andi Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 Колеги,тъй като подкарах да слагам аудиото се нуждая от вашата помощ. Трябва да закарам един "маркуч" ( кабел) от акумулатора до багажника. Чувал съм, че имало тапи на купетата които свързват двигателното отделение под капака с купето ...и от там през праговете та до отзад. Някой може ли да ми помогме, ако знае къде да ги търся поне.Колицата ми е 1G.Поздрави на всички и предварително благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 7 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2008 Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо. Тока от запалката е много малък, поне за мойте нужди няма да стигне :( Ама определено ме плашиш, не очаквах че ще е толкова голям проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 При мен минава през купето, но не знам как:(. Виж покрай всички други куплунги и кабели. От там е най-чистия вариант + бушон. То ако правиш сериозна музика си сложи и изолация, поне звука да си остава при теб, а не са се абсорбира и да дрънчи навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 За мен майстори, които да не могат да прокарат кабел от акумулатора към къпето са смешници :D Виж къде минава основния сноп кабели от двигателя към купето - трябва да е пред седалкаа на пасажера. Където влизат в купето - на firewall-а има една дупка, а самите кабели са прокарани през тампон. Точно от там прокарваш и ти. Може да се наложи малко да пробиеш тампона. Аз съм прокарал 50 квадрата кабел така. Ето как е при мен:http://bgphoto.net/photos/500/o633166081121870000.jpg http://bgphoto.net/photos/500/o633166081339526250.jpg http://bgphoto.net/photos/500/o633166081514995000.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 8 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2008 аха, благодарско за пореден път, ориентирах се в обстановката, ще го търся къде е тоя тампон, ама трябва май да е на същото място приблизително като при тебе маи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Там е и при теб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Тампона си е там, но при мен проблемът беше от вътре. :icon_crying: Аз така и след това не съм намирал време да си го огледам като хората :icon_blush: Няма невъзможни неща! Колега andi след като го напрвиш да пишеш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 ами колеги при първа генерация проблема е от вътрешната страна! гумения маншон се пада точно зад климатика и операцията е кофти но не е невъзможназначи първо се прорязва маншона под основния сноп с кабели откъм мотораслед това взимате една дебела тел и я мушкате в прорязаната дупка под снопа с кабелитеотвътре се сваля въздуховода и след това мокета и изолацията под него колкото да се открие снопа с кабелитеи с телта се изтегля и нашия силов кабел :icon_thumbup: аз успях да мушна 52 квадрата :rolleyes: желая успех и на васв прага откъм пасажера има предостатъчно място за кабеляк :icon_thumbup: в тези коли изолацията не е излишна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 27 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2008 Привет,след като се лутах лутах, накрая реших да го дам да си го направят хора които само с това се занимават а именно JS Audio (страшно кадърни момчета)Та ето какво се получи:Източник:Pioneer DEH 6800 Предна линия:DLS MS6A (Скоро и вратите ще направим) Задна линия:DLS Performance 960 Суб:2х Helix W12 Competition Усилватели:Soundstream Tarantula 960.44х120W at 4 ohms Soundstream Tarantula 20001х2000W at 4 ohms Захранващи кабели2х52кв^ Кондензатор3.0 Farad Power Acoustic====================И малко Снимки: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 :mitsu-smiley: respect!!! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Супер яко е станало, но аз имам забележки: 1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджета :(3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капак4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 27 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2008 1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.За това OCB или и аз не знам как му се вика всъщност, казаха ми че е по-добре от МДФ-то, тъй като е на по-големи пластове на дървесината...и някакви такива неща... JAMO я е правил и негова е идеята за матеряла, а...все пак за него знаеш 2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджетаНе занам дали е от снимките, но всъщност нещата изглеждат страшно добре. Много добре е изпипано, Много стилно е, това което аз исках, а не да е крещящо, Дет се вика колкото може по-незабележимо да е за околния свят...В това отношение, цвета на кичето съвпада 100% с интериора в колата... 3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капакУсилвателя за басовете е на дъното на кутията или по скоро във нея на някакви демпферни шаиби дето да обират вибрациите...4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми...Спецялно тук аз наложих рестрикциите, тъй като искам все пак да имам малка част и от багажника, не всичко да трябва да се хвърля на задните седалки. Именно затова правихме много симулации, кои басове ще свирят най- праволинеино в целия честотен обхват на субуфера....от симулациите, тези излязоха с идеална права..за съответните обеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Въпросче и от мен: защо този фазоинвертор се допира до радиатора на усилвателя? За да е както трябва, пред инвертора трябва да има толкова свободно място, колкото е диаметъра на самия инвертор!Иначе поздравления за направеното, и най - важното е на теб да ти харесва! П.П. Добре си е този материал, но е малко тъничък, а МДФ не е добър материал за целта - опита го показва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Не е така, Марине. Моят опит и всички книги казват, че МДФ е добър материал за кутии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 27 юни 2008 Сподели Публикувано 27 юни 2008 Аз затова съм с отливки . Важното е да свири хубаво и на теб да ти харесва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi Публикувано 27 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2008 Само да кажа че аз много много не съм на вътре с материята и фазоинвертерите нямам представа дали се опира или не, не съм обърнал внимание...А колкото до звука...Надявам се на следващата среща и аз да дойда най-накрая, а не всеки път да уцелвам кьоравото, я да съм на работа я нещо друо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EclipseGS Публикувано 29 април 2013 Сподели Публикувано 29 април 2013 Така ако на някой му се налага да пуска каквито и да е кабели от акумулатора към купето на 1G не е нужно да разкача един куп неща под таблото, има още един сноп с кабели които влиза в купето от страната на пасажера, намира се зад акумулатора минава под калника и влиза в купето малко над моторчето за парното/климатика/.За да прокарате кабела трябва само да свалите подкалника и евентуално жабката която се държи на планка захваната за купето с 2 болта. Работа за 30 мин max Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zbelsurd Публикувано 7 април 2019 Сподели Публикувано 7 април 2019 Някой има ли размерите на колонките в купето на 1г (колата е в сервиз, а искам да купя нови) и има ли проблем, ако капаците на колонките във вратите се махнат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.