Премини към съдържание

Особености на двигателя Gdi


АЛФ

Препоръчано мнение

По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 164
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление.

 

 

Здравей Милене

Дали ще е възможно тогава да я сваля и да ти я пратя пак с куриер да я видиш и регулираш ако е възможно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Пак пиша след доста време.До сега карах с тези проблеми,питах тук там из моя "гоооляяям" град но всички дигат рамене.Отлагам аз ходенето до Пловдив ама май няма да се размине но,какво се случи до сега:

Значи проблемите се задълбочиха.Обортомера го оправих и сега показва вярно.Оборотите обаче играят доста.При запалване на студен двигател се форсира до 1500,като загрее се нормализирват до около 700-800 оборота.Спра ли на място понякога си работи перфектно а по някога почват да варират от 1500 оборота до 400-500 и угасва някой път.Колата стана супер тромава при тръгване и при изпреварване на дълъг път.На няколко пъти при тръгване от място се едно се мъча да тръгна на трета или на четвърта скорост и угасва.Паля на ново и се едно не е било.Днес ходих да я закачат на диагностика при един познат в един сервиз където имат нужната оригинална техника и момчето ми каза,че единствената грешка,която е записала е грешка-неизправност на датчика за атмосферното налягане демек дебитомера.Правел си каквото иска ми каза.Посъветва ме да обиколя по моргите и да пробвам друг дебитомер и да видя дали ще се държи пак така колата.

Въпроса ми е: Възможно ли е наистина да прави всички тези номера от този датчик/дебитомер,заслужава ли си да ходя да си губя времето и да си тровя нервите или направо да си записвам час в Пловдив?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да правиш, ходенето до Пловдив може да ти е само плюс...

 

Това е така спор няма,но е свързано и с повечко пари а точно в момента съм малко зле финансово.

Четох из разни форуми че се чистят тези дебитомери и шанса да се върнат към живот бил доста голям.Мисля да опитам да го почистя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалих и почистих дебитомера и го монтирах обратно.Разликата сега е че оборотите не играят,но ги държи високи 1000 оборота при топъл двигател.от време на време ги спада до към 700-800 когато спра на светофар или другаде.Всеки път е различно но не играят стоят си на колкото са се спрели при спирането.Иначе колата си върви уж добре,не съм я пробвал на дълго още но и не смея,защото като запаля и тръгна почти веднага светва лампата на двигателя.Като угася и запаля на ново не свети угасва си но ако форсирам на място или тръгна светва.Вторник ще сменям спирачната течност и ще я закачат пак да видят каква е грешката,дали пак е от дебитомера.Нямам познат с такава кола да пробвам с друг дебитомер дали ще се държи така.Иначе мога да си намеря втора употреба от някоя морга из нета,но трябва да го платя и ако се окаже че не е от него ще съм се набутал с едни 70-100 лева безсмислено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Никъде не видях да е писано за двигателите 2.0 GDI ?

Нещата същите ли са като за 1.8 и 2.4, или има нещо по-различно?

От кога започват да ги монтират?

Някой ползвател да напише нещо с което се е сблъсквал, съответно, ако има решение и него?

Заглеждам Pajero Pinin 2.0 GDI, а за него никъде нищо!?!?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийката от Габрово си взе такава джипка, питай директно него.

Тук няма инфо, щото Каризмите са само 1.8 ГДИ, двойки няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илийката от Габрово си взе такава джипка, питай директно него.

Тук няма инфо, щото Каризмите са само 1.8 ГДИ, двойки няма.

Как му е ника?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой знае ли, има ли разлика в двигателите 1.8 GDI 125 к.с. на каризмите преди 1999г и след фейслифта? И по-точно-дали главите са взаимозаменяеми? Клапани, кобилици и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление.

Здравей. Може ли да се свържем по телефона? Моя номер е 0034600224593

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Може ли да се свържем по телефона? Моя номер е 0034600224593

Благодаря

 

Номера който търсиш, се намира в профила на потребителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Основната цел не беше диагностиката, а да изчистим дроселовата клапа и да видим дали от това ще се оправят оборотите. Но следващия път ще отида при Емил и ще си запиша данните.А има ли начин да разбера дали кабелите, които стигат до бобините са добре, че за тях четох тук, че се налага често да се сменят, тях не съм ги сменял?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

https://www.cars.bg/offer/62856d0fe37ba304a40e3942 Добър ден нов съм във форума и съм решил да си купя колата от линка.Да ми дадете съвет какво трябва да гледам по колата това ми е първата такава кола не съм имал досега Мицубиши.Аз ходих на един оглед покарах я но нещо много мудна ми се стори като вървеж.Вярно че бяхме по нагорнище и бяхме 4 човека в колата но не трябвали малко да се изтрелва за да ускори хубаво трябваше да натисна педала на газта докрай и кикдауна никъв го няма поне според мен.Общо взето направо се мъчеше колата пък си има коне.Иначе автоматика си е добре добре превключва без тряскане и окачването е добре не върти обороти като е загряла.Така че давайте съвети и мнения всичко ще ми е от полза защото нищо не разбирам от тази марка пък и аз общо взето от коли много не разбирам.Благодаря предварително на всички отзовали се.Не знам дали тук е мястот за поста но ако има нещо да го трие админа ще го постна където трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...