paulbgr Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Колеги имам един неприятен проблем от извесно време.Лампичката за ръчната спирачка не изгасваше всеки път при свалянето и,докато не дойде момента,когато остана да свети постоянно.Знаете че не е приятно да свети червена светлина на таблото,моля дайте съвет какво може да се направи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 На първо време, си долей малко спирачна течност в казанчето, и ако не изгасне ще му мислим...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 12 април 2009 Автор Сподели Публикувано 12 април 2009 Честно казано нямам забележки по спирането или държенето на ръчната спирачка,но ще проверя нивото на течноста.Между другото си мисля че е механичен проблем,тъй като в началото при 2-3 опита сваляне и дигане лампичката гаснеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Провери самото ключе на ръчната което дава контакт Може да заяжда, имал съм такъв проблем с друга марка кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Moже и накладките да са ти износени! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Moже и накладките да са ти износени! :icon_blush: Е то и барабаните може да се износят, но нека проследи човека последователно нещата ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 12 април 2009 Автор Сподели Публикувано 12 април 2009 За пореден път се убеждавам,че книжките трябва да се четат.Макар че е на немски и френски успях да разбера,че лампичката светва /1/при дръпната ръчна спирачка/2/при намаляване нивото на спирачната течност.Сега осъзнавам каква огромна глупост съм допуснал като не съм обърнал много внимание на това и съм навъртял 1500 км така.В обяснението за резервоара за спирачна течност,до колкото разбрах,нивото трябва да варира между MAX и чертата "А".Падне ли под това ниво "А",лампата за ръчната спирачка започва да свети,успокоителното е че има ниво "Б" ,което сигурно е за българи :icon_blush: .Утре по светлото ще проверя течноста и ще споделя резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 12 април 2009 Автор Сподели Публикувано 12 април 2009 Има една подробност ,че лампата за ниско ниво на спирачната течност се означава с (!),а за ръчната с (P).Нямам представа дали трябва да ги има и двете при моя модел,като дам на контакт не би ли трябвало да светнат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Индикацията е като за дръпната ръчна НО трябва да разбере човека защо му е намаляла течноста. Най-добре първо да установи причината за това намаляне, най-вероятно износени накладки, а после да се налива течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Трявбва да се обръща внимание на детайлите,изобщо не ми е правило впечатление,че двете индикации са обединени в една пампичка (!)/(P).Погледнах течноста от вън и ми се види,че жълтее около минимума,лошото е че видях доста зор и неможах да махна капачката.При положение,че се наложи да доливам течност,моля да споделите има ли нещо специфично за нашите модели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Смени накладките, след смяната им ще видиш че течноста ще се върне в казанчето. Просто поради износени накладки буталцата са по-навътре, поели са повече течност от казанчето - съответно ниско ниво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 На мен също ми светва постоянно, когато ми се износят накладките. Първия път долях течност и след около два месеца смених накладките и казанчето с течността преля. След това знам, че не изгасва ли лампичката значи идва време за закупуване на нови предни накладки / защото те се износват по-бързо/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Благодаря за съветите,ще постъпя така както казвате и ще споделя резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Може да звучи смешно,не мога да сваля капачката на резервоара за спирачна течност.Доста се мъчих,но без резултат,дори и с напъна на мой сто и кусур килограма колега не се получи.Някой ако знае дали е на резба или се вади по друг начин нека каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 При мен на Вагона и стария колт става с развиване, ако наистина е такъв зор развиването едва ли някой е гледал скоро там ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 На резба е, но вътре има една гумичка дето създава ядове. Развърти я напред назад и ще тръгне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 С помоща на добрата стара хавлиена кърпа,успях да развъртя коравта капачка.Останах доста изненадан,течноста за спирачките беше малко преди МАХ,макар от вън изобщо да не изглежда така.В резервоарчето имаше нещо като поплавък покрит с течноста леко клюмнал на една страна.Леко го раздвижих и затворих капачката,при поставянето нивото на спирачната течност стигна до МАХ.След като запалих :mitsu-smiley: свалих ръчната и хоп лапичката угасна.Радвам се,че имаше резултат и дано темата помогне и на други с подобен на моя проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Хм, явно поплавака е направил номера. Важното е, че вече всичко е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 14 април 2009 Сподели Публикувано 14 април 2009 Моята капачка ми направи същия номер първия път и при отвиването пое въздух, все едно вътре е имало вакуум. След това не я стягам много и проблема с отвиването изчезна. Колега paulbgr, всичко е добре когато свършва добре. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Тази гума каква роля играе? При първото ми отваряне на казанчето за спирачките реших, че е вид цедка и уплътнител на капачката. Долях в гумата, но така си стоеше течноста и нямаше никаква пропускливост. Мислех дори да я махна, че после се узорих със завиването на капачката на казанчето-сякаш диаметъра на гумата беше малко по-голям отколкото казанчето и в капачката се появи напрежение от гумата и с усилие се завинтваше де направо, де накриво. Моля компетентните да споделят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.