Премини към съдържание

Tenev68

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Казанлък

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star 1,3

Tenev68's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А след това може ли топката да се използва отново или задължително се сменя?
  2. Здравейте, колеги! Може ли някой да ми каже как се демонтира топката на скоростния лост на :mitsu-smiley: Space Star 1,3 със скоростна кутия на Рено (JB3) с пръстен за включване на задна. Опитвам се да я развия, но не поддава и ме е страх да не счупя нещо.
  3. Колега, от скромния ми опит с ремъци на Mitsuba мога да ти кажа, че това им е характерна черта. Слагал съм такива на два автомобила и при двата ремъците свиреха неистово, независимо от обтягането. Успях да реша проблема само със смяната им.
  4. Tenev68

    нивото на маслото

    Колега, по-добре го източи. За този двигател точното количество масло е 2,75л. за да е на белега за максимум.
  5. Tenev68

    Горивен Филтър

    Здравей, колега! Горивният филтър, който е в резервоара е в блок с помпата и нивомера. Доколкото знам е постоянен и не се сменя. Не знам дали се предлага като консуматив по магазините. Ако все пак си твърдо решен да го смениш, подхожда се откъм купето под задната седалка. Като повдигнеш постелката, която е под седалките ще видиш един люк, който е закрепен с 4 винта. Под него се намира въпросният блок, в който е филтъра. Успех!
  6. Благодаря много за отзивчивостта! Вече знам какво да правя.
  7. Здравейте колеги, от известно време ме тормози мисълта, че маслото в скоростната кутия е за смяна (не съм го сменял при покупката на колата). По книжката за експлоатация дават да се сменя на 150 000 км. Моят километраж показва 118 000, ама не съм сигурен, че не е въртян. Според книжката на колата маслото трябва да е Tranself TRX 75W-80W. Поразрових се из нета и разбрах, че такова вече не се произвежда. В момента Elf предлагат два типа - NFP и NFJ, които заменят всички предишни масла от видовете TRX, TRJ, TRZ, TRP. От етикетите на бутилките се ориентирах, че NFP е за скоростни кутии от типа P....., а NFJ - за такива от тип J..... По руските форуми пишат, че синхронизаторите в двата вида кутии са от различен материал и изискват съответно масло. Не мога, обаче да разбера от кой тип е кутията на моята кола. Ще бъда благодарен, ако някой може да ми окаже съдействие, за да се ориентирам към правилното масло. Номера на рамата е: XMCLNDG1AXF067818
  8. Здравей колега, всичко е много относително. Обикновено вървят около 100лв, но преди няколко месеца си намерих ляв стоп за 50. Въпрос на късмет. Успех!
  9. Колега, джантите са супер,колата изглежда страхотно. Честито! И аз съм си харесал едни, но не съм сигурен дали няма да опират в задните калници, защото офсета им е 35 мм, а на оригиналните е 46 мм, а нямам възможност да пробвам преди да ги купя. Можеш ли да ми кажеш каква е ширината на джантите (5,5 или 6 инча) и колко им е офсета, а също и какъв размер са гумите. Благодаря ти предварително!
  10. Tenev68

    Монитора на Space Star

    Здравей колега, Проблемът е от спойките на дисплея - някои от тях са прекъснали. Оправя се като се свали дисплея, отвори се кутията и спойките се презапоят. Оригинално са покрити със защитен лак, който трябва да се свали механично и след това да се презапоят. Ако нямаш опит с това по-добре потърси помощ от някой, който се занимава с електроника. Успех!
  11. Здравейте, интересува ме някой сменял ли е антифриз на Спейс Стар с двигател 4G13? От задната страна на блока на двигателя има пробка, за която в инструкцията пише, че трябва да се развие, за да се източи антифриза от блока. След това, обаче е посочено, че се уплътнява с "Nut Locking Part No4171" на 3М. Предполагам, че това е нещо от рода на Loctite за уплътняване на резбови съединения, обаче не можах да го намеря на сайта на 3М (поне в българския). Някой сблъсквал ли се е с проблема и какво е решението? Между другото пробката е на доста неприятно място под инжекциона и достъпа и видимостта са силно затруднени, поради което не ми се иска да експериментирам на сляпо. Предварително благодаря за съдействието.
  12. Tenev68

    Още един Space Star

    Здравейте, благодаря за хубавите пожелания. Относно съединителя - и при мен отделя много горе. В началото си мислех, че ще трябва да го сменям. Говорих обаче с един приятел, който кара Volvo, което е със същата скоростна кутия като нашите машини. И при него съединителят отделя горе, но вече е навъртял 40000 км без никакъв проблем. Затова си мисля, (а и от други мнения във форума си вадя това заключение), че явно това е особеност на модела. За разхода: Засякох си разхода само на извънградско - при каране с около 90-100 компютърът ми дава 5,1-не знам дали е реално. На градско ми дава около 8-9. Безаварийно каране на всички!
  13. Здравейте, Прегледах сайта и съм с отлични впечатления. Видях, че има хора, които доста добре познават техниката и са готови да помогнат на всеки. От една седмица и аз на практика се присъединих към вашия клуб. След голямо търсене и оглеждане за Рено Сценик най-изненадващо си купих :mitsu-smiley: Space Star. Машинката е от 2000г., внос от Италия. Много се колебах, докато я взема, но сега вече съм сигурен, че не съм сгрешил. Началните ми впечатления са отлични. Много е стегната и въпреки малкия двигател (1300) върви учудващо добре. Смених маслото на двигателя, като и направих и промивка, защото предишното беше доста черно. За ангренажния ремък и ролката ми препоръчаха фирмения сервиз в Стара Загора и въпреки доста високата цена реших, че ще ги сменя там. Поставиха ми оригинален ремък и ролка на :mitsu-smiley: . Никой, обаче не ми каза на какъв пробег се сменят тези консумативи. Говорих с разни познати, едни ми казват на 50000км, а други на около 100000 км. Може ли някой да ми каже със сигурност на колко километра ще трябва отново да сменя ангренажа? Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...