Adri Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Здравейте, от 5 години съм фен, имал съм Рънър 95г, сега жена ми кара Спейс стар, аз имах до скоро Спейс Гиър, и си търся Вагон.... Попаднах на това Mitsubishi Space wagon 2.0 16 V 13900 ЛВ. Дата на производство ноември 2001 г.Тип двигател БензиновМощност (к.с.) 130 к.с.Скоростна кутия РъчнаКатегория МиниванПробег 125000 кмЦвят Черен и се чудя.....това е стария двигател, нали? Привлича ме това, че е с газ...Ако имате коментари-благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Много по-добре :icon_thumbup: Имаше тук един колега такъв, но с GDI какво ли не пита и рови да му слага газ... не стана ясен резултата, но не е работа общо взето. Естествено прецени за себе си дали ти стига мощността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 12 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Благодаря... още не ми е дошла музата ама ако искам новия вагон..... това е двигателя за газ. Утре ще го преслушам. Чао за сега, ще споделя резултатите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 14 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2008 :sorry: ..... закъснях, продадена е :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Здравей колега, пише ти колегата, който какво ли не пита къде ли не рови за газ.Сложих газ на Вагона - 2.4 ГДИ. Ама понеже ми се видяха много пари 700 и кусур английски лири за газов инжекцион за моя модел, без монтаж и без гаранция... та сложих конвенционална уредба с ламбда контрол. НО... за да запазя бензиновите инжектори, ги махнах и сложих тапи на тяхно място. Колата е на 20000 км вече откакто е на газ. Паля на газ, върви на газ... харчи на градско у Софето около Руски паметник - 18 на сто. Извънградско - между 9.8 и 12.5 на сто.Има два недостатъка - ако излизаш в чужбина трябва да внимаваш с логистиката и зареждането и вторият е празния ход - не може да се стабилизира под 1000 об/мин. за да е стабуилен, трябва да е над 1000.Туй-то... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 И какво постигна с това......смятал ли си каква ти е далаверата. Сподели от какъв материал направихте тапите.....и ги направихте същите като дюзите нали с по две дифтунки от горе и отдолу......Сложихте оригинални дифтунки нали, по правилния начин. Не за друго ами защото иначе няма да можете да ги извадите....А какво те кара да мислиш че така ще запазиш дюзите, за да се съхранят те се носят на почистване и после се прекарва през тях течност за смазване, иначе след година пак няма да стават за нищо. А тези 20 000км само сега ли си ги карал, зимата карал ли си я. Пък и 18/100 разход си е доста.....направо разликата ти е никаква, ако на бензин разбира се е била в ред колата. Интересно ми е , аз за себе си отговора го знам, ако исках газ нямаше да си взема ГДИ. Но винаги ми е било интересно мисленето на хората....... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 И какво постигна с това......смятал ли си каква ти е далаверата. Сподели от какъв материал направихте тапите.....и ги направихте същите като дюзите нали с по две дифтунки от горе и отдолу......Сложихте оригинални дифтунки нали, по правилния начин. Не за друго ами защото иначе няма да можете да ги извадите....А какво те кара да мислиш че така ще запазиш дюзите, за да се съхранят те се носят на почистване и после се прекарва през тях течност за смазване, иначе след година пак няма да стават за нищо. А тези 20 000км само сега ли си ги карал, зимата карал ли си я. Пък и 18/100 разход си е доста.....направо разликата ти е никаква, ако на бензин разбира се е била в ред колата. Интересно ми е , аз за себе си отговора го знам, ако исках газ нямаше да си взема ГДИ. Но винаги ми е било интересно мисленето на хората....... :icon_blush:Ще карам по ред:Тапите са от стомана; същите са като дюзите.Дюзите още не съм открил, къде мога да ги обслужа, имам предвид сервиз, в който обслужват ТАКИВА дюзи, а не ВСЯКАКВИ както пише наповечето сервизи.Километрите вече са 23000 все още не съм карал зимата. Ще ви държа информирани как е и на минусови температури.На бензин при моето каране в задръстванията разходът беше 15л/100км (при цена 2лв на литър това са си 0.30лв/км отнесено към 0.20лв/км на газ). На извънградско разходът на бензин не падаше под 10.5 (0.21лв/км) което за 1700 кг кола без багаж и хора мисля, че е доста добре. На газ извънградско разходът е 12.5 средно (0.14 лв/км).Аз също не исках ГДИ, но исках и искам Спейс Вагон след 1999. Искам да е 4х4. Искам да е Мицубиши а не Рено или Фолксваген, или Опел. За мен този даунгрейд на мотора има смисъл. Трабва да се има предвид и че сложих уредбата, когато бензинът беше 2,4 лв/л а газта - 1.05 лв/л.Когато газта стане 75% от цената на бензина ще си сложа обратно дюзите и ще си гарам ГДИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Е при тези разходи значи все пак не е била съвсем наред.....Това имах предвид....Ама няма значение, хич не ми се говори все едно и също. Всеки като си купи кола може да си я троши както си иска. За мен това е без значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Ще карам по ред:Тапите са от стомана; същите са като дюзите.Дюзите още не съм открил, къде мога да ги обслужа, имам предвид сервиз, в който обслужват ТАКИВА дюзи, а не ВСЯКАКВИ както пише наповечето сервизи.Километрите вече са 23000 все още не съм карал зимата. Ще ви държа информирани как е и на минусови температури.На бензин при моето каране в задръстванията разходът беше 15л/100км (при цена 2лв на литър това са си 0.30лв/км отнесено към 0.20лв/км на газ). На извънградско разходът на бензин не падаше под 10.5 (0.21лв/км) което за 1700 кг кола без багаж и хора мисля, че е доста добре. На газ извънградско разходът е 12.5 средно (0.14 лв/км).Аз също не исках ГДИ, но исках и искам Спейс Вагон след 1999. Искам да е 4х4. Искам да е Мицубиши а не Рено или Фолксваген, или Опел. За мен този даунгрейд на мотора има смисъл. Трабва да се има предвид и че сложих уредбата, когато бензинът беше 2,4 лв/л а газта - 1.05 лв/л.Когато газта стане 75% от цената на бензина ще си сложа обратно дюзите и ще си гарам ГДИ.Гледам че си от София, я мини през мен че съм любопитен как реализира всичко това............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Ми как.... от ГДИ-то са останали само табелките.......Щом и инжекциона е бил скъп, ами са я подкарали с обикновенна газова и с плочка. Сега остана и да е с вакуумен изпарител.....Абе мани немам думи, Пламенчо хич не ти трябва да го гледаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Ми как.... от ГДИ-то са останали само табелките.......Щом и инжекциона е бил скъп, ами са я подкарали с обикновенна газова и с плочка. Сега остана и да е с вакуумен изпарител.....Абе мани немам думи, Пламенчо хич не ти трябва да го гледаш.Сигурно си прав, не прочетох че е и с вакуумен изпарител............... :lol:Но в интерес на истината Спейс вагона е много добър, но с тоя набор от мотори хич не ми се иска да карам.............то няма дизел , а бензиновите са само два ,2.4 и 2.0 обикновения ,но е дефицитен така да кажа, много малко са с този мотор на пазара а не е да не върви, подържам един такъв и много добре се представя, е не е изтребител, но все пак като за ван е добре ,мисля че е 122 коня ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Ми не е писано дали е с вакуумен....ма то между единия и другия каква е разликата.....единия има мебрана, другия няма....каква голяма еволюция при проектирането на изпарители а?? :icon_dance: Ма той колегата не е виновен, бе Пламене. При този разход и аз щях да и навра една газова. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Ми не е писано дали е с вакуумен....ма то между единия и другия каква е разликата.....единия има мебрана, другия няма....каква голяма еволюция при проектирането на изпарители а?? :icon_dance: Ма той колегата не е виновен, бе Пламене. При този разход и аз щях да и навра една газова. :DАми ако е така ,да сваля и помпата за високо намягане, току виж да смъкне още някой литър от разхода щото тя тая помпа тежи точно 5.05 кг.........без майтап........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Бе на вас ви е лесно, ама аз в един момент ще трябва да сменам колата, а аз си искам ван.... А къде ще го търся читав 2.0 - не знам..... А аз нали съм от село човек - ГДИ не може да се вързва с тел и ме е страх.... Ще видим..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 20 ноември 2008 Сподели Публикувано 20 ноември 2008 Ми как.... от ГДИ-то са останали само табелките.......Щом и инжекциона е бил скъп, ами са я подкарали с обикновенна газова и с плочка. Сега остана и да е с вакуумен изпарител.....Абе мани немам думи, Пламенчо хич не ти трябва да го гледаш.С постовете си не се опитвам да убеждавам никого в предимства и недостатъци. Това направих преди да монтирам газовата уредба. Но понеже усещам лични нападки, та да взема да допълняАко ми покаже някой газов инжекцион, който да разпознава, кога бензиновите инжектори впръскват при засмукване и кога при сгъстяване, веднага го слагам. Ама такъв няма. И от Нова зеландия и от Англия ми казаха, че няма... това съвсем сериозно. За разхода на бензин - по книжка му дават градско 13.5л/100, ама не градско - 2 км за 20 минути. Имам 6 коли във фирмата и шестте ми харчат с по 1.5-2.0 литра над каталожните данни при градско каране. Аз искам да карам камион, вие ме убеждавате да си взема Смарт... Пламене, ако искаш, ще се радвам да мина да видиш колата. И без това имам някакви съмнения за окачването, та да си кажеш мението... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 ноември 2008 Сподели Публикувано 20 ноември 2008 Ако ми покаже някой газов инжекцион, който да разпознава, кога бензиновите инжектори впръскват при засмукване и кога при сгъстяване, веднага го слагам. Ама такъв няма. И от Нова зеландия и от Англия ми казаха, че няма... това съвсем сериозно. За разхода на бензин - по книжка му дават градско 13.5л/100, ама не градско - 2 км за 20 минути. Имам 6 коли във фирмата и шестте ми харчат с по 1.5-2.0 литра над каталожните данни при градско каране. Аз искам да карам камион, вие ме убеждавате да си взема Смарт... Пламене, ако искаш, ще се радвам да мина да видиш колата. И без това имам някакви съмнения за окачването, та да си кажеш мението...Принципно си прав - но тогава защо не потърси с по малкия мотор..........аз също мисля да сменям летящия Галант и да скачам във Вагон, но не искам да е GDI ............Специално за инжекторите .........прави се спец електроника , която измества фазите ................не съм го правил това, но може да стане.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 ноември 2008 Сподели Публикувано 20 ноември 2008 Колега никои не те напада. Само казвам че ако автомобила ти е в ред (а той не е) и с тези разходи които си описал на газ, нямаше да има никакъв смисъл да си съсипваш колата. Защото разликата щеше да е пренебрежимо малка. Как може Вагони да дават по 8/100 извънградско (и сега не ме питай от къде знам, че да ти кажа видял съм поне 30 такива). Градско не знам в коя книжка си гледал, ама да ти кажа пак си в грешка. Та сметни си сам каква щеше да ти е далаверата. И да те питам, бензина спряхте ли го или си върви, и от къде......И другото което, не бива да си с заблудата че като сложиш дюзите и всичко ще е отново наред. Ако всичко което сме написали ти звучи като нападка, извинявам се. Най-малко искам да обидя някой като му кажа че се мъчи да си развали колата. Поздрави. И ако идеш при Пламен да не забравите да прочете параметрите от ЕКУ-то. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Колега никои не те напада. Само казвам че ако автомобила ти е в ред (а той не е) и с тези разходи които си описал на газ, нямаше да има никакъв смисъл да си съсипваш колата. Защото разликата щеше да е пренебрежимо малка. Как може Вагони да дават по 8/100 извънградско (и сега не ме питай от къде знам, че да ти кажа видял съм поне 30 такива). Градско не знам в коя книжка си гледал, ама да ти кажа пак си в грешка. Та сметни си сам каква щеше да ти е далаверата. И да те питам, бензина спряхте ли го или си върви, и от къде......И другото което, не бива да си с заблудата че като сложиш дюзите и всичко ще е отново наред. Ако всичко което сме написали ти звучи като нападка, извинявам се. Най-малко искам да обидя някой като му кажа че се мъчи да си развали колата. Поздрави. И ако идеш при Пламен да не забравите да прочете параметрите от ЕКУ-то. :icon_blush:При Пламен ще отида със сигурност.И моят вагон харчи 8-8.5/100 при скорост 90км/час ама при 120-130 не мога да падна под 10...А ако някой ми каже, че вагонът му на градско в София, около НДК сутрин в 8.30 и вечер в 18.30 харчи под 13/100, ще го обвиня в шарлатанство Пробвал съм какво ли не - каране без газ, каране с много газ, гасене по светофарите... ей така заради експеримента. Разходът ми не пада под 14... ама това беше веднъж само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Принципно си прав - но тогава защо не потърси с по малкия мотор..........аз също мисля да сменям летящия Галант и да скачам във Вагон, но не искам да е GDI ............Специално за инжекторите .........прави се спец електроника , която измества фазите ................не съм го правил това, но може да стане..........Потърсих, много търсих... Когато го взех моя вагон, огледах още 4 преди това (те не че са много в БГ). Единият беше с малкия мотор, но като отидох да го видя, се оказа '98 а не 2000, онзи си беше измамник. Не съм търсил само в Бургас и Русе. Ходих и до Варна, и до Плевен и... абе мани - 2 месеца телефони и гледане. Вие по-добре знаете какво е положението на нашия пазар с тези коли. А пак повтарям - не искам Рено, Фолксваген, Форд, Ситроен, Опел... 'Щото сега можеше да си пиша във форума на VW с някой голфаджия, колко е яко, да му сложа неони отдолу и надпис РАСИНГ на задното стъкло, и ШАРК отляво над стопа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nas69 Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Не се впрягай колега аз имам същия вагон и какво и къде ли не питах за газов инджекцион но... греда ,както се казва.Да се радваме поне че намалиха малко бензина че аз даже бях решил да го продавам и да си търся рено еспейс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Колегата "Георги Павлов" е абсолютно прав! И аз съм с вагон 2.4 GDI и твърдя, че разхода на софийско каране не може да падне под 14 л./100км. Когато го докарвах от Германия (с немски бензин) ми даде 8.5 л./100 км. по магистралите и от тогава под 10 л./100 км. извънградско не мога да падна! :icon_dance: Иначе колата е страхотна - няма друга толкова просторна и удобна за каране!Поздрави! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Ми ти няма ли да си сложиш газова. :rolleyes: Митко Като имаш път към Пловдив обади се да я погледна. Неможе да гори толкова. Твойта съм я гледал, но не помня какво беше положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Това е положението при нас със спейсовете....... Мноооого ме кефи вагона, но едва ли ще е това..... Ще видим като му дойде времето! А може да търся по-нататък пак Ранърче от старите, но по-нова година, че колкото и да я обичам - '93 година нема да ме кара вечно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Ми ти няма ли да си сложиш газова. :rolleyes: Митко Като имаш път към Пловдив обади се да я погледна. Неможе да гори толкова. Твойта съм я гледал, но не помня какво беше положението.:D Газова не мисля да си слагам ... :DГледа я Милене, чистихме дросели, сменяхме свещи, всичко и изглеждаше наред по показания (обороти, режими, ...) И сега си работи добре - не ми мени обороти, сменя си режимите - всичко си и е ОК. Просто мисля че проблемите с разхода не са в ДВГ-то, а в: 1. зад-кормилното устройство (стил на каране); 2.типа на "градското" (постоянно пълзене с по 5-6 метра) и 3. в "качествените" горива! :DПоздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 ноември 2008 Сподели Публикувано 21 ноември 2008 Ако имаш път обади се. Ако не като минаваш през Пламен пуснете една разпечатка от уреда с всички параметри. Все пак оттогава си минал километри. Та една разпечатка, сканираш я и на пощата, или ми ги пишеш на едно лично. Да погледна ей така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.