Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Опасявам се и съм почти сигурен, че мотора си гори масло (а и самото масло си е черничко)...В един сервиз ми казаха, че ще излезе доста солено и по-добре да си наливам на 1000км колкото си гори... Имате ли подобни проблеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Отговорът го има и в другата тема..... Иди да ти оправи колицата като хората, че да се родиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Опасявам се и съм почти сигурен, че мотора си гори масло (а и самото масло си е черничко)...В един сервиз ми казаха, че ще излезе доста солено и по-добре да си наливам на 1000км колкото си гори... Имате ли подобни проблеми?Какъв е мотора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2009 carisma GDI 1.8Ще питам Милен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 1 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2009 carisma GDI 1.8Ще питам Милен Оф аз ви обърках Пламен и Милен.... а и бях забравил че се пишеш DJ Tymbi...Плам, можеш ли да откриеш проблема, че съм от София и ако ти не можеш да ми помогнеш - тогава да се мятам до Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Колеги, въобще нормално ли е 1,8 GDI да похарчва масло. Като ходих да сменям маслото човека ми каза, че е нормално да долееш 1 л. на 10 000 км. Аз доливам към 0,5 от смяна до смяна, за да не ми падне под минимума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Предното МИЦУБИШИ-КАРИЗМА ГДИ, при ниво на маслото до горния белег, при смяната на масло ми е похапвало полувината на белезите на щеката. Сегашната"ЗВЕЗДА" си отива до долния белег, че и малко-100мл си долях. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 (редакция) Зависи от километрите на колата. Аз днеска смених моето масло, на километража ми пише 185 000 км., ама може да са и 285 000 км., кой знае. Бях прекалил с километрите вместо 10 000 км. минах към 13 000 км. От колата изкарахме малко повече от 2 л. около 2.2 л. Дават и доколкото знам 3.8 л да събира, ама на 3.100 л. стигна средата на делението между макс. и мин. Утре пак ще я проверя, за да долея ако глътне още. Така че не знам колко е изяла, дали 1.800 л., което е супер много или 1.200 л., което е поносимо за 13 000 км. каране. Доливане в рамките на 0.5 л. на 10 000 км. си е супер. Аз сложих този път лики моли полусинтетично 10w40, което продавачката ме убеждаваше, че се сменяло на 15 000 км. ама надявам се да не стигам и до 13 000 км, да си следя хубаво кога е смяната, че с тия 2 л. в двигателя, дето бяха останали не се знае докъде ще я докарам. Редактирано 16 юли 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Моята преди (сега не знам, че имам теч, който се появява при каране на магистрала и не мога да я засека) до 8 000км изгаряше ок. 0.5л. Ако не долея и ставя така - до 10к изгаряше още 0,5 л. Така че - има значение в коя част на пробега го гори. Дори ме посъветваха да го сменям, когато започне да си го хапва по-интензивно. (и така ще правя, като спре да тече, което пък не става от самосебе си) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 (редакция) Предното МИЦУБИШИ-КАРИЗМА ГДИ, при ниво на маслото до горния белег, при смяната на масло ми е похапвало полувината на белезите на щеката. Сегашната"ЗВЕЗДА" си отива до долния белег, че и малко-100мл си долях. :icon_crying: Е, явно аз нещо бъркам, че го смених с брата на жената. Не трябва ли да е пълно до средата между двата белега, а не до горния белег?!?! Редактирано 16 юли 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 На мойта на смяна и слагам между 3200 и 3500, като никога не го пълня до горната черта. Забелязал съм че отначало не го харчи толкова, но мине ли 7000, 8000 и доста по-бързо го смъква. Така, че взимам една туба 4 л. наливам масло и слагам 100 - 150 мл. до пърите 5000 км и останалото го доливам след това.Общо взето 10 000 = 4 л. масло. Слагам му Mobil 10W40 . Между другото днес купих въздушен филтър и бях очарован от цената - 10 лв :icon_clap: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Аз пък останах очарован от глупоста на продавачите по магазините, като им казвам, че да внимават да не объркат, а те не слушат. Една мома ми търси 1 час филтъра за маслото и накрая вика, че го е намерила. Аз я предупредих, че ще сменям маслото на 20 км от нейния магазин, да вземе да провери хубаво, ама тя била сигурна и познайте какво стана. Намери го ама като се върнах със сваления в ръка... Да не говоря, че от друг магазин ми набутха накладки за отзад, който били за каризма, ама на кутията пише всякакви мицубишита само не и каризма. И какво стана не стават, обаче за тия 10 дена, нали съм много умен, съм си затрил касовата бележка и сега си имам накладки ама не стават за мене..... Ще пусна тема в продавам/купувам за тях, че не ги искам в гаража да ръждясват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 юли 2009 Сподели Публикувано 16 юли 2009 Аз все по-рядко ходя на магазин за части без да нося свалената част.... 3 дни се разхождах с една водна помпа миналата есен......... Добре, че си се знаят и не правят въртели тука в София...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 юли 2009 Сподели Публикувано 17 юли 2009 Не е нормално ГДИ-то да гори масло......няма такъв вариант. А относно цвета трябва да го направи черно, но не чак като на дизела. А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км. а 2.4 ГДИ почва на 200-210 000км :icon_bye: Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 юли 2009 Сподели Публикувано 17 юли 2009 ... А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км....Аз тия км съм ги минал отдавна, но не съм забелязал да пипа. Виж за черно - черничко става...Иначе колко би трябвало да погорва след цитираните км за една смяна на масло/10 000км/? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 юли 2009 Сподели Публикувано 17 юли 2009 Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush:А по-конкретно какво е туй - другото, което е по-добре от сегментите..... :rolleyes: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юли 2009 Сподели Публикувано 17 юли 2009 А по-конкретно какво е туй - другото, което е по-добре от сегментите..... :rolleyes: :icon_blush:Гумички на клапаните, само че при вас се сменят малко по кофти, тъй като се сваля и надстройката на главата;.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Аз тия км съм ги минал отдавна, но не съм забелязал да пипа. Виж за черно - черничко става... А дали някой преди теб вече не е правил тази операция ?? А колко ще почне да гори си е божа работа, зависи и как се кара. Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 А дали някой преди теб вече не е правил тази операция ?? А колко ще почне да гори си е божа работа, зависи и как се кара. Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна......Малееее... :icon_doh: Ще излезе вярна приказката,че обущаря ходи бос а шивача изпокъсан... :lol: А Милен ходи с 5л.масло за доливане... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Е таз приказка аз отдавна знам че е вярна..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 18 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2009 Не е нормално ГДИ-то да гори масло......няма такъв вариант. А относно цвета трябва да го направи черно, но не чак като на дизела. А и друго нещо се сетих 1.8 ГДИ почва да гори масло точно на 180 000км. а 2.4 ГДИ почва на 200-210 000км :icon_bye: Оправя се сравнително бързо, освен ако не се окаже че проблема е в сегментите......... :icon_blush:Моята я взех на 172000 и сменях филтрих, масло, ремъци, та карах, карах и към 180000 се оказа, че имам малко масло (при първата смяна не разбирах нищо и не бяхме сигурни дали тоя от сервиза не е сипал по-малко количество, щото втория източи от колата не повече от литър масло...) Сега съм на около 185000 и имах съмнеия, че май наистина гори масло. Последния път пича й наля почти до горната граница и преди месец като я мерих беше почти сантиметър по-надолу и се уплаших, че гори... налях и около 150мл. и ч измерих преди седмица на абсолщтно равен терен и беше 1-2мм над горната.. може преди това да съм я мерил на лек наклон, не знам, може и да не гори, а просто аз да съм объркал... но все пак мисля да мина през Милен за един обстоен преглед в близкото бъдеще като се опарича А и ако километрите са били реални като сме я купували - при мен си ги чукна 180000 .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 (редакция) Много зависи на какъв наклон и температура на двигателя мериш. При мен разликата е почти сантиметър, ако веднага след спиране премеря, спрямо ако оставя да се оттече маслото... За да си сигурен мери винаги на едно място, примерно преди да тръгнеш сутрин. Редактирано 18 юли 2009 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Моита Пловдив-Варна и обратно от макс до минимум си го изгори :icon_blush: , ама съм я карал все едно е служебна......Нали ти казах още миналата година, в една подобна тема... Ако няма кой да ти оправи проблема, да ми се обадиш на лични съобщения... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.