Премини към съдържание

Обслужване на Рънър 2,4 Gdi


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,ще съм ви много благодарен,ако някой ми отговори на въпросите.Вече 2г. карам Ранъра,от Варна съм и мисля,че е време да сменя маслото в хидравликата,в спирачките,не знам в съединителя има ли масло,в скоростната кутия а също и антифриза.Моля ви да ми кажете какви масла да купя и от къде.При смяна на ремъци и ролки водната помпа сменя ли се,извинявайте за баналните въпроси!

 

BigBoss: Моля, старайте се повече при правописа!

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз скоро сменях ремъци и ролки,и да-водната помпа е хубаво също да се смени за да не береш ядове.Преди пет дена смених и маслото,като търсех най доброто,но във един магазин продавача ми каза следното-"Какво толкова го избирате това масло,като всичкото е от един варел,само етикетите са различни?"-така че немога да ти препоръчам каквото и да е.Аз сложих Shell Helix Diesel Plus 10W-40,но откакто съм с него двигателят ми стана по-шумен,и мисля отново да го сменям :icon_crying: Относно-" маслото в хиддравликата,в спирачките,не знам в сьеденителя има ли масло,в скоростната кутия а сьщо и антифриза"- съм пас понеже там още несъм пипал :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, водна помпа се сменя, само когато имаш проблеми с нея, масла, ремъци и др. консумативи, след изминаване на определения пробег, посочен от производителя на автомобила. Това се отнася само за оригиналните Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, водна помпа се сменя, само когато имаш проблеми с нея, масла, ремъци и др. консумативи, след изминаване на определения пробег, посочен от производителя на автомобила. Това се отнася само за оригиналните Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла.

Когато водната помпа се задвижва от ангренажния ремък е добре да се смени,понеже докато усетиш че имаш проблем с нея и вече ще е късно.И, Sammy,от къде ще намериш оригинални "Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла"?Нали голегата това пита-кажи му от къде да си ги купи. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Ратола. Имат и масла :mitsu-smiley: . Частите им също са оригинални..... КОлегата да се свърже с Ceno83 или Miroslav и ще му бъде обяснено всичко - в цени, срокове на доставка (евентуално)....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, безпорно превенцията е най- добрата защита, сменяш преди да си останал на пътя, в очакване на приятел или пътна помощ. Водната помпа не е консуматив, като масла, филтри и т. н. Следвайки чистия принцип на превенцията, можеш да продължиш с подмяната и на останалите части на автомобила. Сервизните книжки са създадени да показват на собственика и механика, кога и какво е сменено и ремонтирано, съответно колко е надежно и кога трябва да бъде подменено. Всичко се изчислява на база изминат пробег, а за някои части и продукти, като спирачна течност се гледа и фактора време, дори автомобила да е стоял само, в гаража пак сменяш. Когато колата няма сер. Книжка, тех. екип /механика, които подържа колата след обстоен преглед решава какво е за смяна и кое може да почака. Сигурен съм, че във форума могат да се намерят ръководства за подръжка и експлатация на всеки един модел автомобил, произведен от Mitsubishi motors. Търсачката на форума, би следвало да свърши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, безпорно превенцията е най- добрата защита, сменяш преди да си останал на пътя, в очакване на приятел или пътна помощ. Водната помпа не е консуматив, като масла, филтри и т. н. Следвайки чистия принцип на превенцията, можеш да продължиш с подмяната и на останалите части на автомобила. Сервизните книжки са създадени да показват на собственика и механика, кога и какво е сменено и ремонтирано, съответно колко е надежно и кога трябва да бъде подменено. Всичко се изчислява на база изминат пробег, а за някои части и продукти, като спирачна течност се гледа и фактора време, дори автомобила да е стоял само, в гаража пак сменяш. Когато колата няма сер. Книжка, тех. екип /механика, които подържа колата след обстоен преглед решава какво е за смяна и кое може да почака. Сигурен съм, че във форума могат да се намерят ръководства за подръжка и експлатация на всеки един модел автомобил, произведен от Mitsubishi motors. Търсачката на форума, би следвало да свърши работа.

Благодаря ви,колеги!Разбрах,че само от Ратола да ги вземам и те ще ми обеснят всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност и тази за съединителя са една и съща доколкото знам.

DOT-3 или по скоро DOT-4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са и подлежат на смесване, в смисъл можеш да долееш DOT 3 или обратното, в казанчето. Двата вида са синтетични. Неможе да се смесват минерална и синтетична, просто се пресича, същото важи и за маслата. Напоследък много рядко можеш да закупиш минерална спирачна течност. Съвременните коли ползват синтетика. За спирачки и съединител, една и съща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги , тази тема ми се стори подходяща за моето питане. Става въпрос за Спейс Рънър 2.4 GDI . Един мой приятел си го купи наскоро и преди час ми се обади че има проблем . Сменили му ангренажния ремък и сега оборотите не спират да му играят , но не по начина описан от Милен в темата за Каризма . Мислите ли че е възможно от тази смяна да се е получило , какво може да е объркал майстора . Дали може да прецака мотора при тази работа . И дали ще може да иде безпроблемно до Пловдив ( 280км) , нещата май натам отиват .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еднакви са и подлежат на смесване, в смисъл можеш да долееш DOT 3 или обратното, в казанчето. Двата вида са синтетични.

 

А как ли ще се отрази на гумичките, или после ще търси ремонтен комплект за съединителя. Отделно има много фалшиви спирачни течности, (габровска BASF) след консултация ми казаха да я хвърля или да готвя пари за ремонт. Също така за антифриза, течността за чистачки и останалите болкуци на MOTOX - пак се продават масово. По-скоро да се търси по големите вериги бензиностанции нещо вносно. За водната помпа, добре е да се смени ако километрите са доста много, но с оригинална. Неоригиналната е тази която ще се влезне във филма и то доста по-рано....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как ли ще се отрази на гумичките, или после ще търси ремонтен комплект за съединителя. Отделно има много фалшиви спирачни течности, (габровска BASF) след консултация ми казаха да я хвърля или да готвя пари за ремонт. Също така за антифриза, течността за чистачки и останалите болкуци на MOTOX - пак се продават масово. По-скоро да се търси по големите вериги бензиностанции нещо вносно. За водната помпа, добре е да се смени ако километрите са доста много, но с оригинална. Неоригиналната е тази която ще се влезне във филма и то доста по-рано....

И аз съм патил със спирачна течност, лошото е че все пак става дума за спирачки.........един вид я ти се вдърви спирачката или пък ти потъне педала ,а спирачки - йок.............тогава е кофти .............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, защо пишете глупости, като смяна на гумички и т.н.?? В случая питането е, дали: DOT 3 и DOT 4 са съвместими. Бихте ли обяснили подробно , защо да не се смесват DOT 3 и DOT 4 ? ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, защо пишете глупости, като смяна на гумички и т.н.?? В случая питането е, дали: DOT 3 и DOT 4 са съвместими. Бихте ли обяснили подробно , защо да не се смесват DOT 3 и DOT 4 ? ?

Между ДОТ 3 и 4 няма никаква разлика ,освен в температурата на кипене, при ДОТ 3 мисля че беше 260 градуса а при 4 -320 градуса............

течността на спирачната система и тази на съединителя са еднакви, само че тази на спирачките изисква да е мин. ДОТ 4 ,докато тази на съединителя - може и 3 и 4....................

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения DOT3 е по-агресивна (става за чистене на ръжда например) имам и наблюдения че на уплътненията на спирачните бутала на кола с DOT3, не им се нрави многo да са с такава течност, може би защото са фашливи, знам ли... DOT3 и DOT4 нямат ли различен визкозитет? Също така DOT3 не е ли по-хигроскопична и по-корозионна при овлажняване от DOT4?

 

http://img511.imageshack.us/img511/7838/dot345.png

 

Също така за да отговаря на даден стандарт, се взимат предвид само физичните свойства на течността, но не и химическия и състав, като при DOT3, DOT4 и DOT5.1 има много химически рзановидности, бзаирани на полиетиленгликол-а.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...