rockfirebg Публикувано 6 юли 2009 Сподели Публикувано 6 юли 2009 Здравейте!Аз съм нов собственик на Каризма с 1.6- 16 клапана мотор ,хечбек-97г.Тръгнах да търся ремъци и се оказа в магазин на Косер ,че такъв мотор няма в каталога имАз виждам на автомобила 3 бр. ремъци- момата каза - НЕ- 2 саМоля кажете къде във Варна да потърся ремъци за Каризма , ориентировъчни цени /ако знаете/ и евентуално сервиз /грамотен/Още нещо- като натисна рязко спирачките и потъва педала и блъска здраво-така ли работи АВS систематаБлагодаря предварително! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 6 юли 2009 Сподели Публикувано 6 юли 2009 Привет,точно от двете страни на Косер /предполагам този до гарата/ има поне 4 магазина за японски авточасти, не знам защо там си избрал. Аз лично бих те посъветвал да отскочиш до Сливница, номера не знам, но точно до представителството на Осака има KJ Auto. A ако държиш вс. да е както трябва пиши на Miroslav едно лично и нямаш проблеми. За сервиз - нямаш късмет. Не си уцелил града. А иначе ако под блъска здраво не разбираш педала да ти натъртва крака, да така работи по принцип АБС-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 6 юли 2009 Сподели Публикувано 6 юли 2009 Цени мога да те ориентирам приблизително , "оригинални" ( както искаш го разбирай )ангренажен ремък около 100-120 лв + още толкова за ролка .Другите ремъци за алтернатора и хидравликата са евтини 20-40 лв . И наистина потърси Miroslav той ще ти помогне с доставката ако искаш хубави ремъци , поне ангренажния те съветвам да е такъв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockfirebg Публикувано 6 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2009 Благодаря! :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Здравейте.Аз съм нов собственик на 1.6 16V и проверявам форума за смяна на ремъци.Понеже попаднах на темата която търся разбрах ,че трябва да питам Мирослав.Само ако може да ме упътите кой е той :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Миро е от Ратола - можеш да му пишеш, когато ще глезиш автомобила си с :mitsu-smiley: - части.Ще го намериш ТУК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CTAH Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Иначе моят съвет е за ремъци Gates ,а за ролки INA.Неочаквано добра комбинация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Иначе моят съвет е за ремъци Gates ,а за ролки INA.Неочаквано добра комбинация.А още по добра е комбинацията ремък Контитех и ролки SKF или KOYO... :icon_thumbup: При тях вероятността да попаднеш на менте е почти нулева, за разлика от Гейтса - който е един от най имитираните ремъци... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 А още по добра е комбинацията ремък Контитех и ролки SKF или KOYO... :icon_thumbup: При тях вероятността да попаднеш на менте е почти нулева, за разлика от Гейтса - който е един от най имитираните ремъци...Добра комбинация е и ремък SUN и ролки SKF... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 13 септември 2009 Сподели Публикувано 13 септември 2009 Добра комбинация е и ремък SUN и ролки SKF...А има ли нещо специфично при смяната на ремъци и ролки на :mitsu-smiley: , в смисъл дали ако ида на сервиз в който не се занимават конкретно с :mitsu-smiley: но са уж добри, голяма ли е вероятността да стане гаф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 13 септември 2009 Сподели Публикувано 13 септември 2009 А има ли нещо специфично при смяната на ремъци и ролки на :mitsu-smiley: , в смисъл дали ако ида на сервиз в който не се занимават конкретно с :mitsu-smiley: но са уж добри, голяма ли е вероятността да стане гаф.Това което видях за моята кола Каризма 4g92 1,6 16V двигател смяната на ангренажен не е просто нещо . Сваля се левия тампон на двигателя, последния се подпира на крик. Сваля се двата ремъка за алтенатор и помпа, и техните ролки. Като предварително е нагласен на позиция ангренажния и после се маха обтяжната и ремъка. И после пак наобратно. С затягане и нагласяне. Работят с тия помпените винтоверти, че трудно се отвиват.Та след монтажа имах някакво жужене от там и се оказа, че металната тръбичка за АБЦето допира тампона на двигателя. След леко натискане и вече не допира и спря. Ама си изкарах един ден в ослушване и гадаеене. Аджеба къде се прееба и тия бг майстори.А като пари 120 лв ремък Митсубоши и обтяжна ролка зедно и труд 80лв .Обират ме )Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 13 септември 2009 Сподели Публикувано 13 септември 2009 Това което видях за моята кола Каризма 4g92 1,6 16V двигател смяната на ангренажен не е просто нещо . Сваля се левия тампон на двигателя, последния се подпира на крик. Сваля се двата ремъка за алтенатор и помпа, и техните ролки. Като предварително е нагласен на позиция ангренажния и после се маха обтяжната и ремъка. И после пак наобратно. С затягане и нагласяне. Работят с тия помпените винтоверти, че трудно се отвиват.Та след монтажа имах някакво жужене от там и се оказа, че металната тръбичка за АБЦето допира тампона на двигателя. След леко натискане и вече не допира и спря. Ама си изкарах един ден в ослушване и гадаеене. Аджеба къде се прееба и тия бг майстори.А като пари 120 лв ремък Митсубоши и обтяжна ролка зедно и труд 80лв .Обират ме )ПоздравиМерси за информацията.Значи ще си има тръпка до последно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.