Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Gu67era

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Gu67era's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. здравейте, с малко закъснение, но да споделя решението на проблема. малък филтър , който се сменя сравнително бързо, но създава много порблеми. Поздрави!
  2. така ще кажеш. сигурно е нормално да не помниш, ако се случва и често.... Аз обаче помня и затова не съм стъпвал в сервиза....
  3. благодаря за съвета, George, но тумби е ЛЪЖЕЦ!. Живея на 10 мин от него , но няма да отида.Като взех колата преди 6 години, минах през сервиза и ми каза ремонт 700 лв, след диагностика. След това ходих при Милен от Пловдив. Вече съм имал една среща с него и се оказа ламбда сонда за 80 100 лв. Иначе като карам леко, колата върви. мисля да пробвам да стигна до Пловдив
  4. предполагам си прав, защото вече се случва, но това значи репатрак, защото като загрее не просто не вдига обороти, ами и не ги държи и не мога да стигна. Това ми беше съображението , но вече почвам да обмислям варианти. Ако ми оставиш номер на Милен, ще бъда благодарен
  5. благодаря за съвета, макар, ча е изключен кати вариант
  6. Здравейте, След намесата на компетентни майстори, които трябваше да намерят, че колата не пали , заради датчици на коляновия вал, колата започна да губи мощност в движение, сякаш отнемаш газта. Не вдига повече от 5-6 000 об До колкото говорихме, разбирам, че са проверявали дебитомера и помпата в резервоара по време на търсене на проблема с паленто. Оказа се , че не знаят как може да са създали проблема и съответно как да го оправят. Минах през още два сервиза и отказаха да се заемат, заради марката и двигателя. в Мицубиши ме предупредиха, че ще е солено при всички случаи, щом им оставям колата и се отказах от техните услуги. Прегледах доста теми , но те са стотици и не стигнах до информация за източник на ппроблем с тези симптоми. Приемам съвети за сервизи в София , които биха могли да оправят проблема или причина и решение, ако някой се е сблъсквал с проблема. Благодаря!
  7. Здравейте, Мина доста време след като смених сондата. разликата, която виждам е по скоро при извънградско, но градско си гълта със сигурност над 10, но както и да е. Искам да кажа, че ако не бях ходил при Милен от Пловдив ЩЯХ ДА БЪДА ДОСТА ИЗЛЪГАН ОТ DJ TUMBI!!!! НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТОЗИ ЛЕНИВ ЛЪЖЕЦ!!! ИСКАШЕ ДА МИ ВЗЕМЕ 800лв при първото ходене при него, след ,като установи развалена помпа и дроселова клапа! Е, няма нищо такова. Върнах се нарочно при него да си сменя сондата и какво излезе след втората му проверка. Само сондата била развалена , а не помпа и дроселова клапа, но това след , като знаех, повредата си. Ами , надявам се да съм бил полезен! Поздрави!
  8. Здравейте, Имам проблем с диска за навигация, заради който имам проблем с радиото. Искам да разбера, ако сменя радиото, дали ще избегна проблема с радиото , заради липса на диск за навигация. Има ли някой, който не е с оригиналното радио и има този проблем. Поздрави,
  9. Здравейте, явно този диск е много безценен и неоткриваем , затова искам да попитам , ако сменя оригиналния касетофон с някакъв нов player, дали ще заобиколя този проблем ?Ако може, направо да взимам един player и да не се занимавам с глупости.
  10. Посетих Милен.В крайна сметка се оказа ламбда сонда, ремонт за стотина лева. Скоро ще ви запозная с резултата от ремонта. Благодаря за съветите! :drinks:
  11. Твърдо съм решил така да направя. На моменти съм на кантар да я качвам пак в сайта, но много ми харесва как върви,а и като цяло, затова ще се запозная с Миленски с надеждата да се случат нещата
  12. Или да пускам колата в Мобиле . Явно съм изтеглил късата клечка
  13. Освен да те посетя тогава? Ще си направя разходка до Пловдив , но как се случват посещенията при теб?
  14. Това излезе на диагностика. Да се доверя ли? Колата има няколко симптома. в много ниските обороти се опитва да гасне и гасне някой път. Също така няма ряз в ниски обороти и на магистралата ми направи впечатление, че няма сили за над 160 км/ч . струва ми се , че харчи и малко повечко, а гледам да я карам само в икономичен режим. Ремонта ми е доста над възможностите и ако имам някакви алтернативи моля да споделите. Какви мерки да предприема? Да си оправя ли сам дросела или да не прибързвам. Преди да направя диагностиката мислех, че има проблем в горивната система, защото колата върви по два различни начина. веднъж няма душа а следващия момент , като съм малко в обороти, ще изкопае асфалта. Милене, в крайна сметка и до теб ще дойда, ако трябва. Просто купих колата този месец и съм фалит, та затова гледам да мина "по-тънко",но е ясно "тънкото" минаване до къде води
×
×
  • Създаване...