Премини към съдържание

Takumi

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

За Takumi

  • Рожден ден 03/25/1986

Интернет контакт

  • AIM
    chefo12000

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.6 GLX '99

Takumi's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Takumi

    Накладки

    Здравейте колеги, имам въпрос колко струва комплект предни накладки за Колт 1.6 99г. и как да съм сигурен,че са оригинални?
  2. Takumi

    Проблем с чистачките

    Благодаря на всички за оказаното съдействие и за съветите! Оправих проблема, оказа се лош контакт в масата или поне това успях да разбера,защото не съм много по тоците. Общо взето едно разглобяване, почистване и сглобяване... Всичко си иска своето явно :rulez:
  3. Takumi

    Проблем с чистачките

    Домо аригато cyclodrome, ще пробвам по този начин и се надявам да има същия резултат като при теб. Междувременно ако някои има нещо да добави по въпроса, моля също да заповяда. Благодарско още един път на cyclodrome :rulez:
  4. Здравейте колеги, имам много странен проблем с чистачките. От време на време решават просто да не се мърдат изобщо а с леко побутване нещата се оправят, но само за 1 оборот...А най-странното е, че когато закарах колата на електричар след като ми се случи това за първи път, не показаха никакви признаци на повреда... И хоп сега заваля цял ден нямах проблем и изведнъж пак просто отказаха, а релето ясно се чува как цъка, просто не помръдват... Ако ще помогне-задната чистачка работи без забележки, докато предните отказват...
  5. Takumi

    Как стои на пътя Колт

    Напълно съм съгласен с теб колега, иска си ръчкане и тва е животинчето... Аз си купих 1 колтче 99г. 1.6 16V и много ме кефи, пък и високите обороти не се вписват в зона "проблемна" хихи, то си го проси... Много са яки :icon_rock: Обаче наистина даже над 160 ветъра почва да я лашка при всяко движение на волана, вярно,че все още съм с оригиналните 13 джанти, но и с 14-15 на 195 не му давам повече от 170 като "сигурна скорост". Наистина все едно си в безтегловност... За града нямам кво да кажа :plane:
  6. Благодаря за инфото Vipeр.Филтрите са сменени и работата по поддръжката вече-ясно. Няма да я рязкам редовно, кефи си ме да си има запас ;) Иначе и аз виждам :mitsu-smiley: -та, но за съжаление май из улиците бяга само моя Колт. Виждал съм само още един от тоя модел, кофти е хората още не им вярват, а няма от какво да се притесняват.Просто не са известни, но лека-полека и русенци ще се усетят :rulez: И аз не мислих да си взема японец, но в момента не си представям пък да карам друга кола.Засега това от мен :drinks: П.С. Спойлерчета ще потърся само чакам да изчезнат тия гадни преспи, че още се намират доста. Пък и трябва да освежат улиците, което тук е често, но некачествено-пак зейнаха кратери. Станат ли добри условията, ще го облека :plane: Хайде бай засега
  7. Здравейте маниаци! Аз съм на 22 години и от 3-4 дни съм собственик на Колт 1.6 GLX 99 година. Сега като чета и ми е леко тъжно,че не знам по каква причина моят колт е 90 коня а е 1.6 16V, за разлика от предния който е 113. Но това няма значение. ТОЙ вече е факт и започвам да се влюбвам в него с всеки изминал ден.Наистина прави впечатление уникално лекото купе и поведението на пътя е стил картинг(е ба** якото :icon_thumbup: :icon_thumbup:). Искам обаче да разбера кои са разумните граници, в които можеш да се забавляваш, без да навредиш на двигателя и трансмисията. Проблем ли са примерно 5-6000 оборота, естествено не постоянно, но когато ти щукне да духнеш някои Голф GTI например?Иначе наистина е невероятен автомобил и се изстрелва като ракета от място. Просто искам да го запазя такъв пъргав възможно най-дълго, въпреки че чувам ,че са много корави. Срамота е да се пропилее такъв автомобил. Дайте съвети как да го глезя. Друго няма :rulez: П.С. А го намерих случайно, бях тръгнал за Браво :good: Много е запазен с грозните оригинални 13 джанти, личи си че го е карал некой унуфри и с мишленки енерджи да пести гориво. Вътре няма дернато,ни пушено ни нещо сменяно.Лепенките седят навсякъде,където е имало някога. На 135 000 км е, по сервизна книжка последната смяна на масло е била на 132 хил. Все пак му смених олиото и ремъците, на моменти като дам на свободна мисля,че съм я угасил,толкова тихо работи :icon_clap: .Ми грабна ме тва е, наистина е уникално.
×
×
  • Създаване...