Здравейте, имам Лансър 2008 на 48 000 км. Обмислям да си монтирам газова уредба, за да намаля разходите за гориво. Автоматика е голяма ламя на бензин! Ще се радвам ако прочета мнения на опитни хора.
Знае ли някой при доливане на масло в CVT ск. кутия автоматик, дали се долива на топъл, работещ двигател или не, защото там маслото се проверява на работещ двигател, а при доливане? Има ли някое друго правило, което трябва да се спази когато се долива масло там.
Днес след празника проверих за наличност и цени в БС, там един носач е 475лв. в Ратола 60лв по евтин. Ако има от къде да се вземе нещо качествено но по евтино ще е добре. Никъде не предлагат само шарнири.
Колеги, незнам какво се заядохте един с друг, но аз попитах, за да си направя сметка колко ще ми струва да ги сменя, тъй като майстора ми каза преди 2 дни, докато преглеждаше колата, че все още са здрави, но са тръгнали и смята, че скоро единия а после и другия ще заминат. Бих питал в БС, но не работят сега по празниците.
Може ли някой да ми каже, дали шарнирите на Лансер 2008г. се сменят отделно или са цял компонент с носача и се сменят заедно?Цена? От къде освен от Балканстар може да се купи масло за CVT - автоматична ск. кутия, 1L за доливане? Цена? На какви цени са ляв и десен предни накрайници за Лансер 2008г?
Здравей Пепи, пиши като ги сложиш на колата,дали всичко е наред с джантите, които ти продадох. Аз не казвам, че имам нещо против гуми и джанти 18". Единствено моето мнение е, че не са за нашите пътища. При препоръката на Мицубиши за такъв нисък профил на 18" гуми е супер, но не и за България.
Аз си прададох джантите и гумите 18" преди 3 дни. Според мен на българските катакомби, не си е работа. Иначе ако ни бяха читави пътищата джанта 18" и гуми 18" са идеалния вариант. Сложих си 16" с по висок профил гума и вози много комфортно. Имай в предвид, че на Лансъра проблема му е в предните дискове и едни ниско профилни гуми каквито са по указание на производителя за джанти 18", ускоряват кривенето им и налагат по честа смяна.
Колега, не се получава, незнам защо... не ме вкарва в това меню, за което пишеш. Опитвам се да следвам написаното от теб едно към едно, но не се получава.
Здравей колега, едва днес намерих време след работа да опитам да го изключа, но не ми се получи. Бях разпечатал твоето указание и го следвах внимателно, но не успях. Някъде съм сбъркал. При изгасена кола още при първото натискане за 2,5 сек. започва да мига символчето на сервизния показател аз го правя три пъти, както си ми описал и освен, че започва да мига се чува и кратък звуков сигнал. Проблема е, че после не ме вкарва в никакво меню след следващите бързи натискания на бутона "инфо" и съответно не стигам до опцията "офф". Ще опитам пак тези дни след работа.
За такава информация те съветвам да се обърнеш към компанията в която си застрахован. В зависимост от устройството и възможностите му може да надхвърли 500лв. + абонамент!