Malcho Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Колеги, здравейте, имаме проблем със спирачната течност на съединителя, може ли някой да ми обясни, как точно става обезвъздушаването, и да ме посъветвате как е по-добре да си отида в сервиз ли (за което ще трябва някой да ме дръпне) или мога аз да си го направя това?Последно карах колата в събота и нямаше никакви проблеми, даже скоро гледах нивото в контейнерчето беше на МАХ, и днес сутринта като влизам, педала на съединителя, абсолютно мек, гледам в казанчето нищо. Какво ми препоръчвате? Знам че течността е ДОТ 40, но за да е истекла толкова бързо за 1 или няколко дни трябва да има сериозна пробойна някаде, поне според мен, а в този сняг немога да видя дали под колата има петно или не... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Ами обезвъздушава се.И от горната помпа на съединителя може,и от долната.Не знам дали ще можеш да се оправиш сам/а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Ок, и аз се мъмнявам че ще успея, май директно на сервиз отиваме, то съществува риск ако пробойната е голяма въобще да ен успеем да го направим това, такаче...... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Най-добре така :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Човека от сервиза каза че не се знае какво е със сигурност и че може и от някоя помпа да е. Но аз си мисля че щом ми е изтекла цялата течност значи по-скоро някакво маркуче се е спукало, не знам от повреда на помпа може ли да изтече всичко .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Дано да е от съединение.Бегай бързо на сервиз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Колеги, здравейте, имаме проблем със спирачната течност на съединителя, може ли някой да ми обясни, как точно става обезвъздушаването, и да ме посъветвате как е по-добре да си отида в сервиз ли (за което ще трябва някой да ме дръпне) или мога аз да си го направя това?Последно карах колата в събота и нямаше никакви проблеми, даже скоро гледах нивото в контейнерчето беше на МАХ, и днес сутринта като влизам, педала на съединителя, абсолютно мек, гледам в казанчето нищо. Какво ми препоръчвате? Знам че течността е ДОТ 40, но за да е истекла толкова бързо за 1 или няколко дни трябва да има сериозна пробойна някаде, поне според мен, а в този сняг немога да видя дали под колата има петно или не... :icon_hmm: Абе Malcho, сигурна ли си, че казанчето с течност не е едно за съединител и спирачки? Щот, ако е едно, си останала и без спирачки. Не знам как смяташ да ходиш до сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Аааам не, мисля че не е ............това за спирачките се намира от лявата страна на двигатяля, а контейнерчето със спирачната течност за съединителя е от дясно малко по-нависоко и е на по-горно ниво. Натиснах и педала на спирачките и той си беше твърд, както трябва да е на загасена кола, доколкото знам. Някой колега със същия модел може да каже със сигурност дали е така Но така или иначе ще трябва утре сутрин да я добутаме до шосето, та ще установя бързо дали има или няма спирачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Аааам не, мисля че не е ............това за спирачките се намира от лявата страна на двигатяля, а контейнерчето със спирачната течност за съединителя е от дясно малко по-нависоко и е на по-горно ниво. Натиснах и педала на спирачките и той си беше твърд, както трябва да е на загасена кола, доколкото знам. Някой колега със същия модел може да каже със сигурност дали е така Но така или иначе ще трябва утре сутрин да я добутаме до шосето, та ще установя бързо дали има или няма спирачки. Нека пише някой с Вагон, защото при Спейс Стар е едно общо казанче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Ами нека пише, за всеки случай, а възможно ли е едновременно с това и жило да съм скъсала :(На мен преди ми се е развалял съединител знам че не е същото както в случая, но жило не съм късала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 След като нямаш течност - сигурно е от гумичките на помпата. Не знам как се обезвъздушават, не ми се е налагало. По всяка вероятност на долната помпа има пробка, но това не ти решава проблемите. Съветът ми е да се разбереш с Пламен, той ги прави чисто нови! Ремонтния комплект за двете помпи мисля че беше към стотина лева при него. И това ти е най-добрия вариант! Ще я теглиш ли, ще я караш на ход ли - прецени. Между другото - опитай се да налееш спирачна течност в казанчето и помпи до полуда, като наблюдаваш нивото. Ако е пробив в гумичките на долната помпа - ще имаш някакъв успех, надявам се. Колкото да я закараш до Пламен.... Той ще я оправиУспех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Колежке ! Като задавате въпроси, посочвайте модел и година на колата, или направо ВИН-номер......Хвърлихте половината форум в джаза, да се чудят какво ви е на колата.......Ако Вагончето е преди 96-та година 1.8 мотора, съединителят ви е с жило......Т.е. скъсали сте жилото........http://www.detali.ru/cat/mi/pics/1_2_26482.gif Ако е след 96-та е автоматик, и пак няма помпички и течности......Ако е 2.0-мотор, от 92-ра до 2000 г. тогава е с помпички, и най вероятно е от долната, както Роско е отбелязал......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_28775.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Той щото Роско знае, затова е отбелязал............ Аз си следя Космическите, че и без друго сме малко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 12 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2009 Модела е Спейс Вагон '97, 2000 кубика явно е с помпички То по-скоро се чудихме дали течността за съединителя и спирачките е на едно, и от това което ми казвате да разбирам ли че са на отделно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 от това което ми казвате да разбирам ли че са на отделно? Да колежке ! Точно така разбирай......Долната помпичка вече ти я качих, ето ти и горната с казанчето..........Погледни си вътре мокета около педалите, дали е влажен и мазен.....Ако е така, значи е от горната помпичка.....Ако не е от нея, е от долната, която е захваната на ск.кутия....Успех...........http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_29191.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 13 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2009 ОК, мерси много, долу горе разбрах схемата, тази сутрин ме изтеглиха до сервиза, и сега чакам да видя какво ще кажат те, аз нямаше да мога да се справя сама . Благодаря на всички, сега вече поне знам как работи съединителя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 13 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2009 Ами да ви кажа при нас нещата се развиха м ного неприятно, трябва да сменим и двете помпи, едната, долната е дала фира и се е откачила, поне доколкото разбрах а другата се е овлажнила.........за двете помпи само ни искат 351 лв. :icon_crying: , според вас това адекватна цена ли е или са ни понатоварили ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Съветът ми е да се разбереш с Пламен, той ги прави чисто нови! Ремонтния комплект за двете помпи мисля че беше към стотина лева при него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Колежка, вече ти дадоха отговор (Роско). Ако искаш да се набутваш финансово давай, ако ли не - бягай при Пламен да ти ги погледне и оправи, предполагам че сумата за ремонтните комплекти (за долната е 15-лева оригинал, за горната 100+ лева) ще е по ниска ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 13 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2009 Да така е но за съжанение няма как да се придвижим до него, колата не е в движение (а вече е разглобена в сервиза), и което е още по-лошо ние сме на другия край на София :( Пламене да вземеш да се преместиш по кам центъра барем да си ни по-близичко :D явно чудеса правиш Добре.... пак благодаря на всички ви за указаната помощ, айде и със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Че по-център от това - здраве му кажи! Много пари ви искат. Ето и Милен е потвърдил моята цена. И репатрак да си вземете до Пламен, и на него доволно да платите - пак няма да стане тази цифра.... Ама вие си знаете.Да, Пламен прави всякакви чудеса. Сменил е на половината колеги гумичките на помпите, аз само не знам защо още се ослушвам и не отивам да я прави профилактично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 13 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2009 Да прави сте, и аз се ядосвам, но вече е късно, ще ни се усложнят още повече нещата, а работещи хора сме няма как.........гледаме максимално бързо да стане всичко, и за това сега ще си цакаме яко. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 и което е още по-лошо ние сме на другия край на София :blink: :lol: :D Абе вземи намери някой да ти завлаче колата. Ако няма кой може и някой от форума да се навие. Как ще дадеш 400лв, само за където ти се е скъсала гумичката, която оплътнява цилиндъра (или каквото е там) ?Всичкото както ти казаха е 15-20лв със труда става сигурно максимум 100лв. Свържи се с Пламен и се разберете кога да я завлачите при него. Тези 400лв са сигурно за нови + монтажа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 13 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2009 Аз доколкото разбрах проблема не е само в гумичките, поне майстора така ми обясни, а дали ме е излъгал е друга работа. А и да си призная вече толко съм се нервирала че искам само да се оправи, за в бъдеще по-отрано ще мислим варианти за Пламен .......ама то и знае ли човек, аз ако съм знаела че толко ще ми искат....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Те всичко могат да ти кажат. Да знаеш само какви филми вкарват...Вземи провери дали са ти сложили нова помпичка и цилиндър (да не са сменили само гумичките за тези 400лв); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.