Премини към съдържание

Mitsubishi Space Wagon 2.4 Gdi


Препоръчано мнение

Ми аз го виждам за осми път и все не мога да поварвам. И то все на 4G64. Иначе 4G93-то (1.8 GDI) на третия зъб удря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ми аз го виждам за осми път и все не мога да поварвам. И то все на 4G64. Иначе 4G93-то (1.8 GDI) на третия зъб удря.

Освен да си се удрят, но повдигачите да поемат удара и да го омекотяват..............бах мам......му............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и нещо друго, ако ремъка е много хлабав и на практика прескачат зъбите свободно, то тогава при удара на клапана гърбицата преплъзва, вала се превърта и клапана се затваря без да се изкриви. Ако обаче прескочи ремъка и се зацепи в друго положение тогава лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майкооооооооооооо

Коолеги, внимавайте на кого поверявате красавиците си!

Ужас! не знам какво бих ги правил тези "майстори", пази боже!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и нещо друго, ако ремъка е много хлабав и на практика прескачат зъбите свободно, то тогава при удара на клапана гърбицата преплъзва, вала се превърта и клапана се затваря без да се изкриви. Ако обаче прескочи ремъка и се зацепи в друго положение тогава лошо.

Не вярвам да е така, тъй като клапаните са под ъгъл около 45 градуса спрямо буталото и едно удряне неминуемо ще ги покриви ,а при по нататъшно въртене на стартера ще заклинат във водачите им, и тогава и водачи трябва да се сменят( всъщност аз когато имам такъв случай му сменям и водачите без да питам клиента дали да правя и тях .........)Виж при дизела е друго , там клапаните седят перпендикулярно на буталата и при удряне в буталото ще счупи първо кобилицата ,но клапана може да остане здрав, т.е. прав и да няма проблеми..............

Ще трябва да видя на някоя 2,4-ка ГДИ като му отворя главата да видя за какво става дума, може би пък челата на буталата да са фрезовани ??? Знам ли я.................. :icon_blush: Задава се един такъв случай...........компресия - 1 цил. - 7.5, 2- 9, 3- 6.5, 4 - 3.5 ............естествено не пали.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е така, тъй като клапаните са под ъгъл около 45 градуса спрямо буталото и едно удряне неминуемо ще ги покриви ,а при по нататъшно въртене на стартера ще заклинат във водачите им, и тогава и водачи трябва да се сменят( всъщност аз когато имам такъв случай му сменям и водачите без да питам клиента дали да правя и тях .........)Виж при дизела е друго , там клапаните седят перпендикулярно на буталата и при удряне в буталото ще счупи първо кобилицата ,но клапана може да остане здрав, т.е. прав и да няма проблеми..............

Ще трябва да видя на някоя 2,4-ка ГДИ като му отворя главата да видя за какво става дума, може би пък челата на буталата да са фрезовани ??? Знам ли я.................. :icon_blush: Задава се един такъв случай...........компресия - 1 цил. - 7.5, 2- 9, 3- 6.5, 4 - 3.5 ............естествено не пали.........

Спокойно бе човек........Живота е пред теб, има още много работи да видиш.......Като тея бутала например......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_0_9086.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно бе човек........Живота е пред теб, има още много работи да видиш.......Като тея бутала например......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_0_9086.gif

Такива бутала съм виждал още преди 10-ина години.............има на Рено подобни ..........но говоря за Мицубиши мотор 4G64 конкретно..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такива бутала съм виждал още преди 10-ина години.............има на Рено подобни ..........но говоря за Мицубиши мотор 4G64 конкретно..........
И аз точно за тоя мотор говорех.......Аз ги гледам(буталата) от 22 год, и съм се чудил понякога на добрите конструктивни решения на някои инженери........Виждал съм и мотори скъсали ремък при 140км/ч. скорост, и му слагам другият ремък и пали и заминава........Това е едно от големите предимства на бензиновият мотор, пред дизела......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз точно за тоя мотор говорех.......Аз ги гледам(буталата) от 22 год, и съм се чудил понякога на добрите конструктивни решения на някои инженери........Виждал съм и мотори скъсали ремък при 140км/ч. скорост, и му слагам другият ремък и пали и заминава........Това е едно от големите предимства на бензиновият мотор, пред дизела......

Аз съм виждал и на дизел такива бутала-имахме Mercedes-Benz 123 Coupe220D, 1990г бащами прави ремонт и буталата бяха горе/доло такива http://www.autonews.com/images/random/2006pace/bilde.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал и на дизел такива бутала-имахме Mercedes-Benz 123 Coupe220D, 1990г бащами прави ремонт и буталата бяха горе/доло такива http://www.autonews.com/images/random/2006pace/bilde.jpg
Апсолютно нищо общо нямат тея бутала, със тези за които ние говорим.......При тези дето си постнал, горивната камера ти е в буталото, а при бензинките е в главата.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера защо няма поражения по клапаните на колата.

Защото челото на буталото има триъгълна форма ,т.е. като пирон.............в този случай клапаните няма как да ударят буталото и затова няма и поражения по мотора ти............голям късмет си изкарал колега...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Автомобила отчита моментен разход на гориво , а може ли да отчита среден разход на гориво.Какъв трябва да е разхода на гориво градско и на дълъг път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Къде мога да проверя ходовата часта на колата , защото при по студено време започва да чука и ми се струва , че е някой амортисьяр. Гледах ги всичките , но не са омаслили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да проверя ходовата часта на колата , защото при по студено време започва да чука и ми се струва , че е някой амортисьяр. Гледах ги всичките , но не са омаслили.
Колега! Тя ходовата част не е само от амортисьори......Може и шарнир да чука, или тампон, биалетка, кормилен накрайник и т.н......Трябва всичко да се провери......А и амортисьорите не е задължително да са омаслили, за да са за смяна.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде тогава мога да проверя ходовата част. Ходих в два сервиза в Монтана и ми казаха , че всичко е наред да карам спокойно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами там ти е най близко DJ Tymbi(Пламен), но се свържи на лични да се разберете.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте отново. С нетърпение очаквах да падне сняг за да изпробвам проходимоста и. В събота като паднаха температурите и заваля сняг си помислих това е момента , но като я запалих в гаража на дисплея за темепература показваше 10 гр. Изкарах я от гаража и навън бе много студено и след като поработи темепературата на датчика стигна до 2 гр. и започна да мига и едновременно с това се чуха две бипкания . Колата продължи да работи , но аз я вкарах в гаража и я изгасих. На другия ден това се повтори , като падне температурата на дисплея до 2 гр. започва да мига и се чуват две последователни сигнала от по две бипкания. Колата си работи , но въпроса ми е отчита че е студено и минава на друг режим на работа ли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Най-после открих окъде идва чукането в предницата. Десния шарнир е разбит , но сега , където и да се обаждаха от сервиза казаха че няма. Окъде мога да си закупя шарнир.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...