от първа на втора, като превключа първия път, когато е по-студено. Смених изцяло маслото на съединителя (при колта не го знам с какво е направено) и изтече нещо като кал от долната помпа, след смяната работи нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Масло кастрол според мен си е екстра . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Аз бих сипал Приста Оил 75W90, пълна синтетика.Според мен проблема не от маслото но колегата си знае............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 В Ратола имат само за автоматична скоростна кутия,няма за ръчна за съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 :icon_thumbup: Проблема го реших на бързо с едно ново масълце на кутията. Налях и два литра Лики Моли и кутията заспа, нямам вече проблемите които имах с уж новото предишно масло. Е , сложих и една добавка за намаляването на триенето пак от същата марка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Е жалко че в събота имам само възможност да обикалм за разни масла, и Ратолата беше затворена. Иначе каква марка е това в Ратола.. Аз съм много доволен от Лики Молито... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 21 август 2009 Автор Сподели Публикувано 21 август 2009 Със сигурност е по добро, ама избързах, но все пак съм доволен, проблема ми се реши// Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 OEM Mitsubishi.И колко му е цената в РАТОЛА? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceno83 Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 (редакция) И колко му е цената в РАТОЛА? 33лв с ДДС за 1 литър. Проблема е, че са 20 литрови разфасовките за сервизно обслужване , но винаги може да се налее в някакво шише :icon_blush: :mitsu-smiley: http://img233.imageshack.us/img233/3269/maslamitsubishi19052009.png Редактирано 22 август 2009 от ceno83 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.