Премини към съдържание

Ръчна спирачка


Препоръчано мнение

Колеги имам един неприятен проблем от извесно време.Лампичката за ръчната спирачка не изгасваше всеки път при свалянето и,докато не дойде момента,когато остана да свети постоянно.Знаете че не е приятно да свети червена светлина на таблото,моля дайте съвет какво може да се направи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо време, си долей малко спирачна течност в казанчето, и ако не изгасне ще му мислим......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано нямам забележки по спирането или държенето на ръчната спирачка,но ще проверя нивото на течноста.Между другото си мисля че е механичен проблем,тъй като в началото при 2-3 опита сваляне и дигане лампичката гаснеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери самото ключе на ръчната което дава контакт :) Може да заяжда, имал съм такъв проблем с друга марка кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Moже и накладките да са ти износени! :icon_blush:

 

Е то и барабаните може да се износят, но нека проследи човека последователно нещата ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път се убеждавам,че книжките трябва да се четат.Макар че е на немски и френски успях да разбера,че лампичката светва /1/при дръпната ръчна спирачка/2/при намаляване нивото на спирачната течност.Сега осъзнавам каква огромна глупост съм допуснал като не съм обърнал много внимание на това и съм навъртял 1500 км така.В обяснението за резервоара за спирачна течност,до колкото разбрах,нивото трябва да варира между MAX и чертата "А".Падне ли под това ниво "А",лампата за ръчната спирачка започва да свети,успокоителното е че има ниво "Б" ,което сигурно е за българи :icon_blush: .Утре по светлото ще проверя течноста и ще споделя резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една подробност ,че лампата за ниско ниво на спирачната течност се означава с (!),а за ръчната с (P).Нямам представа дали трябва да ги има и двете при моя модел,като дам на контакт не би ли трябвало да светнат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията е като за дръпната ръчна НО трябва да разбере човека защо му е намаляла течноста. Най-добре първо да установи причината за това намаляне, най-вероятно износени накладки, а после да се налива течност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трявбва да се обръща внимание на детайлите,изобщо не ми е правило впечатление,че двете индикации са обединени в една пампичка (!)/(P).Погледнах течноста от вън и ми се види,че жълтее около минимума,лошото е че видях доста зор и неможах да махна капачката.При положение,че се наложи да доливам течност,моля да споделите има ли нещо специфично за нашите модели?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени накладките, след смяната им ще видиш че течноста ще се върне в казанчето. Просто поради износени накладки буталцата са по-навътре, поели са повече течност от казанчето - съответно ниско ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми светва постоянно, когато ми се износят накладките. Първия път долях течност и след около два месеца смених накладките и казанчето с течността преля. След това знам, че не изгасва ли лампичката значи идва време за закупуване на нови предни накладки / защото те се износват по-бързо/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да звучи смешно,не мога да сваля капачката на резервоара за спирачна течност.Доста се мъчих,но без резултат,дори и с напъна на мой сто и кусур килограма колега не се получи.Някой ако знае дали е на резба или се вади по друг начин нека каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен на Вагона и стария колт става с развиване, ако наистина е такъв зор развиването едва ли някой е гледал скоро там ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На резба е, но вътре има една гумичка дето създава ядове. Развърти я напред назад и ще тръгне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С помоща на добрата стара хавлиена кърпа,успях да развъртя коравта капачка.Останах доста изненадан,течноста за спирачките беше малко преди МАХ,макар от вън изобщо да не изглежда така.В резервоарчето имаше нещо като поплавък покрит с течноста леко клюмнал на една страна.Леко го раздвижих и затворих капачката,при поставянето нивото на спирачната течност стигна до МАХ.След като запалих :mitsu-smiley: свалих ръчната и хоп лапичката угасна.Радвам се,че имаше резултат и дано темата помогне и на други с подобен на моя проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, явно поплавака е направил номера. Важното е, че вече всичко е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята капачка ми направи същия номер първия път и при отвиването пое въздух, все едно вътре е имало вакуум. След това не я стягам много и проблема с отвиването изчезна. Колега paulbgr, всичко е добре когато свършва добре. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази гума каква роля играе? При първото ми отваряне на казанчето за спирачките реших, че е вид цедка и уплътнител на капачката. Долях в гумата, но така си стоеше течноста и нямаше никаква пропускливост. Мислех дори да я махна, че после се узорих със завиването на капачката на казанчето-сякаш диаметъра на гумата беше малко по-голям отколкото казанчето и в капачката се появи напрежение от гумата и с усилие се завинтваше де направо, де накриво. Моля компетентните да споделят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...