BallAtriX Публикувано 10 септември 2008 Сподели Публикувано 10 септември 2008 Здравейте, В началото като я взех Каризмата си имаше познатото придърпване от време на време , в обхвата на ниските обороти.И както и очаквах като смених свещите всичко си дойде на място .Обаче сега пак става същото, и си викам не може да са свещите пак, значи кабелите към свещите.Поразгледах ги на тъмно и нищо не видях, но реших да изчакам и да си поиграя с жилото на газта.И както си форсирах гледайки на друго място( не към кабелите) с перифенто зрение забелязах едва доловим разряд/пролазване на искрата от основата на кабела (от към делкото) посока свещите , по повърхноста на 2 от кабелите, и то само за част от секундата! Та да си дойдем на думата : Предполагам това е признак за подмяната им , но все пак да питам по-компетентните, дали е така ?И друго, ориентировъчно колко горе долу струват, що-годе добри , комплект кабели? И ако препоръчате марка за тях, Цена няма да имате Благодаря предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 септември 2008 Admin Сподели Публикувано 11 септември 2008 Да, признак за подмяната им е. Имаш избор за твоя двигател от фирми заместители, защото оригиналните Sumitomo са над 300 лева.На NGK са някъде около половината Има и френски за около 160 лева. Предполагам, че има в наличност и от Nipparts (Магазина е в сервиз Рено (Nemex) в кв. Дружба на бул. Христофор Колумб, като се спускаш отстрани на моста за аерогарата в дясно.тел. 978 18 98 Обикновено са поръчка от европейски фирми, които са пакетирани за Nipparts и 90 процента ще са Bremi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 11 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2008 Лоооол Много благодаря за страхотния и изчерпателен отговор, Страшен си :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 17 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2008 Взех си кабели за свещите направо от Ратола -Пловдив , които са си на mitsubishi - 138 лв.Всички придърпвания и прекъсвания на мотора изчезнаха!Без да имам предварителна уговорка, момчетата веднага ме взеха и за смяна на шарнир, за което им благодаря :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Колеги,искам да попитам кабелите за свещите идентични ли са за моделите 1.8 116 коня и 1.8 ГДИ,защото аз намирам само това в e-bay. http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_dmptZUK...g&_osacat=0 Другият ми въпрос е за свещите.Както разбрах трябва да са NGK iridium IZFR6B,но свещите,които се предлагат са с GAP 0.8.Моля някой ако е пазарувал такива свещи скоро да сподели откъде ги е купил и GAP-a дали е 0.6 ,защото прочетох че за ГДИ трябва да е 0.6.Ако кабелите не са идентични моля споделете какви ползвате вие.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 На GDI няма кабели, бобините се отгоре над свещите с лули, въпросните лули и те могат да се прецакат (може да се премери дали са здрави), едната е около 74лв. Свещите са IZFR6B иридиеви 0.6 с резистор. Всичко друго има голяма опастност да изгори бобините (за това има и лепенка с предупреждения на двигателя); Свещите са 30лв/бр. в Nipparts, 34 в АУТО ПЛЮС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Колеги, да споделя и моя проблем с Каризма 1.8 GDI. Когато си карам с една скорост и по едно време колата забива муцуната за няколко секунди и после пак се оправя. Това ми го е правила и като се наема някои път - рядко но ми го прави. Нямам проблеми с паленето и топла и студена пали без проблем. Свещи съм сменил, хубави са около 30лв парчето. Карам я с бензин само от Лук Оил.Та значи забива муцуната за няколко секунди -мотора ръмжи, та ще се пръсне - пък не се наема и след3-4сек. отлепя. Някои има ли идея от какво може да е проблема.Закачал съм я на компютър в Мерцедес в сервиза в Бургас когато я купувах - казаха ми, че мотора е без грешка. Пък ми прави чакмаци понякога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1k1_ Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Колеги да споделя и моя проблем с Каризма 1.8 GDI. Когато си карам с една скорост и поедно време колата забива муцуната за няколко секунди и после пак се оправя това ми го е правила и като се наема някои път рядко на ми го прави.Нямам проблеми с паленето и топла и студена пали без проблем свщи съм сменил хубави са около 30лв парчето. Карам я с бензин само от Лук Оил.Та значи забива муцуната за няколко секунди мотора рамжи та ще се пръсне пък не се наема и след3-4сек. отлепя. Някои има ли идея откакво може да е проблема.Закачал съм я на компютър в Мерцедес сервиза в Бургас когато я купувах казаха ми че мотора е без грешка пък на прави чакмаци понякога. Решението на проблема ти е при Милен в Пловдив ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шопов Публикувано 19 март 2009 Сподели Публикувано 19 март 2009 Решението на проблема ти е при Милен в Пловдив ;) Май натам отива работата.Ако имам път към Пловдив - сигурно ще го посетя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 Бе да разчекна пак тази тема - днес си прегледах лулите и установих, че две от тях(особено едната) имат бая нагар(зелен). Това как да е, ама старият глупак взе, че поразръчна с шабърче едната лула, която бе доста зеленясала и тя взе, е изплю една щипка зелена сол - явно пружинката е била болна от рак.. Ръгнах лулата и запалих - двигателят работеше нормално. Минах около 20 км и почнаха проблемие - заработи на три цилиндъра.Сега искам да попитам:1. Дали се продават(и дали въобще се сменят само) лулите без бобините?2. Дали има вероятност да е опушила и бобината на калпавата лула?3. Кабелите в комплект ли се продават или има и единични бройки, като за бедни чиляци? И още един въпрос, на който не намерих отговор във форума - какъв е размерът на камъка за свещите? А, щях да забравя - самолетчето е Carisma 1,8 GDI 2000 г. - страшна резачка.. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 Абе че е резачка да, ма чак пък страшна...... :rolleyes: По въпроса лули в Ратола, последно май бяха по 51лв бройката (общо са 4), продават се отделно от бобините. Щом се е стигнало до там трябва на съответните лули да се сменята и свещите(най-добре комплект). Така не е препоръчително да се кара, има опасност да изгори бобина. По-добре да не бяхте барали........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 Абе че е резачка да, ма чак пък страшна...... :rolleyes: По въпроса лули в Ратола, последно май бяха по 51лв бройката (общо са 4), продават се отделно от бобините. Щом се е стигнало до там трябва на съответните лули да се сменята и свещите(най-добре комплект). Така не е препоръчително да се кара, има опасност да изгори бобина. По-добре да не бяхте барали........ :icon_blush: Що бе, за мен си е резачка.. Благодаря за бързия отговор. Следва обаче още един лаишки въпрос - как се разделя кабела преди лулата от бобината - с просто дърпане, със завъртане или как? Взе да ме е шубе да барам, че къвто съм дървар..И пак да попитам - ключът за свещите какъв размер трябва да е(имам предвид размера на гайката)? Наистина бе по-добре да не барам, ама пък не се знае дали нямаше да се изкози на път, че както бе зеленясала и осолена лулата.. Благодарско за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Взех си кабели за свещите направо от Ратола -Пловдив , които са си на mitsubishi - 138 лв.Всички придърпвания и прекъсвания на мотора изчезнаха!Без да имам предварителна уговорка, момчетата веднага ме взеха и за смяна на шарнир, за което им благодаря :icon_clap:Колега, имаш ли някакъв тел. на този магазин-сервиз в Пловдив или кажи къде е, че ми трябват свещи и може би и кабели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 26 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2009 Колега, имаш ли някакъв тел. на този магазин-сервиз в Пловдив или кажи къде е, че ми трябват свещи и може би и кабели Тук в първия пост има данните за сервиза-магазина http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=529 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.