Премини към съдържание

Нормално ли е?


dark

Препоръчано мнение

Стои на място и държи 700 оборота, загряла вече колата. Врътвам волана и прас- дига оборотите на 1100, спирам да въртя- пак 700. Врътвам пак- пак 1100. Нормално ли е това? Хрумва ми, че нещо свързано с сервото ще да е, и някакво налягане на течността там, ама да питам... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така трябва да е, с една подробност. При вдигането на оборотите не трябва да минават 900.

 

А това какво би значело. Вчера се зачетох в темата, пробвах и установих, че на недобре загрял двигател скачат докъм 1200-300 а след това е по-плавно и до 1100....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще свикнете с тия GDI-ки бре, няма страшно! Моята е на пушка, вчера и днеска няма кой да ме спре. Цял град ги откинах от бързане, направо се чудат кво става добре, че не съм извадил тенис ракетите да ги пукам по главите, щото има толко нагли типове, че не е за говорене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще свикнете с тия GDI-ки бре, няма страшно!...

Моята, нали ми е още нова и имам хиляди въпроси като тоя горния, започващи с "Нормално ли е...". Даже си мисля да направя един списък, за бъдещите поколения. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Така трябва да е, с една подробност. При вдигането на оборотите не трябва да минават 900.

Зависи,има значение на какъв терен си,на сняг или пясък може и да не ги повиши,на асвалт може и над 1000,нормално е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за GDI двигател, и за въртене волана на място......Има система за компенсиране на натоварването. И точно в случая терена няма абсолютно никакво значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Единствено разликата е сцеплението с настилката. Лесното въртене на лед и трудното на сух асфалт се усеща на волана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
Единствено разликата е сцеплението с настилката. Лесното въртене на лед и трудното на сух асфалт се усеща на волана.

А да попитам и аз за оборотите.Значи при загрял двигател и въртене на волана повишението на оборотите е в нормите дадени тук. Но забелязвам ,че откакто застудя и докато е още студен двигателя-2-3 минути оборотите се вдигат и до 2000 оборота при въртене.После като загрее си падат в нормите.Това дали е нормално и дали няма пръст и бензиновата помпа , която и без това мисля да сменям поради повишен шум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе хора какво ви става с тия волани? Заприличва ми вече на бебешки форум тука. Нещо от сорта: "Детето ми спи по корем. Това нормално ли е? трябва ли да се обърна към специалист?" Спрете да се шашкате толкова, карайте си хафтомобичетата и споко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...