Премини към съдържание

Скоростен лост...проблем


MCar1zma

Препоръчано мнение

Колеги проблема с не влизането на скоростите ..първа,задна и понякога и пета е в едни втулки на на скоросният лост от долу с времето се разбива диаметъра на втулката.Като времено спасение мога да предложа един слой изолирбанд по болта които влиза в тази втулка.А ето ви и номерата на втулата и болта към нея.

MR 176746-bushing

MR 222791-collar gear

Това е едно от слабите места на Каризмите.Успех колеги дано съм помогнал.

Редактирано от jimbim
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги , смених тия втулки за които говорихме и като цяло сумата излезна 26лв. (20 за втулките и 6 на майстора). Пробвах колата към 1000 км. и се държи много добре като проблема със скоростите изчезна напълно!!! При задната няма вече хъркане и не включвам 3та вместо 5та както е ставало стотици пъти преди! УСпех с ремонта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на втулките някаква регулировка направи ли?

Тя регулировката си е направена с читави втулки и след като смениш износените няма нужда от такава, ;) освен ако някой не се е правил на майстор, докато е била с износените втулки и да я е разместил ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , смених тия втулки за които говорихме и като цяло сумата излезна 26лв. (20 за втулките и 6 на майстора). Пробвах колата към 1000 км. и се държи много добре като проблема със скоростите изчезна напълно!!! При задната няма вече хъркане и не включвам 3та вместо 5та както е ставало стотици пъти преди! УСпех с ремонта

Колега,би ли споделил как ги намери тези втулки?От някой оторизиран магазин за Митсубиши ли ги взе?Аз не се намирам в България и ще помоля някой познат да ми ги прати,но да му дам някаква информация.Лошото е ,че касае магазин някъде в София.Пробвам да ги купя по интернет,но не ги откривам.Иначе колата е ОК,само тази задна скорост не влиза от първия път.Лоста се връща обратно понякога и тръгва напред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги!

Преди няколко дни смених въпросните втулки на щангата на скоростния лост и всичко вече е ОК. Втулките ги има в Балкан Стар налинчи към момента. Аз взех и другите неща около тях, защото бяха износени. Ето и цените:

- втулка-тампон - 2 х 1,08 лв.

- втулка - 1 х 9,03 лв. (метална куха ос, която беше ръждясала и износена)

- О-пръстен - 2 х 5,16 лв (слагат се на двете втулки-тампон, за да не влизат боклуци при кухата осичка)

Цените са без ДДС. Крайна цена 25,81 лв., 15 мин. за смяната (2 ключа 11), ако имате канал. Не е необходимо допълнително регулиране.

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1356296397d.jpg

 

Отгоре на снимката са износените части, в пликчетата отдолу - новите :)

Успех с ремонта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги!

Преди няколко дни смених въпросните втулки на щангата на скоростния лост и всичко вече е ОК. Втулките ги има в Балкан Стар налинчи към момента. Аз взех и другите неща около тях, защото бяха износени. Ето и цените:

- втулка-тампон - 2 х 1,08 лв.

- втулка - 1 х 9,03 лв. (метална куха ос, която беше ръждясала и износена)

- О-пръстен - 2 х 5,16 лв (слагат се на двете втулки-тампон, за да не влизат боклуци при кухата осичка)

Цените са без ДДС. Крайна цена 25,81 лв., 15 мин. за смяната (2 ключа 11), ако имате канал. Не е необходимо допълнително регулиране.

 

http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs/rgh1356296397d.jpg

 

Отгоре на снимката са износените части, в пликчетата отдолу - новите :)

Успех с ремонта!

а

Колега с кой мотор си ,че аз имам същия проблем ?Пробвахме 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свлихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регилрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости:(/ .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Най-накрая и аз смених прословутите втулки!Преди това бях завъртял малко дългия лост ,който влиза в тези втулки и всички скорости се включваха.Само дето имаше хлабини като при Москвич 408.Не съм връщал ориентировката на лоста обратно, след смяната на втулките.Сега е далеч по-добре! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а

Колега с кой мотор си ,че аз имам същия проблем ?Пробвахме 2 варианта-с регулирне ,но не става кара 1 максимум 2 дена, и пак същото/1 ва се запъва ,а при вкючването на 2 ра има едно "усилие",а задна при натиснат съединител по някога хърка/2 рия вариант свлихме въпросните втулки и колегата в работата/понеже и той е имал същия проблем само, че със Space star/ ги запили малко за да влизат плътно и големия луфт изчезна ,регилрахме ги след това като се постарахме да не изчезне 5 -та и 2 седмици без проблеми до вчера.Започвам да се замислям за съединителя ?!Мотора ми е 1,6 16v 99кс ,скорости рено/японска кола пък френски скорости:(/ .

 

Същият мотор и скоростна кутия. Не е регулиран скоростния лост преди смяната на втулките и затова не се наложи допълнително регулиране след това. Пробвах разни глупости като увиване на втулките с фолио и изолирбанд, но и оста беше износена и кара кратко. След смяната си е ОК. Като чета, щом ти хърка при включване може да е от съединителя. Съжалявам за късния отговор, надявам се да съм помогнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Същият мотор и скоростна кутия. Не е регулиран скоростния лост преди смяната на втулките и затова не се наложи допълнително регулиране след това. Пробвах разни глупости като увиване на втулките с фолио и изолирбанд, но и оста беше износена и кара кратко. След смяната си е ОК. Като чета, щом ти хърка при включване може да е от съединителя. Съжалявам за късния отговор, надявам се да съм помогнал.

 

Колега и аз ще сменям тези втулки - даже смятам да го направя сам.

Искам да попитам има ли нещо по-специфично, за което трябва да се внимава

при разглобяването на скоростният лост, в смисъл - доколкото разбрах се разглобява

щангата от страната на лоста... и след това....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...