!ZiPaRa Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Значи да питам как да стане да махна дебитомера и да не ми светва Check-a :icon_blush: Ето така...че без него не работи много добре и гасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 А, какъв е проблема ако дебитомера си остане на мястото?! И филтъра така както е на снимката, няма ли да смуче топъл въздух?? Нека се изкажат опитни хора, че и аз мисля за спортен филтър, но си мисля, че с заместител ще е по-добре (по малко преправяния и ще си смуче въздух от където трябва)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Ако махнеш дебитомера, как аджеба оня с многото нули и единици (ECU-то) ще разбира колко въздух влиза в мотора...Няма как да стане това нещо, поне със стандартната електроника А и не виждам някакъв смисъл от това . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
!ZiPaRa Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Всъщност нали това е дебитомера или съм се объркал :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Да това е дебитомера! Но го има само на 1.6 мотора! Значи на 1.3 мотора (който е в случая на снимката) просто няма дебитомер...На 1.6 имаме обаче...Въпроса е, дали спортния филтър ще повлияе на дебитомера?? Или като влиза повече въздух, дебитомера ще отчита по-големия дебит и еку-то ще компенсира с бензина...За да не кажа някой глупост нека наистина спецовете да се изкажат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
!ZiPaRa Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Какви ще да са тези кабели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Незнам но тук определено е по-добре с тази тръба...Филтъра е по-далече от горещия мотор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Да това е дебитомера! Но го има само на 1.6 мотора!Значи на 1.3 мотора (който е в случая на снимката) просто няма дебитомер...На 1.6 имаме обаче...Въпроса е, дали спортния филтър ще повлияе на дебитомера?? Или като влиза повече въздух, дебитомера ще отчита по-големия дебит и еку-то ще компенсира с бензина...За да не кажа някой глупост нека наистина спецовете да се изкажат!Ами нали за това се казва дебитомер - да измерва дебита на постъпилия въздух :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 А от къде мога да си намеря панелен спортен филтър като този -> http://www.speedyperformanceparts.com/performance/images/prodimage/images/k_and_n/33-2074.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 19 юни 2008 Сподели Публикувано 19 юни 2008 Ето тук намерих такъв: http://bgcarshop.com/product_info.php?cPat...oducts_id=43150Ама цената е прекрасна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 юни 2008 Сподели Публикувано 19 юни 2008 Тези са официални дистрибутори на K&Nhttp://www.emagazin.bg/ Цената е ок 150 лв и пак е много ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.