Viper Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ми аз мога да ти кажа, но чак вечерта :icon_angel: понеже спортните седят в кутията :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ми аз мога да ти кажа, но чак вечерта :icon_angel: понеже спортните седят в кутията :icon_blush: Няма проблем колега, когато можеш. Ще ти бъда благодарен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ето снимка на спортните пружини - предните са с 6 намотки, задните с 8 намотки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Броя на намотките варира при спортните пружини, като вариацията понякога не е правопропорционална, т.е. някои спортни пружини с повече намотки правят колата по-ниска от други с по-малко намотки. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Благодаря колеги, много полезна за мен информация. А как стои въпросът при нормалните пружини, в смисъл там броят на намотките един и същ ли е или и при тях има вариране? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Благодаря колеги, много полезна за мен информация. А как стои въпросът при нормалните пружини, в смисъл там броят на намотките един и същ ли е или и при тях има вариране?Варират в зависимост от производителя. Зависи защо питаш за броя на намотките. Ако да си резнеш парче от пружините - манипулацията става, особено ако не ти е много жал за амортисьорите. Всъщност ако никак не ти е жал за тях... Кажи какво искаш да правиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Варират в зависимост от производителя. Зависи защо питаш за броя на намотките. Ако да си резнеш парче от пружините - манипулацията става, особено ако не ти е много жал за амортисьорите. Всъщност ако никак не ти е жал за тях... Кажи какво искаш да правиш. Не, не искам да режа - точно обратното. Понеже колата ми се клатушка при неравности, мисля си, че пружините ми са спортни или рязани, а амортисьора ми е нормален. Та исках да се осведомя колко са намотките за да потвърдя предположението си. Амортисьорите съм замервал и са добри. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Не, не искам да режа - точно обратното. Понеже колата ми се клатушка при неравности, мисля си, че пружините ми са спортни или рязани, а амортисьора ми е нормален. И в двата варианта колата ще е по-ниска от нормалното, въпреки че има спортни пружини, които не свалят толкова, но тогава пък няма да се клатушка много. Можеш да го сравниш с друг Галант, ако имаш някой познат. Успех! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Колеги имам едно питане свързано с пружините. Някой има ли представа колко намотки имат съответно спортните и нормалните пружини (предни и задни) на Галанта. Благодаря! Ето снимка и на нормални пружини, при това от дизелов Галант: :rolleyes: http://tubatatata.hit.bg/31012008_006_.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Не, не искам да режа - точно обратното. Понеже колата ми се клатушка при неравности, мисля си, че пружините ми са спортни или рязани, а амортисьора ми е нормален. Та исках да се осведомя колко са намотките за да потвърдя предположението си. Амортисьорите съм замервал и са добри. Благодаря!Колега, както ти писах като водихме кореспонденция на ЛС, амортисьорите при слагани ниски (спортни) пружини не могат да се хванат на стенд. Аз лично минах по този път.Ако пружините ти са спортни ги огледай добре и виж дали имат някакъв надпис. На всички спортни пружини си пише фирмата.Просто вече съм на 100 % убеден, че нестабилността идва от това да се комбинират обикновени амортисьори със спортни пружини.Имам познат с абсолютно същия проблем при Volvo S60.Така че слагай едни спортни амортисьори и проблема ти е решен. Или в другия случай, ако ти са рязани пружините или са сложени спортни а ти не искаш по-спортна возия, си вземи едни оригинални пружини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Колега,както ти писах като водихме кореспонденция на ЛС амортесьрите при слагани ниски(спортни) пружини не могат да се хванат на стенд.Аз лично минах по този път.Ако пружините ти са спортни ги огледай добре и виж дали имат някакъв надпис.На всички спортни пружини си пише фирмата.Просто вече съм на 100 % убеден че нестабилноста идва от това да се комбинират обикновени амортесьори със спортни пружини .Имам познат с абсолютно същия проблем при Volvo S60.Така че слагай едни спортни амортесьори и проблема ти е решен.Или в другия случай ако ти са рязани пружините или са сложени спортни а ти не искаш по-спортна возия си вземи едни оригинални пружини. Определено не съм спортен тип шофьор, то на нашите години вече комфорта търсим. Така че за мен варианта е само един - нормални пружини. Благодаря ви колеги за помощта :icon_thumbup: Утре ще сравня моите пружини с тези от снимките, които колегата GT PoWeR бе така любезен да ми прати, но съм почти 100 % убеден, че те са причина за лашкането. П.С. А между другото, може ли да има комбинация - спортни амортисьори и нормални пружини и ако да - какъв би бил ефекта? :icon_hmm: Питам просто от любопитство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Определено не съм спортен тип шофьор, то на нашите години вече комфорта търсим. Така че за мен варианта е само един - нормални пружини. Благодаря ви колеги за помощта. :icon_thumbup: Утре ще сравня моите пружини с тези от снимките, които колегата GT PoWeR бе така любезен да ми прати, но съм почти 100 % убеден, че те са причина за лашкането. П.С. А между другото, може ли да има комбинация - спортни амортисьори и нормални пружини и ако да - какъв би бил ефекта? :icon_hmm: Питам просто от любопитсво.Веско! Кога остаря толкова бре....... Твоите пружини са си нормални, и амортисьорите също...... Просто са поомекнали....... Със спортни амортисьори и нормални пружини колата става малко по-устойчива, но и возията - по-твърда..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Веско ! Кога остаря толкова бре.......Твоите пружини са си нормални, и амортисьорите също......Просто са поомекнали.......Със спортни амортисьори, и нормални пружини, колата става малко по устойчива, но и возията-по твърда..... :D Ами 30 са си 30 бате Марине, вече за други работи мислим. А за пружините - важно е заключението, че проблема е в тях, а това е най-важното. В крайна сметка ще се сменят, защото всички се хвалят, че возията на Галанта няма равна, а аз все още не мога да го потвърдя. :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 :D Ами 30 са си 30 бате Марине, вече за други работи мислим. А за пружините - важно е заключението, че проблема е в тях, а това е най-важното. В крайна сметка ще се смянят, защото всички се хвалят, че возията на Галанта няма равна, а аз все още не мога да го потвърдя. :bang:Ти направо си овехтял с тия 30-години..... :icon_crying: А какво да кажем ние..... Той че е в тях проблема, спор няма..... Даже едната задна ти е по-мека от другата..... За това си търси едни нови, и ще се оправи возията...... А и амортисьорите като ги свалиш, ги разтегни, и виж към края на хода им, дали не са по-хлабави....... Ако е така - сменяй..... Това тресачката не може да ти го хване, защото от тежестта на колата, те са към средата на хода си...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 За това си търси едни нови, и ще се оправи возията......А и амортисьорите като ги свалиш, ги разтегни, и виж към края на хода им, дали не са по-хлабави.......Ако е така-сменяй.....Това тресачката не може да ти го хване, защото от тежестта на колата, те са към средата на хода си...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Имам Galant 2.5 - 163h.p. Със спортно окачване. Гуми 225/44/R17 джанти. Имам един въпрос. Нормално ли е при неравен път (асфалт на бабунки) волана да ми се затяга? Когато пътя е перфектен го нямам този проблем. Ако има някой със подобен автомобил ще се радвам да ми даде съвет. Скоро бях и на стенд, предницата ми е перфектна и въпреки това понякога колата ми бие в дясно когато пусна волана, дали не е от грапавините по пътя?Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Имама Galant 2.5-163h.p. Със спортно окачване. гуми 225/44 17' джанти, от скороИмам един въпрос. Нормално ли е при неравен път (асвалт на бабунки) волана да ми се затяга. Когато пътя е перфектен го нямама този проблем. Ако има някой със подобен афтомобил ще се радвам да ми даде съвет. Скоро бях и на стенд предницата ми е перфектна и въпреки това понякога колата ми бие в дясно когато пусна волана, дали не ееот грапавините по пътя?Благодаря Какви са ти амортисьорите и пружините? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Имама Galant 2.5-163h.p. Със спортно окачване. гуми 225/44 17' джанти, от скороИмам един въпрос. Нормално ли е при неравен път (асвалт на бабунки) волана да ми се затяга. Когато пътя е перфектен го нямама този проблем. Ако има някой със подобен афтомобил ще се радвам да ми даде съвет. Скоро бях и на стенд предницата ми е перфектна и въпреки това понякога колата ми бие в дясно когато пусна волана, дали не ееот грапавините по пътя?Благодаря Рейката знаеш ли дали е ремонтирана, или го караш от скоро...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Какви са ти амортисьорите и пружините?Нямам никаква представа, карам го по-малко от месец. Ходих при 1 добър майстор, който разбира много от японски автомобили и специално от :mitsu-smiley: Каза ми, че всичко е наред. Знам, че колата е внесена от Германия и че е с оригинално спортно окачване. Собственика е сменил само консумативите. Доколкото ми е известно не е пипал нищо по окачването и в частност амортисьорите и пружините. Аз съм сменил само 1 къс накрайник. Утре ще погледна и ще пиша. Мисля, че са оригинални. Колата ми е на около 220 000км. Не знам дали изобщо са били сменяни. Колега, моля Ви пишете по-грамотно! Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Рейката знаеш ли дали е ремонтирана, или го караш от скоро...... До колкото знам, не е ремонтирана. А майстора който я преглежда каза, че наред. Принципно това усещане на волана ми се появи откакто смених предните гуми с друга марка. И ще си направя експеримент да разменя предните със задните гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Когато караш с такива гуми, най-малкият наклон дърпа колата настрани. Аз карам с 215/45/R17 и имам подобен проблем! На прав път, имам предвид идеален, го няма този проблем. Но ако дърпа винаги само в една посока не е добре! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 До колкото знам ,не е ремонтирана. А майстора който я преглежда каза, че наред. Принципно това усещане на волана ми се появи откакто смених предните гуми с др. марка. И ще си направя експиримент фда разменя предните със задните гуми.Виж си пистовите ремъци. Ако си ги сменял преди месец, заедно с обслужването на колата, провери дали не са се поотпуснали... Ако е рейката, при разклащане на волана - в празния му ход ще се чува отчетливо тропане откъм рейката. Също така ще чуваш потропване при неравности като павета. Използвам темата да ви кажа, че имам опция за поръчка на оригинални съставни части на рейки на Галант. Kакто знаете основно на рейката се износва главната ос и червяка, там където са зацепени - добрата новина, че цялата вътрешност на рейките на ЕА5А може да се поръчва поотделно- цените за много добри, а частите - оригинални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Първо искам да помоля колегата ibakov да пише малко по-грамотно, а другото е, че Галант няма оригинално спортно окачване. Напълно нормално ми се струва това, че колегата усеща волана си по-твърд, когато се движи по неравен път и в случай, че ползва широки и нископрофилни гуми. Това е така, защото тези гуми предават по-реално поведението на автомобила върху пътната настилка. Иначе казано се иска малко по-голямо усилие за преодоляването на странични неравности. Затова беше писал и колегата Aga преди време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 И при мен е така - ако има неравности по платното , колата ги следва и волана се върти наляво-надясно. Мисля, че е нормално, а и така е било на всички коли с нископрофилнии и широки гуми, които съм карал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Първо искам да помоля колегата ibakov да пише малко по-грамотно, а другото е, че Галант няма оригинално спортно окачване. Напълно нормално ми се струва това, че колегата усеща волана си по-твърд, когато се движи по неравен път и в случай, че ползва широки и нископрофилни гуми. Това е така, защото тези гуми предават по-реално поведението на автомобила върху пътната настилка. Иначе казано се иска малко по-голямо усилие за преодоляването на странични неравности. Затова беше писал и колегата Aga преди време. Извинявам се за някоя др изядена буква. както и да е. Сега относно спортното окачване на :mitsu-smiley: до колкото ми е известно така е излезнал от завода на :mitsu-smiley: не е правено отделно. или друго яче казано. Спортното окачване е фабрично. В интерес на истината проблема ми се оказа в гумите. Размених предни със задни гуми и поведението на автомобила се промени очевидно. За съжаление ми трябват м/у 800-1000лв за нови гуми, но това ще стане напролет. Сега си търся джанти със зимни гуми и се колебая м/у лети и железни за зимния период. Приемам съвети. Принципно мн хора казват, че зимата е хубаво да се кара със железни джанти. Благодаря на всички които се включиха по темата и ми дадоха добри съвети, коит несъмнено ще ми помогнат за напред. Колата от ден на ден все повече ме радва. Имам и още 1 проблем , който мн ме дразни. Имам мн дразнещ шум който се чува от скоростната кутия. Надявам се със смяна на маслото и някаква добавка, проблема да се отстрани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.