dark Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Стои на място и държи 700 оборота, загряла вече колата. Врътвам волана и прас- дига оборотите на 1100, спирам да въртя- пак 700. Врътвам пак- пак 1100. Нормално ли е това? Хрумва ми, че нещо свързано с сервото ще да е, и някакво налягане на течността там, ама да питам... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Така трябва да е, с една подробност. При вдигането на оборотите не трябва да минават 900. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 26 март 2009 Автор Сподели Публикувано 26 март 2009 Хъм, ще ги проверя пак, може и 900 да са били... мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 27 март 2009 Сподели Публикувано 27 март 2009 Така трябва да е, с една подробност. При вдигането на оборотите не трябва да минават 900. А това какво би значело. Вчера се зачетох в темата, пробвах и установих, че на недобре загрял двигател скачат докъм 1200-300 а след това е по-плавно и до 1100.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 27 март 2009 Автор Сподели Публикувано 27 март 2009 Аз пробвах вчера и наистина са 900-950. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 март 2009 Сподели Публикувано 27 март 2009 Ще свикнете с тия GDI-ки бре, няма страшно! Моята е на пушка, вчера и днеска няма кой да ме спре. Цял град ги откинах от бързане, направо се чудат кво става добре, че не съм извадил тенис ракетите да ги пукам по главите, щото има толко нагли типове, че не е за говорене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 27 март 2009 Автор Сподели Публикувано 27 март 2009 Ще свикнете с тия GDI-ки бре, няма страшно!...Моята, нали ми е още нова и имам хиляди въпроси като тоя горния, започващи с "Нормално ли е...". Даже си мисля да направя един списък, за бъдещите поколения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Така трябва да е, с една подробност. При вдигането на оборотите не трябва да минават 900.Зависи,има значение на какъв терен си,на сняг или пясък може и да не ги повиши,на асвалт може и над 1000,нормално е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Говорим за GDI двигател, и за въртене волана на място......Има система за компенсиране на натоварването. И точно в случая терена няма абсолютно никакво значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 април 2009 Admin Сподели Публикувано 14 април 2009 Единствено разликата е сцеплението с настилката. Лесното въртене на лед и трудното на сух асфалт се усеща на волана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 3 ноември 2009 Сподели Публикувано 3 ноември 2009 Единствено разликата е сцеплението с настилката. Лесното въртене на лед и трудното на сух асфалт се усеща на волана.А да попитам и аз за оборотите.Значи при загрял двигател и въртене на волана повишението на оборотите е в нормите дадени тук. Но забелязвам ,че откакто застудя и докато е още студен двигателя-2-3 минути оборотите се вдигат и до 2000 оборота при въртене.После като загрее си падат в нормите.Това дали е нормално и дали няма пръст и бензиновата помпа , която и без това мисля да сменям поради повишен шум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 ноември 2009 Сподели Публикувано 3 ноември 2009 А бе хора какво ви става с тия волани? Заприличва ми вече на бебешки форум тука. Нещо от сорта: "Детето ми спи по корем. Това нормално ли е? трябва ли да се обърна към специалист?" Спрете да се шашкате толкова, карайте си хафтомобичетата и споко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.