genadi5 Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря.Степ мотора ти е заминал.............требе си нов.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Не я оставяй да работи студена на тези ниски обороти! Подавай малко газ за да е на 1200-1300. Гледай да са устойчиви тези обороти. Дори 2000 са по-добре от 400-600 об/мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadi5 Публикувано 25 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2008 Къде стои това моторче, и каква е неговата роля ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 каде стои това моторче, и каква е неговата роля ?Ролята му е да управлява оборотите на празния ход при всякакви условия, от студен мотор - ЕКУ-то минава в режим на "бързо загряване" и посредством това моторче държи оборотите по високи ( на смукач) ....когато загрява мотора ,бавно почват да падат оборотите на ПХ а това го прави моторчето.......моторчето работи при всички режими на работа на мотора, дори и когато е загряла напълно.............седи до дроселната клапа под банана за жилото на газта и има куплунг от 6 пина подредени в два реда по 3 пина.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadi5 Публикувано 26 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2008 Много ти благодаря за информацията колега . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadi5 Публикувано 26 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2008 След напътствията ти погледнах колата, но не мога да го открия, до колкото разбрах е от страната на въздушния филтър около жилото на газта, но такъв куплонг не видях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 След напътствията ти погледнах колата, но не мога да го открия, до колкото разбрах е от страната на въздушния филтър около жилото на газта, но такъв куплонг не видях.Значи, от възд. филтър тръгва един голям маркуч, той влиза най отпред в смукателните колектори, там където са системите за управление на въздуха( жилото на газта, тракшъна,круиза и т.н. ) това представлява метална отливка с бронзов цвят..............точно там където влиза черния маркуч , под него се намира и степ мотора, представлява също метално тяло с брозов цвят ,обаче капака му е пластмасов и кафяв на цвят.............на него седи куплунга ( той си е отливка ) който е с 6 пина, два реда по 3 пина.............държи се на две винчета осмица............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genadi5 Публикувано 26 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2008 Намерих го, и го разглобих цялото, беше много замърсено, изчистих го и го тествах само като беше на буксата без да е монтирано - като дам на контакт имаше една вибрация, дано сам го оправил, но не можах да разбера по оборотите,че колата беше вече загряла, ако не съм ,знам каде е проблема, и ще го сменя със ново. МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Намерих го, и го разглобих цялото, беше много замърсено, изчистих го и го тествах само като беше на буксата без да е монтирано - като дам на контакт имаше една вибрация, дано сам го оправил, но не можах да разбера по оборотите,че колата беше вече загряла, ако не съм ,знам каде е проблема, и ще го сменя със ново. МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ .........Значи - 1. можеш да го замериш..............с мултицет, става ,като средните пинове на двата реда са общи , а м/у всеки един от тях и другия краен трябва да дава около 30 ома съпротивление...............или пък на всеки ред м/у двата крайни като мериш ,трябва да даде около 60 ома .......ако не е така, значи проблема е в него.........И 2. ново е около 600-700лв. ,така че.................може да се намери в интернет ,но ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 (редакция) Туко що и аз направих една бърза профилактика на стъпковото моторче.Почистих го(имаше доста сажди)замерих го и между средните и всички крайни пинове ми дава 41-42 ома,а меду краен-краен ми дава по 82 ома. Това нормално ли е,че Пламен е дал по-ниски стойности? Редактирано 5 април 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Туко що и аз направих една бърза профилактика на стъпковото моторче.Почистих го(имаше доста сажди)замерих го и между средните и всички крайни пинове ми дава 41-42 ома,а меду краен-краен ми дава по 82 ома. Това нормално ли е,че Пламен е дал по-ниски стойности?Ми тръгнало е, но щом работи, не го барай............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 somalietsa,можеш да разгледаш и този сайт - конкретно точка 9 от раздела FAQS. Ако моторчето ти е от новия модел - излиза, че е ОК, ако е от стария - DJ-я вече е отговорил.Поздрав ! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 somalietsa,можеш да разгледаш и този сайт - конкретно точка 9 от раздела FAQS. Ако моторчето ти е от новия модел - излиза, че е ОК, ако е от стария - DJ-я вече е отговорил.Поздрав ! :icon_rock:Мерси колега!Сега остава да разбера от кой модел ми е моторчето. :icon_hmm: От снимката в линка,мойто моторче е черното в дясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Точка 12 от раздела FAQS (линка от предния ми пост) - черния корпус е "новия" модел. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря. Да питам и аз тук - имам същият проблем, но на 4G37 мотор - предното поколение Галант. Та моето стъпково моторче може ли да се отваря за чистене, защото са ми казвали, че е капсуловано? Има ли вариант ниските обороти на студено да са заради температурен (или друг) датчик и къде се намира той?Интересно, че при палене, докато е на място колата държи 1200-1300 об.мин и ги сваля бавно и нормално, НО само да мръдне назад или напред (дори и по инерция ако е на наклон) и падат на 500-600 об.мин и бавно пак възстановява до нормалните.Дайте насока!Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 На вашите коли има и термоскопична система за вдигане на оборотите на пр. ход..................ако тя работи, то дори и да не работи стъпкович мотор, то мотора ви все пак ще вдига оборотите при студено около 1000-1200 об./мин..............така може да не сменяте м.п.х. ...............Сомалиецо - твоя стъпков мотор би трябвало да е от старите, т.е. алуминиев корпус с кафява пластмасова капачка...........това значи че "скоро" ще издаде багажа..............пиша го в кавички, тъй като скоро може и да значи още 1-2 седмици ,но може и да са 1-2 години................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Да питам и аз тук - имам същият проблем, но на 4G37 мотор - предното поколение Галант. Та моето стъпково моторче може ли да се отваря за чистене, защото са ми казвали, че е капсуловано? Има ли вариант ниските обороти на студено да са заради температурен (или друг) датчик и къде се намира той?Интересно, че при палене, докато е на място колата държи 1200-1300 об.мин и ги сваля бавно и нормално, НО само да мръдне назад или напред (дори и по инерция ако е на наклон) и падат на 500-600 об.мин и бавно пак възстановява до нормалните.Дайте насока!Благодаря!Това е стъпково моторче или управлението му..............т.е. ЕКУ-то нещо да се ебава или по скоро да е думнал драйвера за управление на ст.моторче............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 На вашите коли има и термоскопична система за вдигане на оборотите на пр. ход..................ако тя работи, то дори и да не работи стъпкович мотор, то мотора ви все пак ще вдига оборотите при студено около 1000-1200 об./мин..............така може да не сменяте м.п.х. ...............Сомалиецо - твоя стъпков мотор би трябвало да е от старите, т.е. алуминиев корпус с кафява пластмасова капачка...........това значи че "скоро" ще издаде багажа..............пиша го в кавички, тъй като скоро може и да значи още 1-2 седмици ,но може и да са 1-2 години................Да,ама не...Днес го свалях и целия е черен,като десния от линка,който даде колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Да,ама не...Днес го свалях и целия е черен,като десния от линка,който даде колегата.Значи си късметлия, някой го е сменял или колата е дошла с такъв................обикновенно след 95-та ги правят с новия м.п.х. но това не значи че е вечен.........имамл съм и такива , които са дали фира............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 somalietsa няма се плашиш.....Моторчето ти си е перфектно. Ако на всичките намотки ти дава едно и също значи уреда ти е със слаба батерия, или просто толкова си може. Шанса да изпатка едновременно и четирите намотки е почти нулев. Та търси си проблема в настроиката на дросела или някъде другаде, но не в моторчето. Или поне го премери с друг уред. Освен това моторче преди да изгори съпротивлението на намотките пада, а не се покачва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Мерси Милене!Аз проблем с моторчето нямам.Просто реших да го почистя и замеря. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.