Премини към съдържание

Можете ли да ми помoгнете в избора на модел?


Препоръчано мнение

:D чак па 240 както и да е значи поне 200 вдига което е добре.

Ускорението също ми харесва.Но за сега виждам че тия по 113 коня мно рядко се срещат но ако изпадне нещо до 5000 бона няма да го изпускам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами моя скоро може и да го пусна да се продава,сега се опитвам да се договорим за един колт 1,8 - 140к.с. :plane: но пича неще бартер :( ..така че ако не си намериш до тогава...пък и все ще излезе от някде някой хубавец,само имай малко търпение,аз доста време търсех и тъкмо се бях отчаял....и хоп ей така от нищото без да оччаквам...

успех с търсенети,ако си вземеш колт няма да съжеляваш :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте маниаци! Аз съм на 22 години и от 3-4 дни съм собственик на Колт 1.6 GLX 99 година. Сега като чета и ми е леко тъжно,че не знам по каква причина моят колт е 90 коня а е 1.6 16V, за разлика от предния който е 113. Но това няма значение. ТОЙ вече е факт и започвам да се влюбвам в него с всеки изминал ден.Наистина прави впечатление уникално лекото купе и поведението на пътя е стил картинг(е ба** якото :icon_thumbup: :icon_thumbup:). Искам обаче да разбера кои са разумните граници, в които можеш да се забавляваш, без да навредиш на двигателя и трансмисията. Проблем ли са примерно 5-6000 оборота, естествено не постоянно, но когато ти щукне да духнеш някои Голф GTI например?Иначе наистина е невероятен автомобил и се изстрелва като ракета от място. Просто искам да го запазя такъв пъргав възможно най-дълго, въпреки че чувам ,че са много корави. Срамота е да се пропилее такъв автомобил. Дайте съвети как да го глезя. Друго няма :rulez:

 

П.С. А го намерих случайно, бях тръгнал за Браво :good: Много е запазен с грозните оригинални 13 джанти, личи си че го е карал некой унуфри и с мишленки енерджи да пести гориво. Вътре няма дернато,ни пушено ни нещо сменяно.Лепенките седят навсякъде,където е имало някога. На 135 000 км е, по сервизна книжка последната смяна на масло е била на 132 хил. Все пак му смених олиото и ремъците, на моменти като дам на свободна мисля,че съм я угасил,толкова тихо работи :icon_clap: .Ми грабна ме тва е, наистина е уникално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че повечето от нас са били пред дилемата колт или сивик, смятам че двете коли са доста добри като се има впредвит че са конкуренти в класа си и двете марки се състезават помежду си. Трудно мога да определя коя е по-хубавата, но личното ми мнение е че за сега не сажалявам че карам колт! А за покупка на кола на старо е по-важно дали е запазена, а не дали е сивик или колт. Избери по-запазената, японското качество ти е гарантирано! Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам обаче да разбера кои са разумните граници, в които можеш да се забавляваш, без да навредиш на двигателя и трансмисията. Проблем ли са примерно 5-6000 оборота, естествено не постоянно, но когато ти щукне да духнеш някои Голф GTI например?Иначе наистина е невероятен автомобил и се изстрелва като ракета от място. Просто искам да го запазя такъв пъргав възможно най-дълго, въпреки че чувам ,че са много корави. Срамота е да се пропилее такъв автомобил. Дайте съвети как да го глезя.

Гледаш да му сменяш всичко на време и ще ти се отблагодари много Колтчето :rolleyes:. За юркането няма да имаш много проблеми, освен ако на всеки светофар не правиш 6000 оборота. Ако ще си като рали шампион прегледай цялото окачване да ти е здраво, че да нямаш изненади. Филтри и тн работи сигурно си сменил, но все пак. От към глезене вече зависи до колко финанси мислиш да отделяш - спортно окачване, спортни филтри, добри гуми, някой и друг скромен спойлер - от този сорт глезотии :icon_angel:, иначе честито и със здраве да си я караш. :mitsu-smiley:

 

П.С. В Русе много мицубишита са се навъдили напоследък :icon_thumbup:, което е екстра - тъкмо като минавам от там ще се радвам :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото Vipeр.Филтрите са сменени и работата по поддръжката вече-ясно. Няма да я рязкам редовно, кефи си ме да си има запас ;) Иначе и аз виждам :mitsu-smiley: -та, но за съжаление май из улиците бяга само моя Колт. Виждал съм само още един от тоя модел, кофти е хората още не им вярват, а няма от какво да се притесняват.Просто не са известни, но лека-полека и русенци ще се усетят :rulez: И аз не мислих да си взема японец, но в момента не си представям пък да карам друга кола.Засега това от мен :drinks:

 

П.С. Спойлерчета ще потърся само чакам да изчезнат тия гадни преспи, че още се намират доста. Пък и трябва да освежат улиците, което тук е често, но некачествено-пак зейнаха кратери. Станат ли добри условията, ще го облека :plane: Хайде бай засега :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това, че по улиците се срещат рядко ми е доста ясно. Като пътувам до Силистра и минавам през Русе и ме гледат доста странно, а вече като ги задмина само гледат и мигат :blink: Рядко са самолетите от този клас в тази част на страната :icon_crying:, една позната като почна да ме разпитва и да ме убеждава как за тези пари съм щял да си взема някаква "немска" колица и тн и тн - аз й казах само "Не мерси и тази ме радва" :plane: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това, че по улиците се срещат рядко ми е доста ясно. Като пътувам до Силистра и минавам през Русе и ме гледат доста странно, а вече като ги задмина само гледат и мигат :blink: Рядко са самолетите от този клас в тази част на страната :icon_crying:, една позната като почна да ме разпитва и да ме убеждава как за тези пари съм щял да си взема някаква "немска" колица и тн и тн - аз й казах само "Не мерси и тази ме радва" :plane: :icon_blush:

Еххх, колко съм ги слушал такива мили хорица за 3 години, да ме убеждават каква колица съм щял да взема за парите, които съм бил дал. И колкото от тях съм качил в Галанта почват да се чудят защо те не са си взели :mitsu-smiley: . Но и до ден днешен Галанта предизвиква вниманието на хората и възхищение от агресивния му вид. Просто за тези години дизайна на автомобила не е остарял и 1/100 от този на колите притежавани от същите тези хора, които ме убеждаваха , каква грешка съм направил. Но по погледа им всеки път разбирам, че по-добра покупка не бих и могъл да направя.

Имах доскоро и едно от прехвалените немски возила 98 година. Честно мога да кажа, че радостта при продажбата му, надвишаваше в пъти тази при покупката му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах доскоро и едно от прехвалените немски возила 98 година. Честно мога да кажа, че радостта при продажбата му, надвишаваше в пъти тази при покупката му.

:hysterical: :haha: :hysterical: Забравих че вече продаде Т34-ката................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги :rulez: аз карам колт 1.6 16в glxi 4g92 113к.с. и съм много доволен.от доста време не бях карал такова самолетче.това е убиец на голфчета и астри по 150к.с. или на некви там други марки дето ги изброява колегата(хонди и мазди)направих му малко тунинг,сложих му спортно филтърче,спортно гърне"суперспринт",15ц.лети джанти с гуми YOKOHAMA PARADA 195/50/15 и колата стана супер красива,с много як звук и нерядко събира погледите на хората като мина покрай тях.така че изборът е само един :мицубиши колт.поздрави :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такуми , тунинг частите за колт не са много распространени.(за разлика от еклипс и еволюшън) турбо кит за колт наи добра оферта(доверен човек в анг. форум)доиде от малаизия.Но има и доста атмосферни подобрения.........с филтър и гърне само звука ще промениш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...