Премини към съдържание

Ремъци за Каризма


Препоръчано мнение

Здравейте!

Аз съм нов собственик на Каризма с 1.6- 16 клапана мотор ,хечбек-97г.

Тръгнах да търся ремъци и се оказа в магазин на Косер ,че такъв мотор няма в каталога им

Аз виждам на автомобила 3 бр. ремъци- момата каза - НЕ- 2 са

Моля кажете къде във Варна да потърся ремъци за Каризма , ориентировъчни цени /ако знаете/ и евентуално сервиз /грамотен/

Още нещо- като натисна рязко спирачките и потъва педала и блъска здраво-така ли работи АВS системата

Благодаря предварително!

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

точно от двете страни на Косер /предполагам този до гарата/ има поне 4 магазина за японски авточасти, не знам защо там си избрал. Аз лично бих те посъветвал да отскочиш до Сливница, номера не знам, но точно до представителството на Осака има KJ Auto. A ако държиш вс. да е както трябва пиши на Miroslav едно лично и нямаш проблеми. За сервиз - нямаш късмет. Не си уцелил града. А иначе ако под блъска здраво не разбираш педала да ти натъртва крака, да така работи по принцип АБС-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цени мога да те ориентирам приблизително , "оригинални" ( както искаш го разбирай )

ангренажен ремък около 100-120 лв + още толкова за ролка .Другите ремъци за алтернатора и хидравликата са евтини 20-40 лв .

 

И наистина потърси Miroslav той ще ти помогне с доставката ако искаш хубави ремъци , поне ангренажния те съветвам да е такъв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте.Аз съм нов собственик на 1.6 16V и проверявам форума за смяна на ремъци.Понеже попаднах на темата която търся разбрах ,че трябва да питам Мирослав.Само ако може да ме упътите кой е той :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро е от Ратола - можеш да му пишеш, когато ще глезиш автомобила си с :mitsu-smiley: - части.

Ще го намериш ТУК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе моят съвет е за ремъци Gates ,а за ролки INA.Неочаквано добра комбинация.
А още по добра е комбинацията ремък Контитех и ролки SKF или KOYO... :icon_thumbup:

При тях вероятността да попаднеш на менте е почти нулева, за разлика от Гейтса - който е един от най имитираните ремъци...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А още по добра е комбинацията ремък Контитех и ролки SKF или KOYO... :icon_thumbup:

При тях вероятността да попаднеш на менте е почти нулева, за разлика от Гейтса - който е един от най имитираните ремъци...

Добра комбинация е и ремък SUN и ролки SKF...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра комбинация е и ремък SUN и ролки SKF...

А има ли нещо специфично при смяната на ремъци и ролки на :mitsu-smiley: , в смисъл дали ако ида на сервиз в който не се занимават конкретно с :mitsu-smiley: но са уж добри, голяма ли е вероятността да стане гаф.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли нещо специфично при смяната на ремъци и ролки на :mitsu-smiley: , в смисъл дали ако ида на сервиз в който не се занимават конкретно с :mitsu-smiley: но са уж добри, голяма ли е вероятността да стане гаф.

Това което видях за моята кола Каризма 4g92 1,6 16V двигател смяната на ангренажен не е просто нещо . Сваля се левия тампон на двигателя, последния се подпира на крик. Сваля се двата ремъка за алтенатор и помпа, и техните ролки. Като предварително е нагласен на позиция ангренажния и после се маха обтяжната и ремъка. И после пак наобратно. С затягане и нагласяне. Работят с тия помпените винтоверти, че трудно се отвиват.

Та след монтажа имах някакво жужене от там и се оказа, че металната тръбичка за АБЦето допира тампона на двигателя. След леко натискане и вече не допира и спря. Ама си изкарах един ден в ослушване и гадаеене. Аджеба къде се прееба и тия бг майстори.

А като пари 120 лв ремък Митсубоши и обтяжна ролка зедно и труд 80лв .

Обират ме :))

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което видях за моята кола Каризма 4g92 1,6 16V двигател смяната на ангренажен не е просто нещо . Сваля се левия тампон на двигателя, последния се подпира на крик. Сваля се двата ремъка за алтенатор и помпа, и техните ролки. Като предварително е нагласен на позиция ангренажния и после се маха обтяжната и ремъка. И после пак наобратно. С затягане и нагласяне. Работят с тия помпените винтоверти, че трудно се отвиват.

Та след монтажа имах някакво жужене от там и се оказа, че металната тръбичка за АБЦето допира тампона на двигателя. След леко натискане и вече не допира и спря. Ама си изкарах един ден в ослушване и гадаеене. Аджеба къде се прееба и тия бг майстори.

А като пари 120 лв ремък Митсубоши и обтяжна ролка зедно и труд 80лв .

Обират ме :))

Поздрави

Мерси за информацията.Значи ще си има тръпка до последно :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...