Премини към съдържание

mihalev

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander TDI 2008

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

mihalev's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, в предаването Wheeler dealers по дискавъри изказаха мнение, че полиуретановите втулки били най-яката работа. Някой слагал ли е да даде мнение ? Поздрави !
  2. Здравейте колеги, Моя мицко почна да издава звуци като линейка в далечината, когато го карам на ниски обороти ... Подозирам, че това е последната песен на турбото, но все пак моля да споделите, ако имате подобен опит какво може да стане, ако спре турбината и кой ги ремонтира в София. става дума за Аутлендър DI-D 2.0 2008-ма на 175 000км
  3. Здравейте колеги, на моя Аутлендър (2007/2.0/DI-D) наскоро смених ЕГР клапан в Ратола и от тогава колата започна да гълта като ламя. Преди смяната, с повреден ЕГР ( светеше лампата ), разхода рядко стигаше 10/100, а сега си прави 12/100 градско. Приемам идеи какво може да е причината ...
  4. Здравейте колеги ! Вчера изобщо без да се замисля натоварих на Аутлендъра 650 кг плочки, задницата бая "клекна", чак после видях, че съм минал максимум товар по документация, ако сметнем и теглото на шофьора (+100) ... Много ми е любопитно колко най-много товар сте качвали :mitsu-smiley:
  5. Здравейте колеги, търся съвет и мнение за проблем с "чек енджин" лампата на аутлендъра (модел 2007, 2.0 ДИД, 140к км). С Torque и OBDII адаптер прочетох грешката "P0487 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Throttle Control Circuit A Open". За сега нямам проблеми с намалена мощност и черен дим, може би придрусва като изгасям двигателя ... Въпроса ми е как да подходя : 1) чистене на ЕГР 2) смяна на ЕГР 3) софтуерно премахване на ЕГР 4) по-сериозна диагностика
  6. Благодаря за споделения опит ! Ще ходя в Ратола утре да видим какво е положението ... Поздрави.
  7. Здравейте колеги, Накратко проблема ми е, че мицко трудно пали. Автомобила е Outlander 2.0 DI-D 140hp. Смених акумулатора (беше с оригиналния от 2008ма). Тази сутрин дадох контакт/изгасих 3 пъти преди да завъртя, но пак доста въртене падна докато запали. Прави ми впечатление, че лампичката за подгрева много бързо изгасва въпреки, че вън е -12 и имам усещането, че нафтата изобщо не се подгрява. Имам няколко въпроса : 1) Може ли да си прецакам двигателя със "студен старт" 2) Как ще е по-добре за двигателя - да се държи ключа да върти стартера докато запали или да се пуска на "серии" въртене 3) Къде могат да ми погледнат дали подгрева не е загинал Безаварийно и нека акумулаторите бъдат с вас !
  8. Здравейте колеги, някой може ли да ме "светне" къде се намира пищялката на парктроника - очевидно работи защото светлинния датчик мига адекватно, но не издава звук. Подозирам разкачени кабели. Благодарнoсти !
  9. В колата не се оставя НИЩО - трошат стъкла не само във Варна, но и по паркингите в моловете в София. Ходят с качулки и действат бързо. Лапешка работа ... с девиза "длъжни сме да проверим" пък колкото изкарат. Между другото във Варна на времето се носеше легендата как от супер невзрачен автомобил апашите са дигнали куфарче със седмичния оборот на пласьорите.
  10. От близо два месеца карам аутлендър с 2.0 ТДИ на ФВ. Споделям преки впечатления : -1 за шум (има характерно тракане като е студен) -1 за турбо дупка на ниските скорости (каране на първа-втора си е тегаво) +1 за приличен разход (не нисък, но приличен за 1,6 тона автомобил) +1 за адекватна динамика +1 за популярност (слагат го на пасат, тигуан, голф, крайслер ... ) По това което изчетох из форумите (в този има доста инфо) двигателят на Пежото като цяло е по-капризен, но това не означава, че двигателя на ФВ е без проблеми. Не случайно Фолксваген се отказва от технологията Помпа дюза ...
  11. Току що се връщам от гумаджията - човека отсече "това не са зимни гуми" ... Въпреки че "Goodyear EfficientGrip" са маркирани "M + S" и от Балкан стар ми казаха, че са зимни се оказва, че не били подходящи за българска зима. Много е вероятно и да са търкаляни лятото ... За съжаление го разбрах по трудния начин.
  12. Здравейте ! От месец съм собственик на Аутлендър (2.0 DI-D 2008г.) с ръчна ск.кутия. Баба марта ми даде шанс да тествам мицу в снежни градски условия. Безкрайно съм разочарован от стабилноста на машината - пързаля се на завоите , губя контрол докато карам в снежни "коловози" в тесните улички направо си се завърта. И като един капак на всичкото пързаляне, снощи не можах да спра на червен сфетофар и се треснах в един туарег. Абс-а се включи, но въпреки това имаше епизод от "кънки с остър връх". Жена ми отказва да се качва повече щото нейното авео било по-стабилно ! СРАМ ! Предполагам, че в това поведение има вина и задкормилното устройство - не съм карал джип до сега ... другото което се сещам са гумитe - не съм ги слагал аз и може би са стари. Пропускам ли нещо ? Нормално ли е да се пързаля така ? Моля споделете впечатления !
×
×
  • Създаване...