jimbim Публикувано 24 ноември 2012 Сподели Публикувано 24 ноември 2012 (редакция) Колеги проблема с не влизането на скоростите ..първа,задна и понякога и пета е в едни втулки на на скоросният лост от долу с времето се разбива диаметъра на втулката.Като времено спасение мога да предложа един слой изолирбанд по болта които влиза в тази втулка.А ето ви и номерата на втулата и болта към нея. MR 176746-bushing MR 222791-collar gear Това е едно от слабите места на Каризмите.Успех колеги дано съм помогнал. Редактирано 24 ноември 2012 от jimbim Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Колеги , смених тия втулки за които говорихме и като цяло сумата излезна 26лв. (20 за втулките и 6 на майстора). Пробвах колата към 1000 км. и се държи много добре като проблема със скоростите изчезна напълно!!! При задната няма вече хъркане и не включвам 3та вместо 5та както е ставало стотици пъти преди! УСпех с ремонта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didov Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 След смяна на втулките някаква регулировка направи ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 След смяна на втулките някаква регулировка направи ли?Тя регулировката си е направена с читави втулки и след като смениш износените няма нужда от такава, ;) освен ако някой не се е правил на майстор, докато е била с износените втулки и да я е разместил .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 2 декември 2012 Сподели Публикувано 2 декември 2012 Колеги , смених тия втулки за които говорихме и като цяло сумата излезна 26лв. (20 за втулките и 6 на майстора). Пробвах колата към 1000 км. и се държи много добре като проблема със скоростите изчезна напълно!!! При задната няма вече хъркане и не включвам 3та вместо 5та както е ставало стотици пъти преди! УСпех с ремонтаКолега,би ли споделил как ги намери тези втулки?От някой оторизиран магазин за Митсубиши ли ги взе?Аз не се намирам в България и ще помоля някой познат да ми ги прати,но да му дам някаква информация.Лошото е ,че касае магазин някъде в София.Пробвам да ги купя по интернет,но не ги откривам.Иначе колата е ОК,само тази задна скорост не влиза от първия път.Лоста се връща обратно понякога и тръгва напред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenk Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 Здравейте колеги!Преди няколко дни смених въпросните втулки на щангата на скоростния лост и всичко вече е ОК. Втулките ги има в Балкан Стар налинчи към момента. Аз взех и другите неща около тях, защото бяха износени. Ето и цените:- втулка-тампон - 2 х 1,08 лв.- втулка - 1 х 9,03 лв. (метална куха ос, която беше ръждясала и износена)- О-пръстен - 2 х 5,16 лв (слагат се на двете втулки-тампон, за да не влизат боклуци при кухата осичка)Цените са без ДДС. Крайна цена 25,81 лв., 15 мин. за смяната (2 ключа 11), ако имате канал. Не е необходимо допълнително регулиране. http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1356296397d.jpg Отгоре на снимката са износените части, в пликчетата отдолу - новите Успех с ремонта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko_roko Публикувано 12 Май 2013 Сподели Публикувано 12 Май 2013 Здравейте колеги!Преди няколко дни смених въпросните втулки на щангата на скоростния лост и всичко вече е ОК. Втулките ги има в Балкан Стар налинчи към момента. Аз взех и другите неща около тях, защото бяха износени. Ето и цените:- втулка-тампон - 2 х 1,08 лв.- втулка - 1 х 9,03 лв. (метална куха ос, която беше ръждясала и износена)- О-пръстен - 2 х 5,16 лв (слагат се на двете втулки-тампон, за да не влизат боклуци при кухата осичка)Цените са без ДДС. Крайна цена 25,81 лв., 15 мин. за смяната (2 ключа 11), ако имате канал. Не е необходимо допълнително регулиране. http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1356296397d.jpg Отгоре на снимката са износените части, в пликчетата отдолу - новите Успех с ремонта!аКолега с кой мотор си ,че аз имам същия проблем ?Пробвахме 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свлихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регилрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости:(/ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Най-накрая и аз смених прословутите втулки!Преди това бях завъртял малко дългия лост ,който влиза в тези втулки и всички скорости се включваха.Само дето имаше хлабини като при Москвич 408.Не съм връщал ориентировката на лоста обратно, след смяната на втулките.Сега е далеч по-добре! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenk Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 аКолега с кой мотор си ,че аз имам същия проблем ?Пробвахме 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свлихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регилрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости:(/ . Същият мотор и скоростна кутия. Не е регулиран скоростния лост преди смяната на втулките и затова не се наложи допълнително регулиране след това. Пробвах разни глупости като увиване на втулките с фолио и изолирбанд, но и оста беше износена и кара кратко. След смяната си е ОК. Като чета, щом ти хърка при включване може да е от съединителя. Съжалявам за късния отговор, надявам се да съм помогнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAILOG Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Същият мотор и скоростна кутия. Не е регулиран скоростния лост преди смяната на втулките и затова не се наложи допълнително регулиране след това. Пробвах разни глупости като увиване на втулките с фолио и изолирбанд, но и оста беше износена и кара кратко. След смяната си е ОК. Като чета, щом ти хърка при включване може да е от съединителя. Съжалявам за късния отговор, надявам се да съм помогнал. Колега и аз ще сменям тези втулки - даже смятам да го направя сам. Искам да попитам има ли нещо по-специфично, за което трябва да се внимава при разглобяването на скоростният лост, в смисъл - доколкото разбрах се разглобява щангата от страната на лоста... и след това.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.