Премини към съдържание

Горене на масло


Препоръчано мнение

Опасявам се и съм почти сигурен, че мотора си гори масло (а и самото масло си е черничко)...

В един сервиз ми казаха, че ще излезе доста солено и по-добре да си наливам на 1000км колкото си гори...

 

Имате ли подобни проблеми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опасявам се и съм почти сигурен, че мотора си гори масло (а и самото масло си е черничко)...

В един сервиз ми казаха, че ще излезе доста солено и по-добре да си наливам на 1000км колкото си гори...

 

Имате ли подобни проблеми?

Какъв е мотора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

carisma GDI 1.8

Ще питам Милен

 

Оф аз ви обърках Пламен и Милен.... а и бях забравил че се пишеш DJ Tymbi...

Плам, можеш ли да откриеш проблема, че съм от София и ако ти не можеш да ми помогнеш - тогава да се мятам до Пловдив

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, въобще нормално ли е 1,8 GDI да похарчва масло. Като ходих да сменям маслото човека ми каза, че е нормално да долееш 1 л. на 10 000 км. Аз доливам към 0,5 от смяна до смяна, за да не ми падне под минимума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предното МИЦУБИШИ-КАРИЗМА ГДИ, при ниво на маслото до горния белег, при смяната на масло ми е похапвало полувината на белезите на щеката. Сегашната"ЗВЕЗДА" си отива до долния белег, че и малко-100мл си долях. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от километрите на колата. Аз днеска смених моето масло, на километража ми пише 185 000 км., ама може да са и 285 000 км., кой знае. Бях прекалил с километрите вместо 10 000 км. минах към 13 000 км. От колата изкарахме малко повече от 2 л. около 2.2 л. Дават и доколкото знам 3.8 л да събира, ама на 3.100 л. стигна средата на делението между макс. и мин. Утре пак ще я проверя, за да долея ако глътне още. Така че не знам колко е изяла, дали 1.800 л., което е супер много или 1.200 л., което е поносимо за 13 000 км. каране. Доливане в рамките на 0.5 л. на 10 000 км. си е супер. Аз сложих този път лики моли полусинтетично 10w40, което продавачката ме убеждаваше, че се сменяло на 15 000 км. ама надявам се да не стигам и до 13 000 км, да си следя хубаво кога е смяната, че с тия 2 л. в двигателя, дето бяха останали не се знае докъде ще я докарам.

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята преди (сега не знам, че имам теч, който се появява при каране на магистрала и не мога да я засека) до 8 000км изгаряше ок. 0.5л. Ако не долея и ставя така - до 10к изгаряше още 0,5 л. Така че - има значение в коя част на пробега го гори. Дори ме посъветваха да го сменям, когато започне да си го хапва по-интензивно. (и така ще правя, като спре да тече, което пък не става от самосебе си)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предното МИЦУБИШИ-КАРИЗМА ГДИ, при ниво на маслото до горния белег, при смяната на масло ми е похапвало полувината на белезите на щеката. Сегашната"ЗВЕЗДА" си отива до долния белег, че и малко-100мл си долях. :icon_crying:

 

Е, явно аз нещо бъркам, че го смених с брата на жената. Не трябва ли да е пълно до средата между двата белега, а не до горния белег?!?!

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мойта на смяна и слагам между 3200 и 3500, като никога не го пълня до горната черта. Забелязал съм че отначало не го харчи толкова, но мине ли 7000, 8000 и доста по-бързо го смъква. Така, че взимам една туба 4 л. наливам масло и слагам 100 - 150 мл. до пърите 5000 км и останалото го доливам след това.

Общо взето 10 000 = 4 л. масло. Слагам му Mobil 10W40 :drag: .

 

Между другото днес купих въздушен филтър и бях очарован от цената - 10 лв :icon_clap: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък останах очарован от глупоста на продавачите по магазините, като им казвам, че да внимават да не объркат, а те не слушат. Една мома ми търси 1 час филтъра за маслото и накрая вика, че го е намерила. Аз я предупредих, че ще сменям маслото на 20 км от нейния магазин, да вземе да провери хубаво, ама тя била сигурна и познайте какво стана. Намери го ама като се върнах със сваления в ръка... Да не говоря, че от друг магазин ми набутха накладки за отзад, който били за каризма, ама на кутията пише всякакви мицубишита само не и каризма. И какво стана не стават, обаче за тия 10 дена, нали съм много умен, съм си затрил касовата бележка и сега си имам накладки ама не стават за мене..... Ще пусна тема в продавам/купувам за тях, че не ги искам в гаража да ръждясват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз все по-рядко ходя на магазин за части без да нося свалената част.... 3 дни се разхождах с една водна помпа миналата есен......... Добре, че си се знаят и не правят въртели тука в София......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално ГДИ-то да гори масло......няма такъв вариант. А относно цвета трябва да го направи черно, но не чак като на дизела. А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км. а 2.4 ГДИ почва на 200-210 000км :icon_bye: Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км....

Аз тия км съм ги минал отдавна, но не съм забелязал да пипа. Виж за черно - черничко става...

Иначе колко би трябвало да погорва след цитираните км за една смяна на масло/10 000км/?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush:

А по-конкретно какво е туй - другото, което е по-добре от сегментите..... :rolleyes: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по-конкретно какво е туй - другото, което е по-добре от сегментите..... :rolleyes: :icon_blush:

Гумички на клапаните, само че при вас се сменят малко по кофти, тъй като се сваля и надстройката на главата;..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз тия км съм ги минал отдавна, но не съм забелязал да пипа. Виж за черно - черничко става...

 

А дали някой преди теб вече не е правил тази операция ?? А колко ще почне да гори си е божа работа, зависи и как се кара. Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали някой преди теб вече не е правил тази операция ?? А колко ще почне да гори си е божа работа, зависи и как се кара. Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна......

Малееее... :icon_doh: Ще излезе вярна приказката,че обущаря ходи бос а шивача изпокъсан... :lol:

А Милен ходи с 5л.масло за доливане... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално ГДИ-то да гори масло......няма такъв вариант. А относно цвета трябва да го направи черно, но не чак като на дизела. А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км. а 2.4 ГДИ почва на 200-210 000км :icon_bye: Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush:

Моята я взех на 172000 и сменях филтрих, масло, ремъци, та карах, карах и към 180000 се оказа, че имам малко масло (при първата смяна не разбирах нищо и не бяхме сигурни дали тоя от сервиза не е сипал по-малко количество, щото втория източи от колата не повече от литър масло...) Сега съм на около 185000 и имах съмнеия, че май наистина гори масло.

 

Последния път пича й наля почти до горната граница и преди месец като я мерих беше почти сантиметър по-надолу и се уплаших, че гори... налях и около 150мл. и ч измерих преди седмица на абсолщтно равен терен и беше 1-2мм над горната.. може преди това да съм я мерил на лек наклон, не знам, може и да не гори, а просто аз да съм объркал... но все пак мисля да мина през Милен за един обстоен преглед в близкото бъдеще като се опарича

 

 

А и ако километрите са били реални като сме я купували - при мен си ги чукна 180000 ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи на какъв наклон и температура на двигателя мериш. При мен разликата е почти сантиметър, ако веднага след спиране премеря, спрямо ако оставя да се оттече маслото...

 

За да си сигурен мери винаги на едно място, примерно преди да тръгнеш сутрин.

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна......
Нали ти казах още миналата година, в една подобна тема... Ако няма кой да ти оправи проблема, да ми се обадиш на лични съобщения... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...