Премини към съдържание

Искам ли "ниско крило" на каризмата си


Крило за Каризма  

14 гласа

  1. 1. ????? ??? ????? ????? ??? ???????:

    • -??????? "?", ????? ????? - ??????????? - 100 ??
      6
    • -??????? "?", ????? ????? - ????????? - 190 ??
      4
    • -??????? "?", ????? ????? ??? ??????????? ????? - ??????????? - 120 ??
      2
    • -??????? "?", ????? ????? ??? ??????????? ????? - ????????? - 210 ??
      2


Препоръчано мнение

Аз също получих крилото. Когато го наложа на капака пасва перфектно като дължина.Понеже капака е с дъгообразна форма остава минимален луфт от около 5 мм в двата края. Не знам каква е дебелината на двойнозалепящата се лента, но крилото е достатъчно еластично и с лек натиск си обира луфта по дъгата без проблем.

 

В другата тема има няколко снимки на монтаж на високото крило публикувани от колегата Нинов. Там се вижда добре, че е подложена лента между капака и крилото и отдолу са завити винтове с контра шайби.Обаче не става ясно тези винтове директно за крилото ли се завиват .... При мен има оставени 3 отвора там където ще влязат винтовете и предполадам в тези отвори се поставят някакъв вид дюбели за винтовете или.... Дебелината на крилото около отвора е около 3-4 мм и върте естествено е кухо. Ще е от полза информация от по-компетентните как точно се закрепват винтовете за крилото или още по-добре подробно описание на монтажа. Аз лично ще съм много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също получих крилото. Когато го наложа на капака пасва перфектно като дължина.Понеже капака е с дъгообразна форма остава минимален луфт от около 5 мм в двата края. Не знам каква е дебелината на двойнозалепящата се лента, но крилото е достатъчно еластично и с лек натиск си обира луфта по дъгата без проблем.

 

В другата тема има няколко снимки на монтаж на високото крило публикувани от колегата Нинов. Там се вижда добре, че е подложена лента между капака и крилото и отдолу са завити винтове с контра шайби.Обаче не става ясно тези винтове директно за крилото ли се завиват .... При мен има оставени 3 отвора там където ще влязат винтовете и предполадам в тези отвори се поставят някакъв вид дюбели за винтовете или.... Дебелината на крилото около отвора е около 3-4 мм и върте естествено е кухо. Ще е от полза информация от по-компетентните как точно се закрепват винтовете за крилото или още по-добре подробно описание на монтажа. Аз лично ще съм много благодарен.

На теб ти писах лично с инструкции. Ще гледам в понеделник да пусна снимките от монтажа на едно друго крило, заедно с необходимите материали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На теб ти писах лично с инструкции. Ще гледам в понеделник да пусна снимките от монтажа на едно друго крило, заедно с необходимите материали.

 

Дали за собствениците на седани това крило представлява интерес?

http://img268.imageshack.us/img268/9245/dsc00034m.th.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/9968/dsc00035c.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също получих крилото. Когато го наложа на капака пасва перфектно като дължина.Понеже капака е с дъгообразна форма остава минимален луфт от около 5 мм в двата края. Не знам каква е дебелината на двойнозалепящата се лента, но крилото е достатъчно еластично и с лек натиск си обира луфта по дъгата без проблем.

 

В другата тема има няколко снимки на монтаж на високото крило публикувани от колегата Нинов. Там се вижда добре, че е подложена лента между капака и крилото и отдолу са завити винтове с контра шайби.Обаче не става ясно тези винтове директно за крилото ли се завиват .... При мен има оставени 3 отвора там където ще влязат винтовете и предполадам в тези отвори се поставят някакъв вид дюбели за винтовете или.... Дебелината на крилото около отвора е около 3-4 мм и върте естествено е кухо. Ще е от полза информация от по-компетентните как точно се закрепват винтовете за крилото или още по-добре подробно описание на монтажа. Аз лично ще съм много благодарен.

 

Здравей колега,

При изработването на моето крило (високото) бях помолил Румен да вгради в стъпките стоманени планки (2-3мм).. останалата част не е куха , а е запълнена със здрава смола! По този начин при завиването на винтовете,един път се атакува смолата и втори път планката. От долу е така както си го разбрал -със загерки за самонатягане.

Ще се радвам ,ако съм помогнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко снимки с вече монтирано антикрило.

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=400380

 

Използвам случая да изразя благодарност към колегите Нинов, Росен(SLX) и Румен, които са главните виновници няколко каризми да се сдобият с чудесни антикрила. Идеята за изработката, както и организацията и производството на крила от Вас заслужават :icon_clap: и показват колко полезен и креативен е Митсубиши фен клуб.

 

Поздравления!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, на 9 август/неделя/ имаш ли свободно време - да дойда за крилото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз лично нямам проблеми с това да си поръчам и боядисано, но дали човека който ще боядисва крилото ще нацели точния номер на боята, това ме притеснява. Пък за боядисването братовчет ми е бояджията, така че ще си купя само 100 гр. боя всичко друго е на аванта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...