Премини към съдържание

Проблем със спирачките !


Koko™

Препоръчано мнение

Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо !

Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет !

Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо !

Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет !

Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам .

Проблема в повечето случаи, е в едно клапанче, което е монтирано в маркуча, които свързва сервото и смукателите.......Ако ти променя оборотите на празен ход като натиснеш спирачка, тогава е мембраната на сервото.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е възможно да е от задържане на апаратите това...

Разглоби ли всички спирачки да видиш как работят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 1000 лв. е солена работа!

Ако се окаже "серовото" по-добре потърси втора ръка.

Просто не си заслужава новото (според мен), то или ще работи или не.

Както казва mario64 клапанче или мембрана, така, че http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=71785

 

П.С. Но се обади по телефона, че колегата не влиза често във форума!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо !

Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет !

Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам .

 

Така като чета проблема ти ,то колата ти има АБС ........и проблема ти е в АБС-а ,има едни клапанчета , които сработват точно кога не требе и става така...............АБС-а ти е Бош версия 5.7 ................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Колега, 1000 лв. е солена работа!

Ако се укаже "серовото" по-добре потърси втора ръка.

Просто не си заслужава новото (според мен), то или ще работи или не.

Както казва mario64 клапанче или мембрана, така, че http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=71785

 

П.С. Но се обади по телефона, че колегата не влиза често във форума!

Здравеите приятели1От 2.5 месеца сьм притежател на КАРИЗМА 1.8GDI.Тьрсих друг автомобил,но видях тази КАРИЗМА случайно в един автосалон,и я купих.

Внос е от Италия.В жабката и намерих работни карти от сервиза в който е била обслужвана.По техните данни маслото на двигателя беше на 4000км.,ремъците, свещите,и обслужване на двигателя на48000км.Колата беше на 151 750км.Имаше и касови бележки.Беше ми много съмнително.Уж е от Италия.......

Проверихме всичко в сервиза на брат ми ,и се оказа истина.Навъртях и 2000км. и......Появи и се проблема.Педала на спирачките ставаше твърд при 2-3 натискания.

Бях много разочарован.Изчетох целия форум,но не открих решение на проблема.И така 6500км. до днес.Имах свободно време,и отидох до Варна в сервиза на брат ми(аз съм от Добрич).Свалихме сервото.Беше изправно.И започнахме по пътя на логиката.Аз съм на 39год.Карал съм руски, японски и европейски автомобили.Такъв проблем дори не съм чувал.Първо ми направи впечатление,че проблема го прави при GDI двигател.Започнахме проверка от сервото към двигателя.Промихме маркуча с клапана с етер.Беше абсольютно чист.Нямаше ефект.Свалихме извитата метална тръба с късия маркуч.Беше чиста.След това развихме щуцера от всмукателния колектор и.......Отвора му беше колкото една игла.И имаше много нагар както в самия щуцер,така и в леглото му на колектора.При замерване с вакумметър показва,че има нормално подналягане.Да,ама не.Почистихме нагара.Сглобихме всичко и.......СПИРАЧКИТЕ СА ТРЕПАЧ!!!Каризмата пак е убиец!Много ме кефи.Дано сам погнал с нещо и на вас.

 

Модераторски контрол: Колега, моля пишете грамотно и проверявайте поста си, преди да го публикувате! В него имаше повече от 15 правописни грешки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ай щом има толкова нагар в щуцера...... представи си какво е в колектора. Този двигател има склонност да натрупва нагар който от време на време трябва да се чисти...... Мойта е на 175000 и досега не е чистен , но и нямам проблем с спирачките., нито с нищо друго. Така че твоита да е на толкова километри .......хмм странно. Я свалете колектора и почистете всичко до леглата на клапаните. Това е просто съвет....... толкова GDI-та са ми минали през ръцете, че от опит да ти кажа ......тази процедура хич няма да ти навреди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема в повечето случаи, е в едно клапанче, което е монтирано в маркуча, които свързва сервото и смукателите.......Ако ти променя оборотите на празен ход като натиснеш спирачка, тогава е мембраната на сервото.......

Капанчето служи когато изгасиш двигателя, преди следваштото запалване да имаш мек педал на спирачките,тоест да имаш ефективни спирачки при загасен двигател при 2-3 натискания на педала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ай щом има толкова нагар в щуцера...... представи си какво е в колектора. Този двигател има склонност да натрупва нагар който от време на време трябва да се чисти...... Мойта е на 175000 и досега не е чистен , но и нямам проблем с спирачките., нито с нищо друго. Така че твоита да е на толкова километри .......хмм странно. Я свалете колектора и почистете всичко до леглата на клапаните. Това е просто съвет....... толкова GDI-та са ми минали през ръцете, че от опит да ти кажа ......тази процедура хич няма да ти навреди.

Това е следващата процедура която ще правя когато имам свободно време.Мисля да мина и при теб в Пловдив да я прегледаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако имаш път насам заповядай. Или просто намери диагностична апаратура която да чете този двигател добре......и запиши всички параметри, пък аз после ще ти кажа дали е болна от нещо и какви хапчета да и даваш. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако имаш път насам заповядай. Или просто намери диагностична апаратура която да чете този двигател добре......и запиши всички параметри, пък аз после ще ти кажа дали е болна от нещо и какви хапчета да и даваш. :icon_dance:

В този краи на страната не сьм чувал някой да разбира от тези машини.Тук неса и чували за GDI.Вече няколко пьти ме питат, какьв е този дизел ,че така тихо работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

Здравеите приятели1От 2.5 месеца сьм притежател на КАРИЗМА 1.8GDI.Тьрсих друг автомобил,но видях тази КАРИЗМА случайно в един автосалон,и я купих.

Внос е от Италия.В жабката и намерих работни карти от сервиза в който е била обслужвана.По техните данни маслото на двигателя беше на 4000км.,ремъците, свещите,и обслужване на двигателя на48000км.Колата беше на 151 750км.Имаше и касови бележки.Беше ми много съмнително.Уж е от Италия.......

Проверихме всичко в сервиза на брат ми ,и се оказа истина.Навъртях и 2000км. и......Появи и се проблема.Педала на спирачките ставаше твърд при 2-3 натискания.

Бях много разочарован.Изчетох целия форум,но не открих решение на проблема.И така 6500км. до днес.Имах свободно време,и отидох до Варна в сервиза на брат ми(аз съм от Добрич).Свалихме сервото.Беше изправно.И започнахме по пътя на логиката.Аз съм на 39год.Карал съм руски, японски и европейски автомобили.Такъв проблем дори не съм чувал.Първо ми направи впечатление,че проблема го прави при GDI двигател.Започнахме проверка от сервото към двигателя.Промихме маркуча с клапана с етер.Беше абсольютно чист.Нямаше ефект.Свалихме извитата метална тръба с късия маркуч.Беше чиста.След това развихме щуцера от всмукателния колектор и.......Отвора му беше колкото една игла.И имаше много нагар както в самия щуцер,така и в леглото му на колектора.При замерване с вакумметър показва,че има нормално подналягане.Да,ама не.Почистихме нагара.Сглобихме всичко и.......СПИРАЧКИТЕ СА ТРЕПАЧ!!!Каризмата пак е убиец!Много ме кефи.Дано сам погнал с нещо и на вас.

 

Модераторски контрол: Колега, моля пишете грамотно и проверявайте поста си, преди да го публикувате! В него имаше повече от 15 правописни грешки.

Същият проблем се оказа и при мене

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...