Премини към съдържание

Mitsubishi Space Wagon 2.4 Gdi


Препоръчано мнение

Автомобила не пали. след подаване на контакт се чува че помпата работи и гасне лампата с означение SRS но колата не пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Как е изгаснал автомобила, какво е правено по колата, на диагностика карана ли е. Дава ли грешки някакви. Проверете дали има искра на свещите. Свети ли лампата CHECK след опит да се запали колата. Коя година е автомобила.

SRS лампата е за Airbag системата, няма нищо общо с паленето на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е нов внос 98 г. е Не е каран на диагностика. Карах го в 17 ч. и в 21 опитах да го запаля и не може пуснах го по инерция също не може да запали. Свалих една от бобините и сложих друга свещ хвърля искра. По таблото не свети лампа CHECK и при даване на контакт до сега не е светила никога откакто съм взел автомобила .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде вземи разкажи отначало последователно нещата.

Първо един номер на рама няма да е зле, за да е сигурно че се говори за едно и също.

После кога си го взел, как е бил тогава, какво му е правено - обслужване на какво?

Как е вървял до сега, проблеми, разход? Как си го карал този ден, нещо необичайно?

Лампата с двигателчето след колко секунди загасва, ако не запалиш загасва ли.

 

Бензин какъв наливаш? Колко имаше в резервоара? Акумулатора добре ли е? Какво е напрежението? Добре ли върти? Това със свещта го пробвай и на още една поне, за да е сигурно.

 

Milen е твоя човек, но трябва информация, не е екстрасенс :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И друго пробвай. При положение че всичко е сглобено пробваи да запалиш, след това веднага свали свещите и виж дали са мокри от бензин. Ако няма диагностична апаратура наблизо намерете човек които да се оправя с автомобилите и ще ви кажа как да прочетете грешките без уред. После ще го мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила го закупих преди 1 месец от Германия . Докарах го на самоход и вече съм минал над 2500 км. снего не съм имал никакви проблеми. Зареждам 95 . В момента е над минимума но не свети лампата на бензина. Смемнен е само ангренажния ремък , но след смяната съм го карал и никакви проблеми нямаше. Като го докарах от Германия ми даде разход около 8 , а градско разхода е около 12 - 13 защото в Берковица разтоянията са малки и винаги е студен двигателя. Вчера отидох на работа с него и го оставих около 17,30 го запалих и се прибрах вкъщи и около 21 ч. се опитах да го запаля и не можа двигателя върти , но не пали , опитах и с дърпане но не стана.Номера на рамата е JMBLNN94WXZ000329. При подаване на контакт светват лампата с двигателчето която е оранжева също и червена лампа с надпис SRS и ABS . Първо изгасва ABS след това лампата с двигателчето и накрая SRS. Лампата с двигателчето изгасва след около 5 сек. след подаване на контакт и след като не ще да запали не светва отново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гориво има ,сипах и още , но не пали.
Нищо не отговори на колегата Милен за свещите дали са мокри......Т.е дали идва бензин до тях.......Щом има искра, проблема е в горивото......Може да чуваш помпата, но въпроса е дали влиза гориво в цилиндрите.......Освен това виж всички свещи дали дават искра, а не само едната.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорихме с колегата по телефона. Странното е че няма налягане на бензина, т.е. успява без никакво затруднение да задържи с пръст мъркуча. Но по странното е че и с друга помпа пак е така. Имам и още много идеи, но незнам дали ще стане работата с писане. Най-добре деиствително да се проверят всички свещи дали не са мокри, ако дефекта е там където си мисля, то ще са мокри само двете свещи, и то най-вероятно на 1 и 3-ти цилиндър. :icon_blush:

Няма и записани грешки.

 

P.S. Проверете и зацепването на ремъците. Ако е прецакан обтегача, може да се е изместила центровката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А премерил ли е какъв волтаж отива до помпата.......И къде е запушвал маркуча с пръст, преди или след филтъра......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягането е еднакво и веднага след помпата и на тръбата която влиза в двигателя. Сега ще опитам да запаля и веднага ще отвия свещите. Като отворя за ремъка къде са белезите само на коляновия вали главите ли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отворих пластмасовия капак , който закрива ремъка и шайбите на главите и белегите съвпадат , но ми се струва , че ремъка е хлабав и като го натикна с ръка ролките се местят и ремъка има хлабина между двете ролки около 1 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали свеща на първия цилиндър, този към ремъка. Тикни вътре някоя по-дълга отверка, и бавно върти двигателя (желатено е от коляновия вал с гаечен ключ, или на 5-та скорост и с бутане). Гледай кога буталото е в най-горно положение (ще разбереш по излизането на отверката), и тогава виж дали двата белега на колелетата съвпадат. 1см провисване между колелетата е много, възможно е да са прецакали обтегача, и ремъка да е превъртял.

 

P.S. Малиии как 1см......... представи си какво става като се завърти двигателя с 6000 об/мин :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да погледни го, но пробвай и с отверката. Защото ако е скъсана демпферната шаиба може да те излъже белега. Белега на шаибата се намира от задната страна на двигателя, към генертора (много криво място). На кожуха има скала "Т,5,10,15" , на ремъчната шаиба има белег. Белега трябва да съвпадне с "Т" на скалата, при това положение гледаш горе двата белега. Ама пък и този 1см е много трябва да се оправи.

 

P.S. Ако превърти ремъка ще удари клапаните, имаи го на предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двата белега съвпадат и отверкато като я сложих на първи цилиндър е в горно положение , но долния белег не мога да видя. След това въртях на стартер и свалих свещите , но са сухи пробвах ги дали работят свалени и на всичките хвърля ток. Какво друго мога да направя и да проверя преди да се видим или да изчакам да дойдеш да я оправиш , че вече няколко дни съм като болен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Замери колко волта ток отива до помпата......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да взема да напиша отговора вместо Асен. Оказа се че маисторите дето са му сменяли ремъка изобщо не са знаели, че в този двигател има автом. обтегач на ремъка. Опънали са ремъка само чрез ролката, резултата беше прескочили 10 зъба на коляновия вал и тотална загуба на центровка. Как не е направил клапаните на сол...... направо се изненадах, ама запали от раз и работи перфектно. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колатая вече работи перфектно благодарение на Милен , за което много благодарая. Ако имате проблеми с такъв автомобил н4е се доверявйте на всеки пишете във форума има хора , които ще ви помогнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да взема да напиша отговора вместо Асен. Оказа се че маисторите дето са му сменяли ремъка изобщо не са знаели, че в този двигател има автом. обтегач на ремъка. Опънали са ремъка само чрез ролката, резултата беше прескочили 10 зъба на коляновия вал и тотална загуба на центровка. Как не е направил клапаните на сол...... направо се изненадах, ама запали от раз и работи перфектно. :icon_blush:

Не може да е прескочил 10 зъба без сериозни последствия ................моторите 4Г64 двувалка при това му трябват точно 2.5 зъба да мръдне и вече опират клапаните в буталата..................при това положение 10 зъба да прескочи отива на ремонт на главата и подмяна на клапаните..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяко правило си има изключения. Доста случаи видях с прескочили по 4 зъба без последствия. На Асен беше прескочил 10 зъба на коляновия вал или по 5 на разпределителните. След презацепването компресията е по 15атм няма лоши последствия. Автомобила работи перфектно. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяко правило си има изключения. Доста случаи видях с прескочили по 4 зъба без последствия. На Асен беше прескочил 10 зъба на коляновия вал или по 5 на разпределителните. След презацепването компресията е по 15атм няма лоши последствия. Автомобила работи перфектно. :icon_dance:

Много ме съмнява това, докато не го видя ,не мога да повярвам ............... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...