Milen_z Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 Ми аз го виждам за осми път и все не мога да поварвам. И то все на 4G64. Иначе 4G93-то (1.8 GDI) на третия зъб удря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 Ми аз го виждам за осми път и все не мога да поварвам. И то все на 4G64. Иначе 4G93-то (1.8 GDI) на третия зъб удря.Освен да си се удрят, но повдигачите да поемат удара и да го омекотяват..............бах мам......му............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 Има и нещо друго, ако ремъка е много хлабав и на практика прескачат зъбите свободно, то тогава при удара на клапана гърбицата преплъзва, вала се превърта и клапана се затваря без да се изкриви. Ако обаче прескочи ремъка и се зацепи в друго положение тогава лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 МайкоооооооооооооКоолеги, внимавайте на кого поверявате красавиците си! Ужас! не знам какво бих ги правил тези "майстори", пази боже! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Има и нещо друго, ако ремъка е много хлабав и на практика прескачат зъбите свободно, то тогава при удара на клапана гърбицата преплъзва, вала се превърта и клапана се затваря без да се изкриви. Ако обаче прескочи ремъка и се зацепи в друго положение тогава лошо.Не вярвам да е така, тъй като клапаните са под ъгъл около 45 градуса спрямо буталото и едно удряне неминуемо ще ги покриви ,а при по нататъшно въртене на стартера ще заклинат във водачите им, и тогава и водачи трябва да се сменят( всъщност аз когато имам такъв случай му сменям и водачите без да питам клиента дали да правя и тях .........)Виж при дизела е друго , там клапаните седят перпендикулярно на буталата и при удряне в буталото ще счупи първо кобилицата ,но клапана може да остане здрав, т.е. прав и да няма проблеми..............Ще трябва да видя на някоя 2,4-ка ГДИ като му отворя главата да видя за какво става дума, може би пък челата на буталата да са фрезовани ??? Знам ли я.................. :icon_blush: Задава се един такъв случай...........компресия - 1 цил. - 7.5, 2- 9, 3- 6.5, 4 - 3.5 ............естествено не пали......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Не вярвам да е така, тъй като клапаните са под ъгъл около 45 градуса спрямо буталото и едно удряне неминуемо ще ги покриви ,а при по нататъшно въртене на стартера ще заклинат във водачите им, и тогава и водачи трябва да се сменят( всъщност аз когато имам такъв случай му сменям и водачите без да питам клиента дали да правя и тях .........)Виж при дизела е друго , там клапаните седят перпендикулярно на буталата и при удряне в буталото ще счупи първо кобилицата ,но клапана може да остане здрав, т.е. прав и да няма проблеми..............Ще трябва да видя на някоя 2,4-ка ГДИ като му отворя главата да видя за какво става дума, може би пък челата на буталата да са фрезовани ??? Знам ли я.................. :icon_blush: Задава се един такъв случай...........компресия - 1 цил. - 7.5, 2- 9, 3- 6.5, 4 - 3.5 ............естествено не пали.........Спокойно бе човек........Живота е пред теб, има още много работи да видиш.......Като тея бутала например......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_0_9086.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Спокойно бе човек........Живота е пред теб, има още много работи да видиш.......Като тея бутала например......http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_0_9086.gifТакива бутала съм виждал още преди 10-ина години.............има на Рено подобни ..........но говоря за Мицубиши мотор 4G64 конкретно.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 ...но говоря за Мицубиши мотор 4G64 конкретно...Това е точно бутало от 4G64 GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Това е точно бутало от 4G64 GDI.Да ,сега ги видях............ми това е добра новина ................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Такива бутала съм виждал още преди 10-ина години.............има на Рено подобни ..........но говоря за Мицубиши мотор 4G64 конкретно..........И аз точно за тоя мотор говорех.......Аз ги гледам(буталата) от 22 год, и съм се чудил понякога на добрите конструктивни решения на някои инженери........Виждал съм и мотори скъсали ремък при 140км/ч. скорост, и му слагам другият ремък и пали и заминава........Това е едно от големите предимства на бензиновият мотор, пред дизела...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 И аз точно за тоя мотор говорех.......Аз ги гледам(буталата) от 22 год, и съм се чудил понякога на добрите конструктивни решения на някои инженери........Виждал съм и мотори скъсали ремък при 140км/ч. скорост, и му слагам другият ремък и пали и заминава........Това е едно от големите предимства на бензиновият мотор, пред дизела......Аз съм виждал и на дизел такива бутала-имахме Mercedes-Benz 123 Coupe220D, 1990г бащами прави ремонт и буталата бяха горе/доло такива http://www.autonews.com/images/random/2006pace/bilde.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Аз съм виждал и на дизел такива бутала-имахме Mercedes-Benz 123 Coupe220D, 1990г бащами прави ремонт и буталата бяха горе/доло такива http://www.autonews.com/images/random/2006pace/bilde.jpgАпсолютно нищо общо нямат тея бутала, със тези за които ние говорим.......При тези дето си постнал, горивната камера ти е в буталото, а при бензинките е в главата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 18 август 2008 Автор Сподели Публикувано 18 август 2008 Не можах да разбера защо няма поражения по клапаните на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 август 2008 Сподели Публикувано 18 август 2008 Не можах да разбера защо няма поражения по клапаните на колата.Защото челото на буталото има триъгълна форма ,т.е. като пирон.............в този случай клапаните няма как да ударят буталото и затова няма и поражения по мотора ти............голям късмет си изкарал колега........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 Автомобила отчита моментен разход на гориво , а може ли да отчита среден разход на гориво.Какъв трябва да е разхода на гориво градско и на дълъг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 3 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Къде мога да проверя ходовата часта на колата , защото при по студено време започва да чука и ми се струва , че е някой амортисьяр. Гледах ги всичките , но не са омаслили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Къде мога да проверя ходовата часта на колата , защото при по студено време започва да чука и ми се струва , че е някой амортисьяр. Гледах ги всичките , но не са омаслили.Колега! Тя ходовата част не е само от амортисьори......Може и шарнир да чука, или тампон, биалетка, кормилен накрайник и т.н......Трябва всичко да се провери......А и амортисьорите не е задължително да са омаслили, за да са за смяна..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 3 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Къде тогава мога да проверя ходовата част. Ходих в два сервиза в Монтана и ми казаха , че всичко е наред да карам спокойно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Ами там ти е най близко DJ Tymbi(Пламен), но се свържи на лични да се разберете..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Здравейте отново. С нетърпение очаквах да падне сняг за да изпробвам проходимоста и. В събота като паднаха температурите и заваля сняг си помислих това е момента , но като я запалих в гаража на дисплея за темепература показваше 10 гр. Изкарах я от гаража и навън бе много студено и след като поработи темепературата на датчика стигна до 2 гр. и започна да мига и едновременно с това се чуха две бипкания . Колата продължи да работи , но аз я вкарах в гаража и я изгасих. На другия ден това се повтори , като падне температурата на дисплея до 2 гр. започва да мига и се чуват две последователни сигнала от по две бипкания. Колата си работи , но въпроса ми е отчита че е студено и минава на друг режим на работа ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Предупреждение за заледяване на пътя. :icon_blush: Свирка си информативно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Благодаря за бързия отговор. Значи няма никакъв проблем и мога да карам спокойно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 9 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2008 Най-после открих окъде идва чукането в предницата. Десния шарнир е разбит , но сега , където и да се обаждаха от сервиза казаха че няма. Окъде мога да си закупя шарнир. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 декември 2008 Сподели Публикувано 9 декември 2008 Питай Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen 2 Публикувано 16 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2008 Имам разбит шарнир и не мога да намеря да си закупя , ако може някой да помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.