kr0tal Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Здравейте, искам да ви попитам за мнение. Колата ми е тази от описанието - Колт 6, 1,5 Di-D , 95к.с. Вчера сутринта забелязах, че колата няма мощност. От начало си помислих , че само така ми се струва, но в задръстванията нямаше как да вдигна по-голяма скорост и така и не се убедих. Вечерта обаче, се убедих напълно. Другото , което е , че на място, изключена от скорост, с настъпена на максимум газ, не може да вдигне повече от 3хил. оборота. Просто стрелката забива на 3000 и не мърда на горе. Един приятел ми каза , че когато колата мине в авариен режим , се държи по същия начин. На таблото няма никаква сигнализация за грешка или проблем.Как мислите , от какво може да идва проблема?Аз си мислех , че може да е от кофти гориво и нещо да се е запушило. За последно обаче съм зареждал на 6-ти , а и резервоара ми е до половината, а не да речем от дъното да засмуче нещо. В същото време, понякога като пусна вентилатора, ми се струва , че духа студено като от климатик ... дали може нещо да е замесен климатика? П.П. Колата е гаранционна и ще я закарам в сервиза днес или утре, но реших да драсна тук , че ако някой е имал същия проблем да сподели или пък ако му възникне, да знае от какво е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opticstudio Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Здравей колега!Понеже питаш за мнение ето моето. Имам един приятел който на времето си взе чисто нов Меган (не е Мицубиши но случая е подобен).Та при него проблема беше същият и се оказа запушен катализатор. Успех дано проблема не е сериозен. Стискам палци :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Изкарай я някъде извън града и я покарай няколко 10-тина минути равномерно с 90-100 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Другата вероятност е - ако има филтър за твърди частици и той да се е запушил. Както е при дизела на Лансер. В сервиза го оправят срещу някакво заплащане.Ето я темата за мотора на Лансер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 Другата вероятност е - ако има филтър за твърди частици и той да се е запушил. Както е при дизела на Лансер. В сервиза го оправят срещу някакво заплащане.Ето я темата за мотора на Лансер.И да ми земат пари , за гаранционна кола ли ? Ако ми поискат не знам ... все пак наливам гориво само от Лукойл и малко по-рядко ОМВ :icon_censored: Между другото , тази вечер, като си тръгнах от работа , колата на 2-3 пъти ту тръгна добре , ту пак вземе да се влачи, докато накрая си се оправи ... въпреки това, утре ще отида в БАЛКАНСТАР да видят какви грешки има записани в компютъра. Предпочитам да съм сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 И да ми земат пари , за гаранционна кола ли ? Ако ми поискат не знам ... все пак наливам гориво само от Лукойл и малко по-рядко ОМВ :icon_censored: Между другото , тази вечер, като си тръгнах от работа , колата на 2-3 пъти ту тръгна добре , ту пак вземе да се влачи, докато накрая си се оправи ... въпреки това, утре ще отида в БАЛКАНСТАР да видят какви грешки има записани в компютъра. Предпочитам да съм сигурен. Аз доколкото знам филтъра за твърди частици няма общо с горивото, което сипваш! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 з доколкото знам филтъра за твърди частици няма общо с горивото, което сипваш! И тогава според теб от къде идват тези твърди частици? От стружки от буталата и от горене на масло?Има значение какви боклуци сипва, особено ако е нафта. Филтъра на дизелите има някакъв сензор (май родно пройзводство до колкото се коментираше за лансъра) и като му дойде времето трябва да пусне гориво и да изгори боклуцитв вътре, ама нещо нестава. Значи ако почне пак така може да се пробва извънградско да караш с малко повечко газ в обороти, че виж го отпушило ако е от филтъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 За това ,че ти се струва, че климатика е включен, виж дали не си завъртял да ти духа само към стъклата, тогава климатика се включва автоматично независимо дали искаш или не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 23 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2009 За това ,че ти се струва, че климатика е включен, виж дали не си завъртял да ти духа само към стъклата, тогава климатика се включва автоматично независимо дали искаш или не.Май на там бяха насочени въздуховодите ... :icon_crying: ... ама сериозно ли ? От къде накъде ще се включва при положение , че не искам да ми духа студено ? Луда работа ... :icon_crying: И най странното - в БАЛКАНСТАР ми казаха , че компютъра не е засякъл никакви грешки! Утре имам ходене до Севлиево и ще вдигна оборотите Макар , че вече не ми прави този номер! Тва се казва кола ... да има нужда да бъде настъпвана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.