пандо Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 (редакция) Здравейте колеги,ще съм ви много благодарен,ако някой ми отговори на въпросите.Вече 2г. карам Ранъра,от Варна съм и мисля,че е време да сменя маслото в хидравликата,в спирачките,не знам в съединителя има ли масло,в скоростната кутия а също и антифриза.Моля ви да ми кажете какви масла да купя и от къде.При смяна на ремъци и ролки водната помпа сменя ли се,извинявайте за баналните въпроси! BigBoss: Моля, старайте се повече при правописа! Редактирано 15 юли 2009 от Big Boss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Здравей колега,аз скоро сменях ремъци и ролки,и да-водната помпа е хубаво също да се смени за да не береш ядове.Преди пет дена смених и маслото,като търсех най доброто,но във един магазин продавача ми каза следното-"Какво толкова го избирате това масло,като всичкото е от един варел,само етикетите са различни?"-така че немога да ти препоръчам каквото и да е.Аз сложих Shell Helix Diesel Plus 10W-40,но откакто съм с него двигателят ми стана по-шумен,и мисля отново да го сменям :icon_crying: Относно-" маслото в хиддравликата,в спирачките,не знам в сьеденителя има ли масло,в скоростната кутия а сьщо и антифриза"- съм пас понеже там още несъм пипал :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Здравей, водна помпа се сменя, само когато имаш проблеми с нея, масла, ремъци и др. консумативи, след изминаване на определения пробег, посочен от производителя на автомобила. Това се отнася само за оригиналните Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Здравей, водна помпа се сменя, само когато имаш проблеми с нея, масла, ремъци и др. консумативи, след изминаване на определения пробег, посочен от производителя на автомобила. Това се отнася само за оригиналните Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла.Когато водната помпа се задвижва от ангренажния ремък е добре да се смени,понеже докато усетиш че имаш проблем с нея и вече ще е късно.И, Sammy,от къде ще намериш оригинални "Mitsubishi продукти и действително оригиналните смазочни масла"?Нали голегата това пита-кажи му от къде да си ги купи. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 От Ратола. Имат и масла :mitsu-smiley: . Частите им също са оригинални..... КОлегата да се свърже с Ceno83 или Miroslav и ще му бъде обяснено всичко - в цени, срокове на доставка (евентуално).... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 Здравей, безпорно превенцията е най- добрата защита, сменяш преди да си останал на пътя, в очакване на приятел или пътна помощ. Водната помпа не е консуматив, като масла, филтри и т. н. Следвайки чистия принцип на превенцията, можеш да продължиш с подмяната и на останалите части на автомобила. Сервизните книжки са създадени да показват на собственика и механика, кога и какво е сменено и ремонтирано, съответно колко е надежно и кога трябва да бъде подменено. Всичко се изчислява на база изминат пробег, а за някои части и продукти, като спирачна течност се гледа и фактора време, дори автомобила да е стоял само, в гаража пак сменяш. Когато колата няма сер. Книжка, тех. екип /механика, които подържа колата след обстоен преглед решава какво е за смяна и кое може да почака. Сигурен съм, че във форума могат да се намерят ръководства за подръжка и експлатация на всеки един модел автомобил, произведен от Mitsubishi motors. Търсачката на форума, би следвало да свърши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пандо Публикувано 15 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2009 Здравей, безпорно превенцията е най- добрата защита, сменяш преди да си останал на пътя, в очакване на приятел или пътна помощ. Водната помпа не е консуматив, като масла, филтри и т. н. Следвайки чистия принцип на превенцията, можеш да продължиш с подмяната и на останалите части на автомобила. Сервизните книжки са създадени да показват на собственика и механика, кога и какво е сменено и ремонтирано, съответно колко е надежно и кога трябва да бъде подменено. Всичко се изчислява на база изминат пробег, а за някои части и продукти, като спирачна течност се гледа и фактора време, дори автомобила да е стоял само, в гаража пак сменяш. Когато колата няма сер. Книжка, тех. екип /механика, които подържа колата след обстоен преглед решава какво е за смяна и кое може да почака. Сигурен съм, че във форума могат да се намерят ръководства за подръжка и експлатация на всеки един модел автомобил, произведен от Mitsubishi motors. Търсачката на форума, би следвало да свърши работа.Благодаря ви,колеги!Разбрах,че само от Ратола да ги вземам и те ще ми обеснят всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 15 юли 2009 Сподели Публикувано 15 юли 2009 Спирачната течност и тази за съединителя са една и съща доколкото знам.DOT-3 или по скоро DOT-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Еднакви са и подлежат на смесване, в смисъл можеш да долееш DOT 3 или обратното, в казанчето. Двата вида са синтетични. Неможе да се смесват минерална и синтетична, просто се пресича, същото важи и за маслата. Напоследък много рядко можеш да закупиш минерална спирачна течност. Съвременните коли ползват синтетика. За спирачки и съединител, една и съща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Здравейте колеги , тази тема ми се стори подходяща за моето питане. Става въпрос за Спейс Рънър 2.4 GDI . Един мой приятел си го купи наскоро и преди час ми се обади че има проблем . Сменили му ангренажния ремък и сега оборотите не спират да му играят , но не по начина описан от Милен в темата за Каризма . Мислите ли че е възможно от тази смяна да се е получило , какво може да е объркал майстора . Дали може да прецака мотора при тази работа . И дали ще може да иде безпроблемно до Пловдив ( 280км) , нещата май натам отиват . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Значи е разкачвал и акумулатора.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Значи е разкачвал и акумулатора.. Колко съм прост :icon_doh: стр. 5 пост 83 . Благодаря Вальо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Еднакви са и подлежат на смесване, в смисъл можеш да долееш DOT 3 или обратното, в казанчето. Двата вида са синтетични. А как ли ще се отрази на гумичките, или после ще търси ремонтен комплект за съединителя. Отделно има много фалшиви спирачни течности, (габровска BASF) след консултация ми казаха да я хвърля или да готвя пари за ремонт. Също така за антифриза, течността за чистачки и останалите болкуци на MOTOX - пак се продават масово. По-скоро да се търси по големите вериги бензиностанции нещо вносно. За водната помпа, добре е да се смени ако километрите са доста много, но с оригинална. Неоригиналната е тази която ще се влезне във филма и то доста по-рано.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 А как ли ще се отрази на гумичките, или после ще търси ремонтен комплект за съединителя. Отделно има много фалшиви спирачни течности, (габровска BASF) след консултация ми казаха да я хвърля или да готвя пари за ремонт. Също така за антифриза, течността за чистачки и останалите болкуци на MOTOX - пак се продават масово. По-скоро да се търси по големите вериги бензиностанции нещо вносно. За водната помпа, добре е да се смени ако километрите са доста много, но с оригинална. Неоригиналната е тази която ще се влезне във филма и то доста по-рано....И аз съм патил със спирачна течност, лошото е че все пак става дума за спирачки.........един вид я ти се вдърви спирачката или пък ти потъне педала ,а спирачки - йок.............тогава е кофти .............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sammy Публикувано 2 август 2009 Сподели Публикувано 2 август 2009 Здравейте отново, защо пишете глупости, като смяна на гумички и т.н.?? В случая питането е, дали: DOT 3 и DOT 4 са съвместими. Бихте ли обяснили подробно , защо да не се смесват DOT 3 и DOT 4 ? ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 август 2009 Сподели Публикувано 2 август 2009 (редакция) Здравейте отново, защо пишете глупости, като смяна на гумички и т.н.?? В случая питането е, дали: DOT 3 и DOT 4 са съвместими. Бихте ли обяснили подробно , защо да не се смесват DOT 3 и DOT 4 ? ?Между ДОТ 3 и 4 няма никаква разлика ,освен в температурата на кипене, при ДОТ 3 мисля че беше 260 градуса а при 4 -320 градуса............течността на спирачната система и тази на съединителя са еднакви, само че тази на спирачките изисква да е мин. ДОТ 4 ,докато тази на съединителя - може и 3 и 4.................... Редактирано 2 август 2009 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 август 2009 Сподели Публикувано 3 август 2009 (редакция) По мои наблюдения DOT3 е по-агресивна (става за чистене на ръжда например) имам и наблюдения че на уплътненията на спирачните бутала на кола с DOT3, не им се нрави многo да са с такава течност, може би защото са фашливи, знам ли... DOT3 и DOT4 нямат ли различен визкозитет? Също така DOT3 не е ли по-хигроскопична и по-корозионна при овлажняване от DOT4? http://img511.imageshack.us/img511/7838/dot345.png Също така за да отговаря на даден стандарт, се взимат предвид само физичните свойства на течността, но не и химическия и състав, като при DOT3, DOT4 и DOT5.1 има много химически рзановидности, бзаирани на полиетиленгликол-а. Редактирано 3 август 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.