Премини към съдържание

Кабели за свещите


BallAtriX

Препоръчано мнение

Здравейте, В началото като я взех Каризмата си имаше познатото придърпване от време на време , в обхвата на ниските обороти.И както и очаквах като смених свещите всичко си дойде на място :) .

Обаче сега пак става същото, и си викам не може да са свещите пак, значи кабелите към свещите.Поразгледах ги на тъмно и нищо не видях, но реших да изчакам и да си поиграя с жилото на газта.И както си форсирах гледайки на друго място( не към кабелите) с перифенто зрение забелязах едва доловим разряд/пролазване на искрата от основата на кабела (от към делкото) посока свещите , по повърхноста на 2 от кабелите, и то само за част от секундата!

 

Та да си дойдем на думата : Предполагам това е признак за подмяната им , но все пак да питам по-компетентните, дали е така ?

И друго, ориентировъчно колко горе долу струват, що-годе добри , комплект кабели? И ако препоръчате марка за тях, Цена няма да имате :)

Благодаря предварително :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, признак за подмяната им е. Имаш избор за твоя двигател от фирми заместители, защото оригиналните Sumitomo са над 300 лева.

На NGK са някъде около половината

:link:

 

Има и френски за около 160 лева.

:link:

 

Предполагам, че има в наличност и от Nipparts (Магазина е в сервиз Рено (Nemex) в кв. Дружба на бул. Христофор Колумб, като се спускаш отстрани на моста за аерогарата в дясно.

тел. 978 18 98

 

Обикновено са поръчка от европейски фирми, които са пакетирани за Nipparts и 90 процента ще са Bremi

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоооол :)

 

Много благодаря за страхотния и изчерпателен отговор, Страшен си :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взех си кабели за свещите направо от Ратола -Пловдив , които са си на mitsubishi - 138 лв.Всички придърпвания и прекъсвания на мотора изчезнаха!

Без да имам предварителна уговорка, момчетата веднага ме взеха и за смяна на шарнир, за което им благодаря :) :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Колеги,искам да попитам кабелите за свещите идентични ли са за моделите 1.8 116 коня и 1.8 ГДИ,защото аз намирам само това в e-bay. http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_dmptZUK...g&_osacat=0 Другият ми въпрос е за свещите.Както разбрах трябва да са NGK iridium IZFR6B,но свещите,които се предлагат са с GAP 0.8.Моля някой ако е пазарувал такива свещи скоро да сподели откъде ги е купил и GAP-a дали е 0.6 ,защото прочетох че за ГДИ трябва да е 0.6.Ако кабелите не са идентични моля споделете какви ползвате вие.Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На GDI няма кабели, бобините се отгоре над свещите с лули, въпросните лули и те могат да се прецакат (може да се премери дали са здрави), едната е около 74лв. Свещите са IZFR6B иридиеви 0.6 с резистор. Всичко друго има голяма опастност да изгори бобините (за това има и лепенка с предупреждения на двигателя); Свещите са 30лв/бр. в Nipparts, 34 в АУТО ПЛЮС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя и моя проблем с Каризма 1.8 GDI. Когато си карам с една скорост и по едно време колата забива муцуната за няколко секунди и после пак се оправя. Това ми го е правила и като се наема някои път - рядко но ми го прави. Нямам проблеми с паленето и топла и студена пали без проблем. Свещи съм сменил, хубави са около 30лв парчето. Карам я с бензин само от Лук Оил.Та значи забива муцуната за няколко секунди -мотора ръмжи, та ще се пръсне - пък не се наема и след3-4сек. отлепя. Някои има ли идея от какво може да е проблема.Закачал съм я на компютър в Мерцедес в сервиза в Бургас когато я купувах - казаха ми, че мотора е без грешка. Пък ми прави чакмаци понякога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да споделя и моя проблем с Каризма 1.8 GDI. Когато си карам с една скорост и поедно време колата забива муцуната за няколко секунди и после пак се оправя това ми го е правила и като се наема някои път рядко на ми го прави.Нямам проблеми с паленето и топла и студена пали без проблем свщи съм сменил хубави са около 30лв парчето. Карам я с бензин само от Лук Оил.Та значи забива муцуната за няколко секунди мотора рамжи та ще се пръсне пък не се наема и след3-4сек. отлепя. Някои има ли идея откакво може да е проблема.Закачал съм я на компютър в Мерцедес сервиза в Бургас когато я купувах казаха ми че мотора е без грешка пък на прави чакмаци понякога.

 

Решението на проблема ти е при Милен в Пловдив ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението на проблема ти е при Милен в Пловдив ;)

 

 

Май натам отива работата.Ако имам път към Пловдив - сигурно ще го посетя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Бе да разчекна пак тази тема - днес си прегледах лулите и установих, че две от тях(особено едната) имат бая нагар(зелен). Това как да е, ама старият глупак взе, че поразръчна с шабърче едната лула, която бе доста зеленясала и тя взе, е изплю една щипка зелена сол - явно пружинката е била болна от рак.. Ръгнах лулата и запалих - двигателят работеше нормално. Минах около 20 км и почнаха проблемие - заработи на три цилиндъра.

Сега искам да попитам:

1. Дали се продават(и дали въобще се сменят само) лулите без бобините?

2. Дали има вероятност да е опушила и бобината на калпавата лула?

3. Кабелите в комплект ли се продават или има и единични бройки, като за бедни чиляци? :)

 

И още един въпрос, на който не намерих отговор във форума - какъв е размерът на камъка за свещите?

 

А, щях да забравя - самолетчето е Carisma 1,8 GDI 2000 г. - страшна резачка.. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе че е резачка да, ма чак пък страшна...... :rolleyes: По въпроса лули в Ратола, последно май бяха по 51лв бройката (общо са 4), продават се отделно от бобините. Щом се е стигнало до там трябва на съответните лули да се сменята и свещите(най-добре комплект). Така не е препоръчително да се кара, има опасност да изгори бобина. По-добре да не бяхте барали........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе че е резачка да, ма чак пък страшна...... :rolleyes: По въпроса лули в Ратола, последно май бяха по 51лв бройката (общо са 4), продават се отделно от бобините. Щом се е стигнало до там трябва на съответните лули да се сменята и свещите(най-добре комплект). Така не е препоръчително да се кара, има опасност да изгори бобина. По-добре да не бяхте барали........ :icon_blush:

 

Що бе, за мен си е резачка.. :)

Благодаря за бързия отговор. Следва обаче още един лаишки въпрос - как се разделя кабела преди лулата от бобината - с просто дърпане, със завъртане или как? Взе да ме е шубе да барам, че къвто съм дървар..

И пак да попитам - ключът за свещите какъв размер трябва да е(имам предвид размера на гайката)?

 

 

Наистина бе по-добре да не барам, ама пък не се знае дали нямаше да се изкози на път, че както бе зеленясала и осолена лулата..

 

Благодарско за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Взех си кабели за свещите направо от Ратола -Пловдив , които са си на mitsubishi - 138 лв.Всички придърпвания и прекъсвания на мотора изчезнаха!

Без да имам предварителна уговорка, момчетата веднага ме взеха и за смяна на шарнир, за което им благодаря :) :icon_clap:

Колега, имаш ли някакъв тел. на този магазин-сервиз в Пловдив или кажи къде е, че ми трябват свещи и може би и кабели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имаш ли някакъв тел. на този магазин-сервиз в Пловдив или кажи къде е, че ми трябват свещи и може би и кабели

 

 

Тук в първия пост има данните за сервиза-магазина

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=529

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...