Koko™ Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо ! Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет ! Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо ! Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет ! Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам .Проблема в повечето случаи, е в едно клапанче, което е монтирано в маркуча, които свързва сервото и смукателите.......Ако ти променя оборотите на празен ход като натиснеш спирачка, тогава е мембраната на сервото....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Дали не е възможно да е от задържане на апаратите това...Разглоби ли всички спирачки да видиш как работят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Колега, 1000 лв. е солена работа!Ако се окаже "серовото" по-добре потърси втора ръка.Просто не си заслужава новото (според мен), то или ще работи или не.Както казва mario64 клапанче или мембрана, така, че http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=71785 П.С. Но се обади по телефона, че колегата не влиза често във форума! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Имам проблем със спирачките който се състой в това че при второто натискане на педала ,той става твърд и трябва да натискаш много силно за да спре колата ! Ходих тези дни на сервиз и всички ме насочват към СЕРВОТО ,защото друго неможело да бъде ! Провериха за течове ,но няма ,провериха за вакума но и там нищо ! Някой имал ли е този проблем и ако да и знае как и кое може да е ,да ми даде съвет ! Цената на сервото е доста солена 1000лв ,но ако се наложи ще я дам . Така като чета проблема ти ,то колата ти има АБС ........и проблема ти е в АБС-а ,има едни клапанчета , които сработват точно кога не требе и става така...............АБС-а ти е Бош версия 5.7 ................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimag Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Колега, 1000 лв. е солена работа!Ако се укаже "серовото" по-добре потърси втора ръка.Просто не си заслужава новото (според мен), то или ще работи или не.Както казва mario64 клапанче или мембрана, така, че http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=71785 П.С. Но се обади по телефона, че колегата не влиза често във форума!Здравеите приятели1От 2.5 месеца сьм притежател на КАРИЗМА 1.8GDI.Тьрсих друг автомобил,но видях тази КАРИЗМА случайно в един автосалон,и я купих. Внос е от Италия.В жабката и намерих работни карти от сервиза в който е била обслужвана.По техните данни маслото на двигателя беше на 4000км.,ремъците, свещите,и обслужване на двигателя на48000км.Колата беше на 151 750км.Имаше и касови бележки.Беше ми много съмнително.Уж е от Италия.......Проверихме всичко в сервиза на брат ми ,и се оказа истина.Навъртях и 2000км. и......Появи и се проблема.Педала на спирачките ставаше твърд при 2-3 натискания.Бях много разочарован.Изчетох целия форум,но не открих решение на проблема.И така 6500км. до днес.Имах свободно време,и отидох до Варна в сервиза на брат ми(аз съм от Добрич).Свалихме сервото.Беше изправно.И започнахме по пътя на логиката.Аз съм на 39год.Карал съм руски, японски и европейски автомобили.Такъв проблем дори не съм чувал.Първо ми направи впечатление,че проблема го прави при GDI двигател.Започнахме проверка от сервото към двигателя.Промихме маркуча с клапана с етер.Беше абсольютно чист.Нямаше ефект.Свалихме извитата метална тръба с късия маркуч.Беше чиста.След това развихме щуцера от всмукателния колектор и.......Отвора му беше колкото една игла.И имаше много нагар както в самия щуцер,така и в леглото му на колектора.При замерване с вакумметър показва,че има нормално подналягане.Да,ама не.Почистихме нагара.Сглобихме всичко и.......СПИРАЧКИТЕ СА ТРЕПАЧ!!!Каризмата пак е убиец!Много ме кефи.Дано сам погнал с нещо и на вас. Модераторски контрол: Колега, моля пишете грамотно и проверявайте поста си, преди да го публикувате! В него имаше повече от 15 правописни грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Ай щом има толкова нагар в щуцера...... представи си какво е в колектора. Този двигател има склонност да натрупва нагар който от време на време трябва да се чисти...... Мойта е на 175000 и досега не е чистен , но и нямам проблем с спирачките., нито с нищо друго. Така че твоита да е на толкова километри .......хмм странно. Я свалете колектора и почистете всичко до леглата на клапаните. Това е просто съвет....... толкова GDI-та са ми минали през ръцете, че от опит да ти кажа ......тази процедура хич няма да ти навреди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimag Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Проблема в повечето случаи, е в едно клапанче, което е монтирано в маркуча, които свързва сервото и смукателите.......Ако ти променя оборотите на празен ход като натиснеш спирачка, тогава е мембраната на сервото.......Капанчето служи когато изгасиш двигателя, преди следваштото запалване да имаш мек педал на спирачките,тоест да имаш ефективни спирачки при загасен двигател при 2-3 натискания на педала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimag Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Ай щом има толкова нагар в щуцера...... представи си какво е в колектора. Този двигател има склонност да натрупва нагар който от време на време трябва да се чисти...... Мойта е на 175000 и досега не е чистен , но и нямам проблем с спирачките., нито с нищо друго. Така че твоита да е на толкова километри .......хмм странно. Я свалете колектора и почистете всичко до леглата на клапаните. Това е просто съвет....... толкова GDI-та са ми минали през ръцете, че от опит да ти кажа ......тази процедура хич няма да ти навреди.Това е следващата процедура която ще правя когато имам свободно време.Мисля да мина и при теб в Пловдив да я прегледаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Ами ако имаш път насам заповядай. Или просто намери диагностична апаратура която да чете този двигател добре......и запиши всички параметри, пък аз после ще ти кажа дали е болна от нещо и какви хапчета да и даваш. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimag Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Ами ако имаш път насам заповядай. Или просто намери диагностична апаратура която да чете този двигател добре......и запиши всички параметри, пък аз после ще ти кажа дали е болна от нещо и какви хапчета да и даваш. :icon_dance:В този краи на страната не сьм чувал някой да разбира от тези машини.Тук неса и чували за GDI.Вече няколко пьти ме питат, какьв е този дизел ,че така тихо работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 7 септември 2016 Сподели Публикувано 7 септември 2016 Здравеите приятели1От 2.5 месеца сьм притежател на КАРИЗМА 1.8GDI.Тьрсих друг автомобил,но видях тази КАРИЗМА случайно в един автосалон,и я купих. Внос е от Италия.В жабката и намерих работни карти от сервиза в който е била обслужвана.По техните данни маслото на двигателя беше на 4000км.,ремъците, свещите,и обслужване на двигателя на48000км.Колата беше на 151 750км.Имаше и касови бележки.Беше ми много съмнително.Уж е от Италия.......Проверихме всичко в сервиза на брат ми ,и се оказа истина.Навъртях и 2000км. и......Появи и се проблема.Педала на спирачките ставаше твърд при 2-3 натискания.Бях много разочарован.Изчетох целия форум,но не открих решение на проблема.И така 6500км. до днес.Имах свободно време,и отидох до Варна в сервиза на брат ми(аз съм от Добрич).Свалихме сервото.Беше изправно.И започнахме по пътя на логиката.Аз съм на 39год.Карал съм руски, японски и европейски автомобили.Такъв проблем дори не съм чувал.Първо ми направи впечатление,че проблема го прави при GDI двигател.Започнахме проверка от сервото към двигателя.Промихме маркуча с клапана с етер.Беше абсольютно чист.Нямаше ефект.Свалихме извитата метална тръба с късия маркуч.Беше чиста.След това развихме щуцера от всмукателния колектор и.......Отвора му беше колкото една игла.И имаше много нагар както в самия щуцер,така и в леглото му на колектора.При замерване с вакумметър показва,че има нормално подналягане.Да,ама не.Почистихме нагара.Сглобихме всичко и.......СПИРАЧКИТЕ СА ТРЕПАЧ!!!Каризмата пак е убиец!Много ме кефи.Дано сам погнал с нещо и на вас. Модераторски контрол: Колега, моля пишете грамотно и проверявайте поста си, преди да го публикувате! В него имаше повече от 15 правописни грешки.Същият проблем се оказа и при мене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.