quiksilver Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Здравейте, от известно време се заглеждам по тези расови втомобили. Освен визията, в тях ме привлича и това, че са 4х4. Но днес останах изненадан когато намерих такова :mitsu-smiley: само с предно предаване и с 3л. двигател SOHC с 161hp. Доста малко, но пък не е акцизно! Винаги може да се модне малко с нов двигател Някой има ли идея дали е наистина толкова коне и дали двигателя е близък до 2.5 на галанта? И въобще да даде някакво полезно инфо... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Ето и снимка на двигателя:Доколкото разбрах от нета, тази модификация се предлага след 97г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Аз до колкото знам и гледам тази серия от 1990 до 1996 са Dodge Stealth и са със 3.0 SOHC 12V V6 119 kW (161 PS)@5500 rpm//250 N·m (185 ft·lbf)@4000 rpm и после има от '97 до '01 Mitsubishi 3000GT пак със същите характеристики, но тези модели са само за САЩ/Канада. :icon_hmm: Май номера на двигателя е 6G72. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Аз до колкото знам и гледам тази серия от 1990 до 1996 са Dodge Stealth и са със 3.0 SOHC 12V V6 119 kW (161 PS)@5500 rpm//250 N·m (185 ft·lbf)@4000 rpm и после има от '97 до '01 Mitsubishi 3000GT пак със същите характеристики, но тези модели са само за САЩ/Канада. :icon_hmm: Май номера на двигателя е 6G72. Да в Щатитте ги гледам. За тази кола са срамно малко конете, но това е единственият начин да се внесе без акциз :icon_blush: А за сходствата с Галант 2.5 питам, за да знам, ако не му се сменя двигателя(с двуваловия) дали могат да се намират лесно части. Някой да знае сайт, в който може да се види по-подробна информация за колата? Ускорение, разход и т.н. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Да в Щатитте ги гледам. За тази кола са срамно малко конете, но това е единственият начин да се внесе без акциз :icon_blush: А за сходствата с Галант 2.5 питам, за да знам, ако не му се сменя двигателя(с двуваловия) дали могат да се намират лесно части. Някой да знае сайт, в който може да се види по-подробна информация за колата? Ускорение, разход и т.н. :mitsu-smiley:Дерзай :mitsu-smiley: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2521.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Дерзай :mitsu-smiley: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2521.html 10х! :icon_thumbup: ...не се бях сетил да го търся като Stelth Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Да ти кажа нещо сега аз. В момента си сменям мотора на моя еклипс с турбо мотор. ;) Като бях малък и аз исках да си взема евтино еклипс, ама без турбо и после да го турбиниррам или да му сменя мотора. И аз не исках да плащам акциз. И един ден си взех моя еклипс, който е без турбо, но за щастие с 4г63. Та спестих пари от акциза и сега, за да направя моят еклипс сток GST парите са 2-3000 лв по-малко от акциза, а главоболията - повече Дори не се знае дали ще запали или ще се наливат още пари за електроника. Не съжалявам - готино е и интересно. Не пиша, за да се оплаквам, ами за да те предупредя да знаеш какво да очакваш. ПП. И е гадно да караш такава кола и да те задминават голфове и астри...срам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Да ти кажа нещо сега аз. В момента си сменям мотора на моя еклипс с турбо мотор. ;) Като бях малък и аз исках да си взема евтино еклипс, ама без турбо и после да го турбиниррам или да му сменя мотора. И аз не исках да плащам акциз. И един ден си взех моя еклипс, който е без турбо, но за щастие с 4г63. Та спестих пари от акциза и сега, за да направя моят еклипс сток GST парите са 2-3000 лв по-малко от акциза, а главоболията - повече Дори не се знае дали ще запали или ще се наливат още пари за електроника. Не съжалявам - готино е и интересно. Не пиша, за да се оплаквам, ами за да те предупредя да знаеш какво да очакваш. ПП. И е гадно да караш такава кола и да те задминават голфове и астри...срам... Това с голфовете наистина е гадно! Но на мен 220к.с. ми стигат, така че най-вероятно няма да го турбинирам :icon_blush:, а просто ще сменям двигателя(ако скоростната и всичко останало пасва). Пък и имам за пример един приятел, който турбинира 3-та колата и аз нямам такива нерви(на едната конете отиват към четирицифрени стойности :rolleyes: ) :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Проучи си нещата добре и прецени, защото има много неща, които ги разбираш в последствие Дори да не е турбо колата... Коя е тази кола с близо четирицифрените стойности? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo76 Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Според мен е Скайлайна За друга не се сещам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 ... Пък и имам за пример един приятел, който турбинира 3-та колата и аз нямам такива нерви(на едната конете отиват към четирицифрени стойности :rolleyes: ) :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:3-тата кола да не е Супра... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 3-тата кола да не е Супра... :icon_hmm: За да не я урочасам, за сега ще замълча :icon_blush: Но съвсем скоро ще Ви споделя :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Не се притеснявай, знам за кого и какво иде реч...роднини сме :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Не се притеснявай, знам за кого и какво иде реч...роднини сме :icon_thumbup: Да сега видях от къде си! За една и съща кола говорм :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cormac Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 http://www.conceptcarz.com/view/model/107/Mitsubishi.aspxhttp://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_GTOhttp://www.mitsubishi-forums.com/f29-3000gt-gto-forum.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 Последно какъв е кода на този SOHC двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 Кода си е същия 6G72 При Мицубиши няма особено разделение в основния код на двигателя, а номерата на версиите никой не ги знае какво значат Например 4G93 - 1.8 л. го има и SOHC, DOHC, карбуратор, инжекцион, GDI... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.