Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, от известно време се заглеждам по тези расови втомобили. Освен визията, в тях ме привлича и това, че са 4х4. Но днес останах изненадан когато намерих такова :mitsu-smiley: само с предно предаване и с 3л. двигател SOHC с 161hp. Доста малко, но пък не е акцизно! Винаги може да се модне малко с нов двигател:) Някой има ли идея дали е наистина толкова коне и дали двигателя е близък до 2.5 на галанта? И въобще да даде някакво полезно инфо... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимка на двигателя:

post-1927-1213262043_thumb.jpg

Доколкото разбрах от нета, тази модификация се предлага след 97г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам и гледам тази серия от 1990 до 1996 са Dodge Stealth и са със 3.0 SOHC 12V V6 119 kW (161 PS)@5500 rpm//250 N·m (185 ft·lbf)@4000 rpm и после има от '97 до '01 Mitsubishi 3000GT пак със същите характеристики, но тези модели са само за САЩ/Канада. :icon_hmm: Май номера на двигателя е 6G72.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам и гледам тази серия от 1990 до 1996 са Dodge Stealth и са със 3.0 SOHC 12V V6 119 kW (161 PS)@5500 rpm//250 N·m (185 ft·lbf)@4000 rpm и после има от '97 до '01 Mitsubishi 3000GT пак със същите характеристики, но тези модели са само за САЩ/Канада. :icon_hmm: Май номера на двигателя е 6G72.

 

Да в Щатитте ги гледам. За тази кола са срамно малко конете, но това е единственият начин да се внесе без акциз :icon_blush: А за сходствата с Галант 2.5 питам, за да знам, ако не му се сменя двигателя(с двуваловия) дали могат да се намират лесно части. Някой да знае сайт, в който може да се види по-подробна информация за колата? Ускорение, разход и т.н. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да в Щатитте ги гледам. За тази кола са срамно малко конете, но това е единственият начин да се внесе без акциз :icon_blush: А за сходствата с Галант 2.5 питам, за да знам, ако не му се сменя двигателя(с двуваловия) дали могат да се намират лесно части. Някой да знае сайт, в който може да се види по-подробна информация за колата? Ускорение, разход и т.н. :mitsu-smiley:

Дерзай :) :mitsu-smiley: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2521.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

10х! :icon_thumbup: ...не се бях сетил да го търся като Stelth :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа нещо сега аз. В момента си сменям мотора на моя еклипс с турбо мотор. ;)

 

Като бях малък и аз исках да си взема евтино еклипс, ама без турбо и после да го турбиниррам или да му сменя мотора. И аз не исках да плащам акциз. И един ден си взех моя еклипс, който е без турбо, но за щастие с 4г63. Та спестих пари от акциза и сега, за да направя моят еклипс сток GST парите са 2-3000 лв по-малко от акциза, а главоболията - повече :) Дори не се знае дали ще запали или ще се наливат още пари за електроника.

 

Не съжалявам - готино е и интересно. Не пиша, за да се оплаквам, ами за да те предупредя да знаеш какво да очакваш.

 

ПП. И е гадно да караш такава кола и да те задминават голфове и астри...срам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа нещо сега аз. В момента си сменям мотора на моя еклипс с турбо мотор. ;)

 

Като бях малък и аз исках да си взема евтино еклипс, ама без турбо и после да го турбиниррам или да му сменя мотора. И аз не исках да плащам акциз. И един ден си взех моя еклипс, който е без турбо, но за щастие с 4г63. Та спестих пари от акциза и сега, за да направя моят еклипс сток GST парите са 2-3000 лв по-малко от акциза, а главоболията - повече :) Дори не се знае дали ще запали или ще се наливат още пари за електроника.

 

Не съжалявам - готино е и интересно. Не пиша, за да се оплаквам, ами за да те предупредя да знаеш какво да очакваш.

 

ПП. И е гадно да караш такава кола и да те задминават голфове и астри...срам...

 

Това с голфовете наистина е гадно! Но на мен 220к.с. ми стигат, така че най-вероятно няма да го турбинирам :icon_blush:, а просто ще сменям двигателя(ако скоростната и всичко останало пасва). Пък и имам за пример един приятел, който турбинира 3-та колата и аз нямам такива нерви(на едната конете отиват към четирицифрени стойности :rolleyes: )

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проучи си нещата добре и прецени, защото има много неща, които ги разбираш в последствие :) Дори да не е турбо колата...

 

Коя е тази кола с близо четирицифрените стойности?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Пък и имам за пример един приятел, който турбинира 3-та колата и аз нямам такива нерви(на едната конете отиват към четирицифрени стойности :rolleyes: )

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

3-тата кола да не е Супра... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3-тата кола да не е Супра... :icon_hmm:

 

За да не я урочасам, за сега ще замълча :icon_blush: Но съвсем скоро ще Ви споделя :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, знам за кого и какво иде реч...роднини сме :icon_thumbup:

 

:) Да сега видях от къде си! За една и съща кола говорм :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кода си е същия 6G72

 

При Мицубиши няма особено разделение в основния код на двигателя, а номерата на версиите никой не ги знае какво значат :)

 

Например 4G93 - 1.8 л. го има и SOHC, DOHC, карбуратор, инжекцион, GDI...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...