Премини към съдържание

Обороти при палене


genadi5

Препоръчано мнение

Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря.

post-4191-1221662326_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря.

Степ мотора ти е заминал.............требе си нов.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не я оставяй да работи студена на тези ниски обороти! Подавай малко газ за да е на 1200-1300. Гледай да са устойчиви тези обороти. Дори 2000 са по-добре от 400-600 об/мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

каде стои това моторче, и каква е неговата роля ?

Ролята му е да управлява оборотите на празния ход при всякакви условия, от студен мотор - ЕКУ-то минава в режим на "бързо загряване" и посредством това моторче държи оборотите по високи ( на смукач) ....когато загрява мотора ,бавно почват да падат оборотите на ПХ а това го прави моторчето.......моторчето работи при всички режими на работа на мотора, дори и когато е загряла напълно.............седи до дроселната клапа под банана за жилото на газта и има куплунг от 6 пина подредени в два реда по 3 пина..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След напътствията ти погледнах колата, но не мога да го открия, до колкото разбрах е от страната на въздушния филтър около жилото на газта, но такъв куплонг не видях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След напътствията ти погледнах колата, но не мога да го открия, до колкото разбрах е от страната на въздушния филтър около жилото на газта, но такъв куплонг не видях.

Значи, от възд. филтър тръгва един голям маркуч, той влиза най отпред в смукателните колектори, там където са системите за управление на въздуха( жилото на газта, тракшъна,круиза и т.н. ) това представлява метална отливка с бронзов цвят..............точно там където влиза черния маркуч , под него се намира и степ мотора, представлява също метално тяло с брозов цвят ,обаче капака му е пластмасов и кафяв на цвят.............на него седи куплунга ( той си е отливка ) който е с 6 пина, два реда по 3 пина.............държи се на две винчета осмица.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го, и го разглобих цялото, беше много замърсено, изчистих го и го тествах само като беше на буксата без да е монтирано - като дам на контакт имаше една вибрация, дано сам го оправил, но не можах да разбера по оборотите,че колата беше вече загряла, ако не съм ,знам каде е проблема, и ще го сменя със ново. МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го, и го разглобих цялото, беше много замърсено, изчистих го и го тествах само като беше на буксата без да е монтирано - като дам на контакт имаше една вибрация, дано сам го оправил, но не можах да разбера по оборотите,че колата беше вече загряла, ако не съм ,знам каде е проблема, и ще го сменя със ново. МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ .........

Значи - 1. можеш да го замериш..............с мултицет, става ,като средните пинове на двата реда са общи , а м/у всеки един от тях и другия краен трябва да дава около 30 ома съпротивление...............или пък на всеки ред м/у двата крайни като мериш ,трябва да даде около 60 ома .......ако не е така, значи проблема е в него.........

И 2. ново е около 600-700лв. ,така че.................може да се намери в интернет ,но ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Туко що и аз направих една бърза профилактика на стъпковото моторче.Почистих го(имаше доста сажди)замерих го и между средните и всички крайни пинове ми дава 41-42 ома,а меду краен-краен ми дава по 82 ома.

Това нормално ли е,че Пламен е дал по-ниски стойности?

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Туко що и аз направих една бърза профилактика на стъпковото моторче.Почистих го(имаше доста сажди)замерих го и между средните и всички крайни пинове ми дава 41-42 ома,а меду краен-краен ми дава по 82 ома.

Това нормално ли е,че Пламен е дал по-ниски стойности?

Ми тръгнало е, но щом работи, не го барай............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

somalietsa,

можеш да разгледаш и този сайт - конкретно точка 9 от раздела FAQS. Ако моторчето ти е от новия модел - излиза, че е ОК, ако е от стария - DJ-я вече е отговорил.

Поздрав !

:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

somalietsa,

можеш да разгледаш и този сайт - конкретно точка 9 от раздела FAQS. Ако моторчето ти е от новия модел - излиза, че е ОК, ако е от стария - DJ-я вече е отговорил.

Поздрав !

:icon_rock:

Мерси колега!Сега остава да разбера от кой модел ми е моторчето. :icon_hmm:

От снимката в линка,мойто моторче е черното в дясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите . Имам Галант 96г. 2.0 24v, V6 , прави ми леки ядове с оборотите при палене на студено, знам че би трябвало да даржи около 1200-1300 ,а при мен даржи 400-600, а и по някога направо гасне, но като загрее малко си влиза в нормален ритам 800-900. Ако можете да ми помогнете пишете. Предварително благодаря.

 

Да питам и аз тук - имам същият проблем, но на 4G37 мотор - предното поколение Галант. Та моето стъпково моторче може ли да се отваря за чистене, защото са ми казвали, че е капсуловано? Има ли вариант ниските обороти на студено да са заради температурен (или друг) датчик и къде се намира той?

Интересно, че при палене, докато е на място колата държи 1200-1300 об.мин и ги сваля бавно и нормално, НО само да мръдне назад или напред (дори и по инерция ако е на наклон) и падат на 500-600 об.мин и бавно пак възстановява до нормалните.

Дайте насока!

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вашите коли има и термоскопична система за вдигане на оборотите на пр. ход..................ако тя работи, то дори и да не работи стъпкович мотор, то мотора ви все пак ще вдига оборотите при студено около 1000-1200 об./мин..............така може да не сменяте м.п.х. ...............

Сомалиецо - твоя стъпков мотор би трябвало да е от старите, т.е. алуминиев корпус с кафява пластмасова капачка...........това значи че "скоро" ще издаде багажа..............пиша го в кавички, тъй като скоро може и да значи още 1-2 седмици ,но може и да са 1-2 години................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз тук - имам същият проблем, но на 4G37 мотор - предното поколение Галант. Та моето стъпково моторче може ли да се отваря за чистене, защото са ми казвали, че е капсуловано? Има ли вариант ниските обороти на студено да са заради температурен (или друг) датчик и къде се намира той?

Интересно, че при палене, докато е на място колата държи 1200-1300 об.мин и ги сваля бавно и нормално, НО само да мръдне назад или напред (дори и по инерция ако е на наклон) и падат на 500-600 об.мин и бавно пак възстановява до нормалните.

Дайте насока!

Благодаря!

Това е стъпково моторче или управлението му..............т.е. ЕКУ-то нещо да се ебава или по скоро да е думнал драйвера за управление на ст.моторче...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вашите коли има и термоскопична система за вдигане на оборотите на пр. ход..................ако тя работи, то дори и да не работи стъпкович мотор, то мотора ви все пак ще вдига оборотите при студено около 1000-1200 об./мин..............така може да не сменяте м.п.х. ...............

Сомалиецо - твоя стъпков мотор би трябвало да е от старите, т.е. алуминиев корпус с кафява пластмасова капачка...........това значи че "скоро" ще издаде багажа..............пиша го в кавички, тъй като скоро може и да значи още 1-2 седмици ,но може и да са 1-2 години................

Да,ама не...Днес го свалях и целия е черен,като десния от линка,който даде колегата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама не...Днес го свалях и целия е черен,като десния от линка,който даде колегата.

Значи си късметлия, някой го е сменял или колата е дошла с такъв................обикновенно след 95-та ги правят с новия м.п.х. но това не значи че е вечен.........имамл съм и такива , които са дали фира.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

somalietsa няма се плашиш.....Моторчето ти си е перфектно. Ако на всичките намотки ти дава едно и също значи уреда ти е със слаба батерия, или просто толкова си може. Шанса да изпатка едновременно и четирите намотки е почти нулев. Та търси си проблема в настроиката на дросела или някъде другаде, но не в моторчето. Или поне го премери с друг уред. Освен това моторче преди да изгори съпротивлението на намотките пада, а не се покачва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...