Rangel Simov Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Абе хора, защо колата ми върви без ключа да е в нея... направо си отпътува ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 На къде замина ? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Ако не е била загасена е нормално да си замине Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Да не би да се е развалила нещо.Закачи я на елкон. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Абе хора, защо колата ми върви без ключа да е в нея... направо си отпътува ?Обясни по подробно какво става с колата ти , че така нещо не мога да разбера ?!?Ако е на надолнище и без ръчна не ти трябва ключ за да тръгне на долу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Абе хора, защо колата ми върви без ключа да е в нея... направо си отпътува ?Абе Ранга, тая твойта кола май не може да те понася бе ? :icon_doh: До сега номера ти въртя, а сега и щом сама е тръгнала да ти бяга. :worthy: :hysterical: Явно не издържа на напрежението хайвана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko-burgas Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 До колкото знам аз, когато колата е запалена и ключа излезе от нея, тя работи известно време и изагасва. Мисля, че при различните марки е различно времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 До колкото знам аз, когато колата е запалена и ключа излезе от нея, тя работи известно време и изагасва. Мисля, че при различните марки е различно времето. При :mitsu-smiley: тоя филм го няма :D седи си запалена докато не я изгасиш и най тъпото, е че докато е запалена не можеш да я заключиш от вън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 ..... най тъпото, е че докато е запалена не можеш да я заключиш от вън.Ако това ти е проблема мисля , че може да го уредиш с тези дето са ти вързвали алармата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Твоята нали се ли пали без ключ. Да не си забравил втория ключ в колата или да си го изпуснал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Така, то си стана като виц...Исках да кажа, че бях си оставил колата запалена да се стопява снега, влезнах в магазина и накарах баща ми да направи едно кръгче, да видим до къде ще стигне без ключ, обаче той съвсем спокойно си караше . Просто си мислех, че без ключ в колата, може само да работи на място... обаче уви, не е точно така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Грешно си си мислел. Всички коли с такава система се държат по-този начин, и БМВ и Рено и Опел... Ключа или картата трябва да е в обсега на датчика само при запалване, след това не е нужно да е там, освен ако не я изгасиш и не се опиташ да я запалиш повторно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Е как ще извадиш ключа без да изгасиш колата бе?При мене не става тоя номер. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Той не е с ключ, а само с дистанционно... На лансерите мисля, че запалването беше с една статична врътка там като на газова печка.. ха-ха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Е как ще извадиш ключа без да изгасиш колата бе?При мене не става тоя номер. :icon_hmm:Ха ха и аз вчера цял ден се мъчих да извадя ключа на колата докато работи :icon_rock: , ама не .Наистина на колегата се пали без ключ и за това става ,просто в ключа има имобилайзер , който ти трябва само за запалването на колата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Е как ще извадиш ключа без да изгасиш колата бе?При мене не става тоя номер. :icon_hmm:При нас дори и при изгасен двигател неможеш да извадиш ключа, ако скоростния лост не е на "Р". :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Ха ха и аз вчера цял ден се мъчих да извадя ключа на колата докато работи :icon_rock: , ама не .Наистина на колегата се пали без ключ и за това става ,просто в ключа има имобилайзер , който ти трябва само за запалването на колата . Лансерите имат ли такава опция за запалване без ключ?Аз имам известни наблюдения върху Рено Клио Спорт с такова запалване.То представлява една тънка пластина с две копчета с размерите на кредитна карта.Пича си държеше картата в портейла и като се приближеше до колата тя се оключваше,после натискаше копчето СТАРТ и палеше след това просто излизаше отдалечавашесе на 5/10 метра и колата си се заключваше и угасяше двигателя ако си го забравил включен.Не знаех ,че и Лансерите имат такава шукарийка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Е дам, аз мислех че се подразбира от заглавието на темата . Дам точно като на печка е другата врътка, обаче и тя може да се маха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Абе то на дизела, като запали, не му трябва ток повече. Ако искаш му махни всички кабели и пак ще си бачка. Вчера го пробвах на Полото, нали е 1.9 ТДИ. Запалих го и му дръпнах и четирите кабела. Бачка си и не го е еня дали има или няма кабели. Само дето може да се заключи волана ако извадя ключа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Грешно си си мислел. Всички коли с такава система се държат по-този начин, и БМВ и Рено и Опел... Ключа или картата трябва да е в обсега на датчика само при запалване, след това не е нужно да е там, освен ако не я изгасиш и не се опиташ да я запалиш повторно.Това изобщо не е вярно.На Х6 като излезеш с ключа от колата ,тя продължава да работи.Обаче в момента ,в който някой подкара колата,тя отказва.С една дума ако ключа е на повече от две педи от колата,тя отказва да върви.Не мога само да спомня дали изгасваше или просто отказваше да върви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Това изобщо не е вярно.На Х6 като излезеш с ключа от колата ,тя продължава да работи.Обаче в момента ,в който някой подкара колата,тя отказва.С една дума ако ключа е на повече от две педи от колата,тя отказва да върви.Не мога само да спомня дали изгасваше или просто отказваше да върви.Със сигурност мога да кажа за AUDI S8, че колата може да се запали ако така наречения "ключ" е на не повече от 1м от колата. Като се приближиш се отклюява сама и чака да я запалиш с бутона. Като я запалиш и ако се отдалечиш на по-голямо разтояние гасне и се заключва. Това го знам със сигурност за тази кола, щото съм го пробвал. За Х6 не знам, ама ще го пробвам и там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Това изобщо не е вярно.На Х6 като излезеш с ключа от колата ,тя продължава да работи.Обаче в момента ,в който някой подкара колата,тя отказва.С една дума ако ключа е на повече от две педи от колата,тя отказва да върви.Не мога само да спомня дали изгасваше или просто отказваше да върви.Изгасва и няма палене после........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.