Премини към съдържание

Съединител?


Препоръчано мнение

Колеги, здравейте,

имаме проблем със спирачната течност на съединителя, може ли някой да ми обясни, как точно става обезвъздушаването, и да ме посъветвате как е по-добре да си отида в сервиз ли (за което ще трябва някой да ме дръпне) или мога аз да си го направя това?

Последно карах колата в събота и нямаше никакви проблеми, даже скоро гледах нивото в контейнерчето беше на МАХ, и днес сутринта като влизам, педала на съединителя, абсолютно мек, гледам в казанчето нищо. Какво ми препоръчвате? Знам че течността е ДОТ 40, но за да е истекла толкова бързо за 1 или няколко дни трябва да има сериозна пробойна някаде, поне според мен, а в този сняг немога да видя дали под колата има петно или не... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами обезвъздушава се.И от горната помпа на съединителя може,и от долната.Не знам дали ще можеш да се оправиш сам/а

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, и аз се мъмнявам че ще успея, май директно на сервиз отиваме, то съществува риск ако пробойната е голяма въобще да ен успеем да го направим това, такаче...... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека от сервиза каза че не се знае какво е със сигурност и че може и от някоя помпа да е. Но аз си мисля че щом ми е изтекла цялата течност значи по-скоро някакво маркуче се е спукало, не знам от повреда на помпа може ли да изтече всичко ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте,

имаме проблем със спирачната течност на съединителя, може ли някой да ми обясни, как точно става обезвъздушаването, и да ме посъветвате как е по-добре да си отида в сервиз ли (за което ще трябва някой да ме дръпне) или мога аз да си го направя това?

Последно карах колата в събота и нямаше никакви проблеми, даже скоро гледах нивото в контейнерчето беше на МАХ, и днес сутринта като влизам, педала на съединителя, абсолютно мек, гледам в казанчето нищо. Какво ми препоръчвате? Знам че течността е ДОТ 40, но за да е истекла толкова бързо за 1 или няколко дни трябва да има сериозна пробойна някаде, поне според мен, а в този сняг немога да видя дали под колата има петно или не... :icon_hmm:

 

Абе Malcho, сигурна ли си, че казанчето с течност не е едно за съединител и спирачки? Щот, ако е едно, си останала и без спирачки. Не знам как смяташ да ходиш до сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааам не, мисля че не е ............това за спирачките се намира от лявата страна на двигатяля, а контейнерчето със спирачната течност за съединителя е от дясно малко по-нависоко и е на по-горно ниво.

Натиснах и педала на спирачките и той си беше твърд, както трябва да е на загасена кола, доколкото знам.

 

Някой колега със същия модел може да каже със сигурност дали е така :)

 

Но така или иначе ще трябва утре сутрин да я добутаме до шосето, та ще установя бързо дали има или няма спирачки. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааам не, мисля че не е ............това за спирачките се намира от лявата страна на двигатяля, а контейнерчето със спирачната течност за съединителя е от дясно малко по-нависоко и е на по-горно ниво.

Натиснах и педала на спирачките и той си беше твърд, както трябва да е на загасена кола, доколкото знам.

 

Някой колега със същия модел може да каже със сигурност дали е така :)

 

Но така или иначе ще трябва утре сутрин да я добутаме до шосето, та ще установя бързо дали има или няма спирачки. :)

 

Нека пише някой с Вагон, защото при Спейс Стар е едно общо казанче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека пише, за всеки случай,

а възможно ли е едновременно с това и жило да съм скъсала :(

На мен преди ми се е развалял съединител знам че не е същото както в случая, но жило не съм късала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като нямаш течност - сигурно е от гумичките на помпата. Не знам как се обезвъздушават, не ми се е налагало. По всяка вероятност на долната помпа има пробка, но това не ти решава проблемите. Съветът ми е да се разбереш с Пламен, той ги прави чисто нови! Ремонтния комплект за двете помпи мисля че беше към стотина лева при него. И това ти е най-добрия вариант! Ще я теглиш ли, ще я караш на ход ли - прецени. Между другото - опитай се да налееш спирачна течност в казанчето и помпи до полуда, като наблюдаваш нивото. Ако е пробив в гумичките на долната помпа - ще имаш някакъв успех, надявам се. Колкото да я закараш до Пламен.... Той ще я оправи

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колежке ! Като задавате въпроси, посочвайте модел и година на колата, или направо ВИН-номер......Хвърлихте половината форум в джаза, да се чудят какво ви е на колата.......Ако Вагончето е преди 96-та година 1.8 мотора, съединителят ви е с жило......Т.е. скъсали сте жилото........

http://www.detali.ru/cat/mi/pics/1_2_26482.gif

Ако е след 96-та е автоматик, и пак няма помпички и течности......Ако е 2.0-мотор, от 92-ра до 2000 г. тогава е с помпички, и най вероятно е от долната, както Роско е отбелязал......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_28775.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той щото Роско знае, затова е отбелязал............ Аз си следя Космическите, че и без друго сме малко!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Модела е Спейс Вагон '97, 2000 кубика

 

явно е с помпички

 

То по-скоро се чудихме дали течността за съединителя и спирачките е на едно, и от това което ми казвате да разбирам ли че са на отделно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от това което ми казвате да разбирам ли че са на отделно?
Да колежке ! Точно така разбирай......Долната помпичка вече ти я качих, ето ти и горната с казанчето..........Погледни си вътре мокета около педалите, дали е влажен и мазен.....Ако е така, значи е от горната помпичка.....Ако не е от нея, е от долната, която е захваната на ск.кутия....Успех...........
http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_29191.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси много, долу горе разбрах схемата, тази сутрин ме изтеглиха до сервиза, и сега чакам да видя какво ще кажат те, аз нямаше да мога да се справя сама .

Благодаря на всички, сега вече поне знам как работи съединителя :maistor:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ви кажа при нас нещата се развиха м ного неприятно, трябва да сменим и двете помпи, едната, долната е дала фира и се е откачила, поне доколкото разбрах а другата се е овлажнила.........за двете помпи само ни искат 351 лв. :icon_crying: , според вас това адекватна цена ли е или са ни понатоварили ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съветът ми е да се разбереш с Пламен, той ги прави чисто нови! Ремонтния комплект за двете помпи мисля че беше към стотина лева при него.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колежка, вече ти дадоха отговор (Роско). Ако искаш да се набутваш финансово давай, ако ли не - бягай при Пламен да ти ги погледне и оправи, предполагам че сумата за ремонтните комплекти (за долната е 15-лева оригинал, за горната 100+ лева) ще е по ниска ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но за съжанение няма как да се придвижим до него, колата не е в движение (а вече е разглобена в сервиза), и което е още по-лошо ние сме на другия край на София :(

 

Пламене да вземеш да се преместиш по кам центъра барем да си ни по-близичко :D явно чудеса правиш :)

 

Добре.... пак благодаря на всички ви за указаната помощ, айде и със здраве. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че по-център от това - здраве му кажи!

Много пари ви искат. Ето и Милен е потвърдил моята цена. И репатрак да си вземете до Пламен, и на него доволно да платите - пак няма да стане тази цифра.... Ама вие си знаете.

Да, Пламен прави всякакви чудеса. Сменил е на половината колеги гумичките на помпите, аз само не знам защо още се ослушвам и не отивам да я прави профилактично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да прави сте, и аз се ядосвам, но вече е късно, ще ни се усложнят още повече нещата, а работещи хора сме няма как.........гледаме максимално бързо да стане всичко, и за това сега ще си цакаме яко. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и което е още по-лошо ние сме на другия край на София

:blink: :lol: :D

 

Абе вземи намери някой да ти завлаче колата. Ако няма кой може и някой от форума да се навие.

 

Как ще дадеш 400лв, само за където ти се е скъсала гумичката, която оплътнява цилиндъра (или каквото е там) ?

Всичкото както ти казаха е 15-20лв със труда става сигурно максимум 100лв.

 

Свържи се с Пламен и се разберете кога да я завлачите при него. Тези 400лв са сигурно за нови + монтажа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото разбрах проблема не е само в гумичките, поне майстора така ми обясни, а дали ме е излъгал е друга работа.

 

А и да си призная вече толко съм се нервирала че искам само да се оправи, за в бъдеще по-отрано ще мислим варианти за Пламен .......ама то и знае ли човек, аз ако съм знаела че толко ще ми искат.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те всичко могат да ти кажат. Да знаеш само какви филми вкарват...

Вземи провери дали са ти сложили нова помпичка и цилиндър (да не са сменили само гумичките за тези 400лв);

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...