Tenev68 Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 Здравейте,Прегледах сайта и съм с отлични впечатления. Видях, че има хора, които доста добре познават техниката и са готови да помогнат на всеки. От една седмица и аз на практика се присъединих към вашия клуб. След голямо търсене и оглеждане за Рено Сценик най-изненадващо си купих :mitsu-smiley: Space Star. Машинката е от 2000г., внос от Италия. Много се колебах, докато я взема, но сега вече съм сигурен, че не съм сгрешил. Началните ми впечатления са отлични. Много е стегната и въпреки малкия двигател (1300) върви учудващо добре. Смених маслото на двигателя, като и направих и промивка, защото предишното беше доста черно. За ангренажния ремък и ролката ми препоръчаха фирмения сервиз в Стара Загора и въпреки доста високата цена реших, че ще ги сменя там. Поставиха ми оригинален ремък и ролка на :mitsu-smiley: . Никой, обаче не ми каза на какъв пробег се сменят тези консумативи. Говорих с разни познати, едни ми казват на 50000км, а други на около 100000 км.Може ли някой да ми каже със сигурност на колко километра ще трябва отново да сменя ангренажа?Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 ..............................Може ли някой да ми каже със сигурност на колко километра ще трябва отново да сменя ангренажа?Благодаря предварително. В руските сайтове за ТО го дават за смяна 60-70 000 км. Но ако питаш Роско /модератор на секцията Space ..../ ще ти каже да го сменяш на 40 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 Здравейте,Прегледах сайта и съм с отлични впечатления. Видях, че има хора, които доста добре познават техниката и са готови да помогнат на всеки. От една седмица и аз на практика се присъединих към вашия клуб. След голямо търсене и оглеждане за Рено Сценик най-изненадващо си купих :mitsu-smiley: Space Star. Машинката е от 2000г., внос от Италия. Много се колебах, докато я взема, но сега вече съм сигурен, че не съм сгрешил.Добре дошъл колега, и честито.......Не си сгрешил изобщо с избора......Мицубиши е по доброто Рено..... :D ..... А по въпроса ти за ремъка,ако съм ти го слагал аз, и знам каква марка е, веднага ще ти отговоря на колко да го смениш.....Но тъй като не се знае какъв е (такова понятие оригинален ремък на Мицубиши няма, те не правят ремъци.) най добре е да го смениш след 50 к най късно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 Добре дошъл!Честитс придобивка, с много радост да си го караш.... За ремъка - щом, е слаган в оторизиран сервиз - може и да изкара 70, но вземи си го сменяй на 50. Разходът не е чак непосилен, иначе боли. Не толкова финансово, колкото в душата. Хайде, късмет, а да дойдеш на някоя среща (в Стара Загора ги правим поне 2-3 пъти годишно) и да се запознаем..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 февруари 2009 Сподели Публикувано 21 февруари 2009 Кой ще чака среща в Ст.Загора...Я отвори ТАЗИ тема и ако ти допада - няма какво да се двоумиш.Пращаш пари, запазвам ти стая - и като награда, в Шипково ще те запозная с модератора на раздела - в които се хвалиш с новата придобивка. Там ще почерпиш, ние пък с благодарност ще приемем почерпката, отделно ще се порадваме на :mitsu-smiley: ти.А, и да не забравя:- Добре дошъл при нас!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uzunov Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 :icon_thumbup: Да ти е жив и здрав :mitsu-smiley:. Сменявай ремъка на 50 000 заедно с ролката за да си спокоен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван бояджиев Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 :icon_thumbup: Да ти е жив и здрав :mitsu-smiley:. Сменявай ремъка на 50 000 заедно с ролката за да си спокоен.Честито и от мен Само хубави мигове с количката.Първо да ти кажа, че и аз съм собственик на същото :mitsu-smiley: от 2 седмици и не мога да му се нарадвам :icon_rock: направо не ми се слизаНищо лично за към Рена-та, но добре че не си купил Сценик. Някъде скоро четох, че с покупката на Рено трябва да се абонираш в сервиза :icon_blush: и май наистина е така.Айде безаварийно :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миташки Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Здравейте от около три месеца и аз съм собственик на Спейс Стар 1,3.Миналия месец ми се наложи да го разкарам до Букурещ.От Пловдив съм минавах през Шипка,да ви кажа честно кола с 1,3 мотор се държи чудесно по баирите. А,за разхода нямам думи,падна под 6.Преди тази съм карал Тойота,но май везните за мен накланят към Мицубишито.Който,се е навил за такава кола въобще да не му мисли ПРЕКРАСНА Е.Май ще трябва да и сменям съеинителя отделя много горе,но не знам или на всички е така?ГОРД СОБСТВЕНИК НА :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван бояджиев Публикувано 28 февруари 2009 Сподели Публикувано 28 февруари 2009 Здравейте от около три месеца и аз съм собственик на Спейс Стар 1,3.Миналия месец ми се наложи да го разкарам до Букурещ.От Пловдив съм минавах през Шипка,да ви кажа честно кола с 1,3 мотор се държи чудесно по баирите. А,за разхода нямам думи,падна под 6.Преди тази съм карал Тойота,но май везните за мен накланят към Мицубишито.Който,се е навил за такава кола въобще да не му мисли ПРЕКРАСНА Е.Май ще трябва да и сменям съеинителя отделя много горе,но не знам или на всички е така?ГОРД СОБСТВЕНИК НА :mitsu-smiley:Разход под 6 си е наистина супербраво :icon_thumbup: На мен лично в момента ми дава среден 7 на сто, но го карам само градско. Скоро ще го обслужа и предполагам, че след като сменим филтри, свещи и всички консумативи разхода ще падне още.Нещата със съединителя стоят по същия начин...и при мен отделя доста горе, но не знам дали е нормално. До сега на Ибизата съм свикнал да отделя още като отлепи педала и ми беше малко странно, но искрено се надявам да не е за ремонт. Нека някой да сподели при всички ли е така?Поздрави :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_rock: p. s. прочетох още няколко теми преди тая редакция и май на всички отделя горе... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 16 март 2009 Сподели Публикувано 16 март 2009 Здравейте, Не без вашето влияние, на 12.03., станах собственик на Space Star 1.3. Утре ще му сменям ремък, масло ... Повредени са бутоните за управление на дясното стъкло - този, който е на лявата врата и този, който е на дясната врата, както и плафона на тавана. На 13.03 прочетох в една статия, че това с бутоните било често срещан проблем, но във форума не открих подобна тема. Бихте ли ми дали някакви напътствия?Благодаря Ви!Благодаря Ви за User Manual-a, който си свалих от тук! Благодаря за инфото и за хубавите снимки със щастливи фенове на М! Това доста ми помогна в избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tenev68 Публикувано 19 март 2009 Автор Сподели Публикувано 19 март 2009 Здравейте,благодаря за хубавите пожелания.Относно съединителя - и при мен отделя много горе. В началото си мислех, че ще трябва да го сменям. Говорих обаче с един приятел, който кара Volvo, което е със същата скоростна кутия като нашите машини. И при него съединителят отделя горе, но вече е навъртял 40000 км без никакъв проблем. Затова си мисля, (а и от други мнения във форума си вадя това заключение), че явно това е особеност на модела.За разхода: Засякох си разхода само на извънградско - при каране с около 90-100 компютърът ми дава 5,1-не знам дали е реално. На градско ми дава около 8-9.Безаварийно каране на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo bozov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 (редакция) Здраевйте отскоро и аз съм собственик на Спейс стар 1.3 1999г. / поне по документи /. И понеже незнам къде да задам някои въпроси ще пиша тук.Когато ми е отворена врата не ми светва лампата на тавана в купето, което вечер е доста дразнещо. При всички модели ли е така?Не може да ми се нулира показанието на километража, копчето на таблото ли не работи незнам. А може би трябва да се врътне първо нанякъде.Дърпа ми леко надясно, ходих на реглаж , но ми казаха че е добре.Не ми ускорява веднага след натискане на газта / ускорява но плавно/ , след известно време изтегля добре , авно като достигне някакви обороти или нещо подобно.И последно като я взех трудно включваше на първа. Регулираха ми я , но сега като че ли пак включва трудно понякога Редактирано 20 юни 2009 от ivo bozov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 (редакция) Честито!!!По първия ти въпрос- виж при отворена врата долу имаш един черен бутон, дали сработва- размърдай го малко да направи контакт и виж дали ще светне.По второто- не се върти, а се натиска и тогава нулира километража.По третия въпрос- не разбирам много А за ускоряването- иди на една диагностика при някой от спецовете, звездичката трябва да е на самолет по принцип. Редактирано 20 юни 2009 от Светла Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Здраевйте отскоро и аз съм собственик на Спейс стар 1.3 1999г. / поне по документи /. И понеже незнам къде да задам някои въпроси ще пиша тук.Когато ми е отворена врата не ми светва лампата на тавана в купето, което вечер е доста дразнещо. При всички модели ли е така?Не може да ми се нулира показанието на километража, копчето на таблото ли не работи незнам. А може би трябва да се врътне първо нанякъде.Дърпа ми леко надясно, ходих на реглаж , но ми казаха че е добре.Не ми ускорява веднага след натискане на газта / ускорява но плавно/ , след известно време изтегля добре , авно като достигне някакви обороти или нещо подобно.И последно като я взех трудно включваше на първа. Регулираха ми я , но сега като че ли пак включва трудно понякогаПърво,добре дошъл!Относно осветлението-просто си смени крушките на плафона.За да занулиш километража,трябва да натиснеш бутончето надолу...Не знам какъв може да е проблема.За ускорението-двигателят ти все пак е 1.3,едва ли можеш да очакваш колата да излети (при ниски обороти)щом натиснеш педала.Но, все пак мисля,че не е зле да се погледне от специалист... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Не може да ми се нулира показанието на километража, копчето на таблото ли не работи незнам. А може би трябва да се врътне първо нанякъде.Дърпа ми леко надясно, ходих на реглаж , но ми казаха че е добре. Километража ако е механичен е възможно да са го повредили нещо при самото връщане на километрите. Ако е с дисплей путона не функционира по някаква причина. За дърпането на страни ако е с гумите с които е купен е нормално - джамбазите са опасно племе - ще ти смъкнат хубавите гуми, ще сложат някви криви, ще ти чопнат акумулатора за някоя друга кола колкото да я продатат, ще си приберат и радиото ако им хареса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 (редакция) Плафона на тавана има ключ с три положения - 1. Свети постоянно, 2. Свети при отворена врата и 3. Изключено (не свети никога). На моята ключът беше строшен и липсваше съвсем. Провери и кажи как е при теб.Километражът на моята има две показания, които могат да се нулират. Означени са с А и В. Кратко натискане на бутона ги превключва, а продължително задържане натиснат нулира това, което виждаш в момента (А или В).За дърпането - сложи си нови гуми, напомпи ги еднакво, провери реглажа ... и пак може да дърпа заради гумите.Двигател 1.3 наистина се оказва слаб за тази кола. Като си включа климатика колата "спира" :D . Мой познат с друга марка и с 1.6 казва, че и при него се усеща така. Редактирано 20 юни 2009 от laskov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CTAH Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Честита нова придобивка и от мен!Пожелавам разумно и без аварийно шофиране!На единият от въпросите за дърпането в страни-джантите регулирахте ли ги?И нека да мине през обстоен преглед на ходовата част за да няма нещо подвито.Моят автомобил също е с двигател 1,3 и бих казал,че доста добре си ускорява,като в рамките на града/Сливен/ми дава около 6,3-6,4 разход без да форсирам или препирам .Преди и аз гледах обявите за Сценик,но една случайна среща в автокъща ме запзна със звездичката.На мен също не ми се слиза от нея! Филтри ,ремъци и ролки колкото по на често толкова по-евтино излиза.И моя плафон не свети ,но ще му дойде времето.За съединителя не знам кое е нормално,но моя си отделя нормално, но не отгоре.Посъветваха ме да слагам гориво от Лук ойл или Ромпетрол.Много хора си патят от Екопетролиум,преценявайте.И дано имаме повече добри пътища за тези прекрасни автомобили! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo bozov Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 за осветлението, проверих копчето при средно положение не работи. Но като го гледам нещо се е посчупило. Мърда наляво надясно и премига лампата .Километража ми е с дисплей, и той явно е счупен , натискам, задържам какво ли не правя, никаква реакция. Явно ще карам така. Гумите са от покупката на колата. Но засега няма да ги сменям. Дърпането е слабо и наесен като сложа зимните ще си покаже.А разход в града под 8 много трудно. Среден разход ми е 6.5 долу горе.За съединителят и моя отделя горе.гориво зареждам на Лукоил - 98. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 За километража, вътре е нещо като платка, копчето трябва да има прекъсвач отдолу, вероятно е повреден или разпоен или има проблем с буксата. Намираш някой познат и го оправяте за макс 30-40ст. На плафона копчето може да се залепи, ако е счупено (имаше тема някъде); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван бояджиев Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 за осветлението, проверих копчето при средно положение не работи. Но като го гледам нещо се е посчупило. Мърда наляво надясно и премига лампата .Километража ми е с дисплей, и той явно е счупен , натискам, задържам какво ли не правя, никаква реакция. Явно ще карам така. Гумите са от покупката на колата. Но засега няма да ги сменям. Дърпането е слабо и наесен като сложа зимните ще си покаже.А разход в града под 8 много трудно. Среден разход ми е 6.5 долу горе.За съединителят и моя отделя горе.гориво зареждам на Лукоил - 98.Да ти кажа, това с лампите на тавана май си е хронично, но не е страшно :icon_thumbup: На моята звездичка копчето също е счупено, но си сложих малко метално превключвателче и сега си работят и трите позиции. За разхода положението е следното:- градско - 5.9/6л. никога над 6;- извънградско - с 90км/ч. 5,3...с включен климатик и 130км/ч. по магистралите в Гърция 5.8л;Направо нямам думи :icon_thumbup: става дума за среден разход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.