SLX Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Роска, еднакви са лагерите. Номерата на твоите лагери ги имаше в една друга тема, напълно съвпадат с моите.Даа, съчменият лагер му се налага да подdържа първичния вал в единия случай въртян със 150-160 нютона, в другия с 220. Нищо чудно, че лагера сдава багажа.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Трябвало е да сложат по-солиден лагер. Така от едно недоизчисляване или надценяване на здравината на този лагер следват проблеми по скоростите. Като при всеки сложен движещ се механизъм - има ли слабо звено, непременно проблемът се задълбочава, защото останалите части поемат луфтовете на най-слабата част, при което се износват и те. При окачването също е така, при бутало-мотовилковата група пак. Добре, а иглените лагери не са ли по-здрави от сачмените? Няма ли подходящ иглен лагер, който да стане на мястото на сачмения? Мисля, че нито повишеното триене, нито повишеният шум ще пречат на някой (нещо). Явно японеца не го е сметнал, дайте ние да го измислим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Според мен за определен срок са им доставяли лагери с леко занижено качество и в това е проблема.Въртящия момент е някъде около 80Nm.Това за ролковия лагер и аз съм си го мислил (по памет от едната страна е ролков, от другата сачмен).Вероятно или няма точно такъв размер, или са го сметнали за ненужно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Това ли са номерата на въпросните лагери?http://img9.imageshack.us/img9/2362/f5m42f22b.th.png Вече направих проучване и се насочих към определен сервиз, до края на седмицата ще трябва да го посетя.Само че на тукашните сервизи да им нямаш доверие. Въпросните лагери нали изгежат така:http://yamigarage.hp.infoseek.co.jp/p_giya_part_list141.jpghttp://yamigarage.hp.infoseek.co.jp/p_giya_part_list81.jpgВ смисъл да си искам опаковките после, щото имам предчувствие колко "оригинални" лагери ще ми сложат в неоторизиран сервиз... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 (редакция) Колеги, и при мен има този проблем. Някои от Бургас може ли да ме насочи към свестен сервиз? Благодаря предварително. Редактирано 30 август 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 (редакция) Да, това са номерата и да, така изглеждат. Само че като ти свалят кутията ще разбереш кое какво е и кое е за смяна. Може да ти дотрябват лагери и на вторичния вал и на дифа. Редактирано 29 август 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 колеги и при мен има този проблем някои от Бургас може ли да ме насочи към свестен сервиз,благодаря предварителноСлед колелото на изхода за Сарафово в ляво (за към гробищата) от лявата страна сини врати пише си сервиз. Търсиш Владо. Казваш, че Радо те праща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 (редакция) Мерси Радо, ще отида да видя за какво става на въпрос. Редактирано 1 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.