Премини към съдържание

Какво е това?


Препоръчано мнение

Кажете,какво е това,за какво служи,необходимо ли е?

С една дума има ли смисъл?

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да са ключалки за предните главини. С тях ръчно се включва предното предаване. Мисля, че имаха възможност да се превключат и на автоматичен режим (автоматично зацепване на полуоските), но май не важи за всички марки и модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това би трябвало да са ключалки за предните главини. С тях ръчно се включва предното предаване. Мисля, че имаха възможност да се превключат и на автоматичен режим (автоматично зацепване на полуоските), но май не важи за всички марки и модели.

Точно така ,това са заключалки за предните главини, тези специално са ръчни..........на предната главина се сваля старата(оригиналната) и се слагат тези.....ако искаш ще ти обясна как действат ,но по късно че сега имам работа..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажете,какво е това,за какво служи,необходимо ли е?

С една дума има ли смисъл?

Благодаря предварително.

Точно - това са ръчни хъбове! Ще ги оценят в другия клуб, където пишеш(офроуда) Там мразят автоматичните и ги сменят с такива, но само ако имаш за други марки джипове. Май съм само аз там с Паджеро, но на мене по-си ми харесват автоматите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изкате да кажете че мойта машина сега си има?Така ли?

Каква е ползата от тях?

Миноса го разбрах трябва да излизам зимата на студа и да ги въртя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изкате да кажете че мойта машина сега си има?Така ли?

Каква е ползата от тях?

Миноса го разбрах трябва да излизам зимата на студа и да ги въртя.

Плюса е ,че в някои случаи ти трябва точно това , в даден момент трябва да са изключени, по този начин предния ти мост не е активен и няма въртяща се сила, и разчиташ само на задния мост...........а ако са автоматични, понякога зацепват точно когато не трябва да зацепи и в зависимост от ситуацията ,можеш и да се катурнеш дори от някое дере..... :D

Тези специално са ръчни хъбове, а автоматичните вътре са с едни системи............да не ти разправям, но както и да е, зацепването им ства когато получи определена сила полуоските , то тогава зацепва............по професионалните и по надежните хъбове са ръчните...........

Чрез тези ключалки ( хъбове) изключваш или включваш полуоската от главината,това е предимство както на оффроад терен , така и на асфалт, тъй като когато се движиш по асфалт можеш да ги изключиш, и по този начин един мост отпада и по този начин допринасяш за по икономичното движение............. :D С други думи ще ти харчи доста по малко по асфалт само заради това че си изключил единия мост......... :D понякога разликата стига до 3л./100км по малко, което си е голяма разлика......... Това е пробвано на не един или два джипа, последния от които беше Паджеро 94 , мотор 2800 куб. ЕЦИ бензин............ :first: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

когато не трябва да зацепи и в зависимост от ситуацията ,можеш и да се катурнеш дори от някое дере..... :D

Не си съвсем прав! Дори и да се зацепи(което говори, че не е имало кой да му обърне внимание, когато преди това е тропал яко) най-много ще завърти предния диференциал и кардан, но те са отцепени от раздатката и няма да стане нищо опасно.

 

А ако и жена ти кара джипката, както е в моя случай, ако е с ръчни хъбове как ще си включи предния мост като и се наложи???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си съвсем прав! Дори и да се зацепи(което говори, че не е имало кой да му обърне внимание, когато преди това е тропал яко) най-много ще завърти предния диференциал и кардан, но те са отцепени от раздатката и няма да стане нищо опасно.

 

А ако и жена ти кара джипката, както е в моя случай, ако е с ръчни хъбове как ще си включи предния мост като и се наложи???

Еее, изпадаш в дълбоки подробности......казах при определена ситуация.............. :D Аз лично съм изпадал в такава ситуация и съм се замисял доста по този въпрос, дал иак обях с изключени хубове, щеше да е по добре???? :icon_hmm: :D Естествено ,никой не може да ми отговори, дори и аз самия ......все пак бях в "самата ситуация" и най добре знам какво беше.........нооо........тва е все едно да се удариш некаде и после да му мислиш че ".......ако не бях натиснал спирачката , нямаше да стане това" ...или " ако бях завъртял волана и пуснал спирачката , нямаше да се ударя...." :D :D :D

Но как да е.............важното е че на човека му дадохме да разбере за кво се ползват тия хъбчета.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз доколкото знам на моя дзвер като карам само на задно не се включват предните дори и да боксуват задните.(то има една торба предавки,не моа се оправа :icon_doh:,а и още едно копче на таблото и едно на лоста на скоростите :wacko2: )

А и доколкото разбирам в моя случей ако ги сложа ще са само за красота,аз не карам офроад а ходя само на РИБА.

Абе май са излишни 200$ иначе са лъскави едни такива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз доколкото знам на моя дзвер като карам само на задно не се включват предните дори и да боксуват задните.(то има една торба предавки,не моа се оправа :icon_doh:,а и още едно копче на таблото и едно на лоста на скоростите :wacko2: )

А и доколкото разбирам в моя случей ако ги сложа ще са само за красота,аз не карам офроад а ходя само на РИБА.

Абе май са излишни 200$ иначе са лъскави едни такива.

Значи,проблема е такъв че когато караш само на задно , предния ти мост оставяпасивен а това значи че освен предните гуми се въртят и осще една камара неща, като полуоски, диференциал и т.н. ,а така като го изключиш с хъбовете, така този мост се изключва от главините и само те се въртят ,останалите неща оставят напълно пасивни и не се въртят , а това допринася за икономичното им каране.... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали разбрах добре:Значи карам на задно,но се върти и предната предавка до някъде без да задвижва предните колела.С тези хъбове ще спра това ненужно движенйе и ще имам по-малък разход?Значи си заслужава?

А като са на положенйе заключено и изкаш от вътре с ръчката да си пуснеш 4х4,може ли?Или трябва да излеза да ги жрътна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам и още нещо.

Мойта е с двигател 4М40,и четох в един руски форум,но и в книжката на колата пише че маслото трябва да се сменя на 5000км,а филтъра на 10 000км.,така ли е?

Аз карам с Motul 15W-40.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали разбрах добре:Значи карам на задно,но се върти и предната предавка до някъде без да задвижва предните колела.С тези хъбове ще спра това ненужно движенйе и ще имам по-малък разход?Значи си заслужава?

А като са на положенйе заключено и изкаш от вътре с ръчката да си пуснеш 4х4,може ли?Или трябва да излеза да ги жрътна?

Горе долу ............. :D Значи, когато имаш 4х4 системата, за да се реализира, ти имаш заден и преден мост ( в най общия случай говоря ,щото ако тръгна да обяснявам подробно, няма ми стигне времето .... :D)Те в положение 4х4 действат и двата моста........т.е. получават двигателна сила и двата моста чрез диференциалите и те от своя страна въртят полуоските, а те от своя страна предават силата на главините, а те от своя страна въртят гумите........това казвам е в най общия случай, подчертавам пак ,щото в зависимост от реализирането на системата може да има и много други неща........... :)

Когато ти изключиш от вътре 4х4 и го оставиш само на задно примерно, тогава двигателната сила се предава само задния мост ( диференциал) и само задните гуми са задвижващи, предните са пасивни в този случай..........обаче предния мост си е мост и той се върти целия , тъй като гумите се въртят( защото колата се движи и се бута от задния мост :D )а те от своя страна въртят главините, а те пък въртят полуоските , а те - сателитие и диференциала като цяло..........т.е. целия преден мост се върти напразно ( пасивно) а това е допълнителен товар в/у мотора и автомобила като цяло..............съответно за да преодолее този допълнителен товар , трябва мотора да се натоварва още, а това води до по голям разход..................този товар е не повече от 1-2% отгоре, освен това защо трябва да въртиш целия преден мост ,като той не е необходим,( в случая ти въртиш и предния диференциал, полуоски и т.н. ) ..........сещаш ли се какво става???

Защо трябва да се върти целия мост когато не е необходимо, като може и да не се върти???Е тогаз идва ред на тия хъбчета..................те изключват това предаване на силата от главината към полуоската , диференциала и т.н. и се върти само главината , а не целия мост на практика................ :D Става ,все едно че караш лек автомобил с задно задвижване( мерцедес или БМВ или ЛАДА 2101,03,04, 05, 07, на който задния мост е задвижващ ,а на предницата се въртят само главините.............. :D Схващаш ли го сега............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Обаче ако съм изключил всичко с хъбчетата и реша да жключа 4х4 трябвали да слизам да ги включвам(май да) вместо прото да спра и да превключа.

Май не е лошо и да слизам ако разхода ми падне с някое друго литърче.

 

За маслото някой има ли си представа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва пак да ги включиш хъбовете ,като искаш да си на четири задвижващи.Иначе двигателя ще предава на предния мост ,но колелата все едно няма да са зацепени към него.На мен ми се струват доста хитро и полезно нещо,тези хъбчета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва пак да ги включиш хъбовете ,като искаш да си на четири задвижващи.Иначе двигателя ще предава на предния мост ,но колелата все едно няма да са зацепени към него.На мен ми се струват доста хитро и полезно нещо,тези хъбчета.

Точно така..... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз доколкото знам на моя дзвер като карам само на задно не се включват предните дори и да боксуват задните.(то има една торба предавки,не моа се оправа :icon_doh: ,а и още едно копче на таблото и едно на лоста на скоростите :wacko2: )

Относно предавките - имам тук една подробна статия /рус/ за Mitsubishi Super Select

 

http://jdmfsm.info/Auto/Mitsubishi/Paje...erSelect4WD.doc

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз доколкото знам на моя дзвер като карам само на задно не се включват предните дори и да боксуват задните.(то има една торба предавки,не моа се оправа :icon_doh:,а и още едно копче на таблото и едно на лоста на скоростите :wacko2: )

А и доколкото разбирам в моя случей ако ги сложа ще са само за красота,аз не карам офроад а ходя само на РИБА.

Абе май са излишни 200$ иначе са лъскави едни такива.

Поли, дай да го видим тоя дзвер бре.............сигурно е яка машина.......... :icon_thumbup: :D събота ....нещо ,неделя............ :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С най-голямо удоволствие ще ви го покажа,но ме е малко срам:1.централната конзола на таблото ми е счупена от тези дето ми слагаха музиката и алармата,а от Ратола още не са я докарали,2.лявата плъзгаща врата е за изчукване,а не мога да намеря време да я оставя на майстор за 2-3 дена. :blush:

Кажете ми нещо за това масло на колко се сменява на 5000км. или на 10 000 км. :confused1:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С най-голямо удоволствие ще ви го покажа,но ме е малко срам:1.централната конзола на таблото ми е счупена от тези дето ми слагаха музиката и алармата,а от Ратола още не са я докарали,2.лявата плъзгаща врата е за изчукване,а не мога да намеря време да я оставя на майстор за 2-3 дена. :blush:

Кажете ми нещо за това масло на колко се сменява на 5000км. или на 10 000 км. :confused1:

Значи, предвид ментетата ,които продават в БГ, е препоръчително да го сменяш на 5000км. маслото трябва да бъде поне със същия вискозитет като на това, което го дават оригинално............ :good:

Но можеш да правиш компромис и да го сменяш и на 7-8 000км, за 10000 км. му е множко, предвид качеството на дизела, маслата, филтрите и .т. ......... :D

А иначе не се претиснявай , ние не сме притенциозни, ако требе , и без врати да ни го покажеш , пак ще го харесаме, защото е :mitsu-smiley: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що му сложих едно хубаво воланче :car: :mitsu-smiley: (поне на мен и на женами ни харесва).Абе леко-по-леко ще стане :plane: .

За маслото,вискозитета е този дето дават заводско 15/40,за качеството смятам че е можеби най-доброто,поне за сега на MOTUL :good: няма копие,копувам го на едро от тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като го гледам , според мен не е хъб а директно зацепване на главината към полуоската........... :) Тези черните болтове, 6 на брой са доколкото виждам се развиват и се вади хръщрочката и на нейно място се слага хъба...............и пак се завиват 6-те болта.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...