Премини към съдържание

От Ксенон към Нормални крушки


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Преди време имах неблагоразумието да си сложа биксенон на Каразмичката(99г) ми.

Може те ли да ми препоръчате място или човек от София където могат да разкарат този ксенон и да ми сложат отново нормални крушки. Предпочитам да имам по-силни от стандартните крушки. Мисля, че Филипс предлагаха такива.

 

ПП: задавам този въпрос, тъй като аз не разбирам от коли, само карам,а пък и ми казаха, че не е просто да махна ксенона и да сложа старите крушки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-просто е отколкото да го сложиш, като се има предвид, че поставянето не е сложно. Просто разкачаш кабелите, вадиш ксенона и поставяш старите... И защо неблагоразумие ?? Преди това ползвах Филипс Blue Vision Ultra, бяха далеч по-добри от стандартните, но ксенон и неблагоразумие... ?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сложил най-големия ментак и са светили някъде из небесата... Трябва хубаво да се нагласи самата крушка.

Мисля че няма никакъв проблем да се сложат обратно нормалните крушки, стига гнездата на фаровете да не са преправяни по някакъв начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Преди време имах неблагоразумието да си сложа биксенон на Каразмичката(99г) ми.

Може те ли да ми препоръчате място или човек от София където могат да разкарат този ксенон и да ми сложат отново нормални крушки. Предпочитам да имам по-силни от стандартните крушки. Мисля, че Филипс предлагаха такива.

 

ПП: задавам този въпрос, тъй като аз не разбирам от коли, само карам,а пък и ми казаха, че не е просто да махна ксенона и да сложа старите крушки.

 

 

А какво по-конкретно не харесваш в ксенона? Защо искаш да го смениш с нормални крушки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причините са две...

Основната причина е ,че единият баласт кара крушката да премигва при запалване на фаровете и след известно време тя изгаря, вече две ми изгоряха, а човека , който ми ги слага уж "добър познат" сега ми се крие и не иска да ми смени баласта, защото уж той е в гаранция и за него не трябва да плащам.

 

Втората причина, е че между дълги и къси с този биксенон не виждам разлика.

 

Исках да ми регулират ксенона, но като отидох в сервиза на СБА ме отрязаха, казаха че такова нещо не се регулира.

Аз не целя особен ефект , просто да са малко по-силни от нормалните, точно каквито DELL е посочил - Филипс Blue Vision Ultra.

 

Като ми слагаха ксенона, рязаха някви жици , после свързваха и в последствие разбрах,че трябва да си купя някаква малка пластмасова част от някой магазин за да мога да свържа жиците и да си сложа крушката. Незнам и не разбирам,но ще питам, та за това питам къде мога да си оправя проблемите. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втората причина, е че между дълги и къси с този биксенон не виждам разлика.

 

Ами нещо не са регулирани фаровете, или самите крушки вътре. Фаровете се регулират от едни като шестограмни болтчета в двата края на всеки фар и после резултата е учудващо добър - светлината се разпределя идеално, без разни по-светли и по-тъмни петна. Проблема е че много лесно се чупят. Може би трябва да се смаже механизма за ръчно регулиране преди да се почне, иначе ще сваляте долната кора, като изхвърчи някое парче пласмаса, да го търсите. Според мен отиди в някой сервиз да ги сменят и регулират. За крушките има Osram NightBreaker във всяко OMV, по около 15лв бяха. Филипса цените са нечовешки. Ще ти излезне по-евтино да си купиш нов баласт (някъде 50-80лв са тези с усиления поток).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен този който ти е слагал ксенона е пишман разбирач. Това е процедура, която всеки може сам да извърши. И не ти трябват ел. познания тъй като буксите са така направени, че не може да им се объркат местата. Какво е рязал, какво е преправял?!?! Относно светлината къси/дълги пробвал ли си ги извън града? Аз съм с би-ксенон и разликата си е доста голяма, но ако си пред стена няма да я забележиш като обикновените крушки. При мен на дълги светлината прави една парабола, и се мята много на далече. Карал съм на пълен мрак в гора и е уникално. Виждаш завоите и знаците от километри и можеш да караш с доста по висока скорост. Аз лично не бих се върнал към обикновени крушки. Като се кача на кола с такива сега, се чувствам като прилеп.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е за парите които ще дадеш за нови фасунги и крушки (~50 лв) да отидеш някъде където слагат ксенон, да ти оправят баласта който ти гори крушките и след това един реглаж. В СБА явно доста са изостанали с материала и са казали, че няма такова нещо, защото те не знаят и не могат и са се измъкнали от ситуация....... Ми ***** му стара, поне си признай като не можеш!!! :maistor:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз като си сложих ксеноните, светеха супер и все пак реших да ги регулирам заради хората в насрещното. Божо ми дава едни схеми и си ги настроих в гаража. Въпреки това отидох в СБА Варна (над кат) и държах да ми ги регулират на стенд. Човека каза, че са перфектно регулирани, и ако държа ще ми вземе парите, но няма смисъл да ги бута, защото според стенда са идеални. Светят отлично, но проблема е че съм със стъклени фарове без лупи и пръскам светлина и настрани. Това беше причина пак да ми присветват отсрещно движещите коли. Бутнах ги една степен на долу от ел. реглажа и вече не ми светкат, а аз си виждам добре. Когато излизам извън града си ги вдигам на 0-ва степен (тази на която се регулират).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо не са регулирани фаровете, или самите крушки вътре. Фаровете се регулират от едни като шестограмни болтчета в двата края на всеки фар и после резултата е учудващо добър - светлината се разпределя идеално, без разни по-светли и по-тъмни петна. Проблема е че много лесно се чупят. Може би трябва да се смаже механизма за ръчно регулиране преди да се почне, иначе ще сваляте долната кора, като изхвърчи някое парче пласмаса, да го търсите. Според мен отиди в някой сервиз да ги сменят и регулират. За крушките има Osram NightBreaker във всяко OMV, по около 15лв бяха. Филипса цените са нечовешки. Ще ти излезне по-евтино да си купиш нов баласт (някъде 50-80лв са тези с усиления поток).

 

Да аз видях от къде се регулират , но само като опрях шестограма в тези болчета и замалко да се счупят, реших да не ги пипам.

Може и на Osram да си взема от тези , за които говориш. Това е най-лесното. Трябва да намеря къде да ги оправят, честно предпочитам аз да не пипам.

 

Ако пък тръгна да търся от къде да купя нов баласт, пък и нова крушка..... пък и после да търся пак някой да ги регулира...ми се вижда....мисия невъзможна

Пробвал съм ги и извън града къси , дълги.....разлика.... няма :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи наистина някой си е оставил ръцете, а и ксенона който е монтиран не струва.

Ето как се вижда на тотален мрак :

http://media.snimka.bg/0253/006761158-big.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... а ето как би трябвало да се вижда! Без сиянията нагоре.

 

http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Articles/Lights/retfrofit2.jpg

 

 

Аз си поръчах JDM фарове с лупи и ще тествам с тях. За H4 е безмислено иначе.

 

http://img7.imageshack.us/img7/6616/10721vn6ip8endy1n.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://storage3.album.bg/22b/dsc09090_127e5_11939232.jpg

 

Горе-долу така трябва да стане, по-добре едва ли ще може. Вече ако вземе фарове от модела след фейслифта (май ще станат) и сложи лупи ще има такъв ефект, като на онази снимка. Иначе така ми светят фаровете за мъгла. За който не знае, има едни квадратни отвори и зад тях са болтовете за регулиране. Нещо фабрично, на повече от 5 метра явно не светят. После покриваха разстояние горе-долу колкото на късите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това си е направо идеално като съотношение на осветено встрани към осветено на пътя, но виж на по-горната - яркостта встрани е колкото на пътя на 10 м. напред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е с обикновени фарове и с полуобикновени крушки. Снощи си играх и сега разпределеноста на светлината е много по-добра, на единия фар му се сцепи пластмасата на машинката за регулиране. Довечера ще го доизкусурявам и ще го лепя.

P.S.1 Това е от преди два месеца без да правя каквото и да е, на дълги се получаваше леко неравномерно разпределение. Колата е в дясно и е снимано от отвън. После ще снимам след опитите за дорегулиране.

 

P.S.2. @BAlexandrov това на дълги ли е? Нещо много високо светят и има някакво доста голямо тъмно петно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...