Hellson Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Здравейте колеги, Преди време имах неблагоразумието да си сложа биксенон на Каразмичката(99г) ми.Може те ли да ми препоръчате място или човек от София където могат да разкарат този ксенон и да ми сложат отново нормални крушки. Предпочитам да имам по-силни от стандартните крушки. Мисля, че Филипс предлагаха такива. ПП: задавам този въпрос, тъй като аз не разбирам от коли, само карам,а пък и ми казаха, че не е просто да махна ксенона и да сложа старите крушки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 По-просто е отколкото да го сложиш, като се има предвид, че поставянето не е сложно. Просто разкачаш кабелите, вадиш ксенона и поставяш старите... И защо неблагоразумие ?? Преди това ползвах Филипс Blue Vision Ultra, бяха далеч по-добри от стандартните, но ксенон и неблагоразумие... ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Ако е сложил най-големия ментак и са светили някъде из небесата... Трябва хубаво да се нагласи самата крушка. Мисля че няма никакъв проблем да се сложат обратно нормалните крушки, стига гнездата на фаровете да не са преправяни по някакъв начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Здравейте колеги, Преди време имах неблагоразумието да си сложа биксенон на Каразмичката(99г) ми.Може те ли да ми препоръчате място или човек от София където могат да разкарат този ксенон и да ми сложат отново нормални крушки. Предпочитам да имам по-силни от стандартните крушки. Мисля, че Филипс предлагаха такива. ПП: задавам този въпрос, тъй като аз не разбирам от коли, само карам,а пък и ми казаха, че не е просто да махна ксенона и да сложа старите крушки. А какво по-конкретно не харесваш в ксенона? Защо искаш да го смениш с нормални крушки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 23 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2009 Причините са две...Основната причина е ,че единият баласт кара крушката да премигва при запалване на фаровете и след известно време тя изгаря, вече две ми изгоряха, а човека , който ми ги слага уж "добър познат" сега ми се крие и не иска да ми смени баласта, защото уж той е в гаранция и за него не трябва да плащам. Втората причина, е че между дълги и къси с този биксенон не виждам разлика. Исках да ми регулират ксенона, но като отидох в сервиза на СБА ме отрязаха, казаха че такова нещо не се регулира.Аз не целя особен ефект , просто да са малко по-силни от нормалните, точно каквито DELL е посочил - Филипс Blue Vision Ultra. Като ми слагаха ксенона, рязаха някви жици , после свързваха и в последствие разбрах,че трябва да си купя някаква малка пластмасова част от някой магазин за да мога да свържа жиците и да си сложа крушката. Незнам и не разбирам,но ще питам, та за това питам къде мога да си оправя проблемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Втората причина, е че между дълги и къси с този биксенон не виждам разлика. Ами нещо не са регулирани фаровете, или самите крушки вътре. Фаровете се регулират от едни като шестограмни болтчета в двата края на всеки фар и после резултата е учудващо добър - светлината се разпределя идеално, без разни по-светли и по-тъмни петна. Проблема е че много лесно се чупят. Може би трябва да се смаже механизма за ръчно регулиране преди да се почне, иначе ще сваляте долната кора, като изхвърчи някое парче пласмаса, да го търсите. Според мен отиди в някой сервиз да ги сменят и регулират. За крушките има Osram NightBreaker във всяко OMV, по около 15лв бяха. Филипса цените са нечовешки. Ще ти излезне по-евтино да си купиш нов баласт (някъде 50-80лв са тези с усиления поток). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Според мен този който ти е слагал ксенона е пишман разбирач. Това е процедура, която всеки може сам да извърши. И не ти трябват ел. познания тъй като буксите са така направени, че не може да им се объркат местата. Какво е рязал, какво е преправял?!?! Относно светлината къси/дълги пробвал ли си ги извън града? Аз съм с би-ксенон и разликата си е доста голяма, но ако си пред стена няма да я забележиш като обикновените крушки. При мен на дълги светлината прави една парабола, и се мята много на далече. Карал съм на пълен мрак в гора и е уникално. Виждаш завоите и знаците от километри и можеш да караш с доста по висока скорост. Аз лично не бих се върнал към обикновени крушки. Като се кача на кола с такива сега, се чувствам като прилеп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Моето мнение е за парите които ще дадеш за нови фасунги и крушки (~50 лв) да отидеш някъде където слагат ксенон, да ти оправят баласта който ти гори крушките и след това един реглаж. В СБА явно доста са изостанали с материала и са казали, че няма такова нещо, защото те не знаят и не могат и са се измъкнали от ситуация....... Ми ***** му стара, поне си признай като не можеш!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Ами аз като си сложих ксеноните, светеха супер и все пак реших да ги регулирам заради хората в насрещното. Божо ми дава едни схеми и си ги настроих в гаража. Въпреки това отидох в СБА Варна (над кат) и държах да ми ги регулират на стенд. Човека каза, че са перфектно регулирани, и ако държа ще ми вземе парите, но няма смисъл да ги бута, защото според стенда са идеални. Светят отлично, но проблема е че съм със стъклени фарове без лупи и пръскам светлина и настрани. Това беше причина пак да ми присветват отсрещно движещите коли. Бутнах ги една степен на долу от ел. реглажа и вече не ми светкат, а аз си виждам добре. Когато излизам извън града си ги вдигам на 0-ва степен (тази на която се регулират). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 23 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2009 Ами нещо не са регулирани фаровете, или самите крушки вътре. Фаровете се регулират от едни като шестограмни болтчета в двата края на всеки фар и после резултата е учудващо добър - светлината се разпределя идеално, без разни по-светли и по-тъмни петна. Проблема е че много лесно се чупят. Може би трябва да се смаже механизма за ръчно регулиране преди да се почне, иначе ще сваляте долната кора, като изхвърчи някое парче пласмаса, да го търсите. Според мен отиди в някой сервиз да ги сменят и регулират. За крушките има Osram NightBreaker във всяко OMV, по около 15лв бяха. Филипса цените са нечовешки. Ще ти излезне по-евтино да си купиш нов баласт (някъде 50-80лв са тези с усиления поток). Да аз видях от къде се регулират , но само като опрях шестограма в тези болчета и замалко да се счупят, реших да не ги пипам.Може и на Osram да си взема от тези , за които говориш. Това е най-лесното. Трябва да намеря къде да ги оправят, честно предпочитам аз да не пипам. Ако пък тръгна да търся от къде да купя нов баласт, пък и нова крушка..... пък и после да търся пак някой да ги регулира...ми се вижда....мисия невъзможнаПробвал съм ги и извън града къси , дълги.....разлика.... няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Значи наистина някой си е оставил ръцете, а и ксенона който е монтиран не струва. Ето как се вижда на тотален мрак :http://media.snimka.bg/0253/006761158-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 ... а ето как би трябвало да се вижда! Без сиянията нагоре. http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Articles/Lights/retfrofit2.jpg Аз си поръчах JDM фарове с лупи и ще тествам с тях. За H4 е безмислено иначе. http://img7.imageshack.us/img7/6616/10721vn6ip8endy1n.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 http://storage3.album.bg/22b/dsc09090_127e5_11939232.jpg Горе-долу така трябва да стане, по-добре едва ли ще може. Вече ако вземе фарове от модела след фейслифта (май ще станат) и сложи лупи ще има такъв ефект, като на онази снимка. Иначе така ми светят фаровете за мъгла. За който не знае, има едни квадратни отвори и зад тях са болтовете за регулиране. Нещо фабрично, на повече от 5 метра явно не светят. После покриваха разстояние горе-долу колкото на късите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Това си е направо идеално като съотношение на осветено встрани към осветено на пътя, но виж на по-горната - яркостта встрани е колкото на пътя на 10 м. напред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Ами това е с обикновени фарове и с полуобикновени крушки. Снощи си играх и сега разпределеноста на светлината е много по-добра, на единия фар му се сцепи пластмасата на машинката за регулиране. Довечера ще го доизкусурявам и ще го лепя.P.S.1 Това е от преди два месеца без да правя каквото и да е, на дълги се получаваше леко неравномерно разпределение. Колата е в дясно и е снимано от отвън. После ще снимам след опитите за дорегулиране. P.S.2. @BAlexandrov това на дълги ли е? Нещо много високо светят и има някакво доста голямо тъмно петно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.