Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Колеги,

тъй като подкарах да слагам аудиото се нуждая от вашата помощ. Трябва да закарам един "маркуч" ( кабел) от акумулатора до багажника. Чувал съм, че имало тапи на купетата които свързват двигателното отделение под капака с купето ...и от там през праговете та до отзад. Някой може ли да ми помогме, ако знае къде да ги търся поне.

Колицата ми е 1G.

Поздрави на всички и предварително благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо.

 

 

Тока от запалката е много малък, поне за мойте нужди няма да стигне :(

Ама определено ме плашиш, не очаквах че ще е толкова голям проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен минава през купето, но не знам как:(. Виж покрай всички други куплунги и кабели. От там е най-чистия вариант + бушон. То ако правиш сериозна музика си сложи и изолация, поне звука да си остава при теб, а не са се абсорбира и да дрънчи навън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен майстори, които да не могат да прокарат кабел от акумулатора към къпето са смешници :D Виж къде минава основния сноп кабели от двигателя към купето - трябва да е пред седалкаа на пасажера. Където влизат в купето - на firewall-а има една дупка, а самите кабели са прокарани през тампон. Точно от там прокарваш и ти. Може да се наложи малко да пробиеш тампона. Аз съм прокарал 50 квадрата кабел така.

 

Ето как е при мен:

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081121870000.jpg

 

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081339526250.jpg

 

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081514995000.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аха, благодарско за пореден път, ориентирах се в обстановката, ще го търся къде е тоя тампон, ама трябва май да е на същото място приблизително като при тебе маи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тампона си е там, но при мен проблемът беше от вътре. :icon_crying: Аз така и след това не съм намирал време да си го огледам като хората :icon_blush: Няма невъзможни неща! Колега andi след като го напрвиш да пишеш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги при първа генерация проблема е от вътрешната страна!

гумения маншон се пада точно зад климатика и операцията е кофти но не е невъзможна

значи първо се прорязва маншона под основния сноп с кабели откъм мотора

след това взимате една дебела тел и я мушкате в прорязаната дупка под снопа с кабелите

отвътре се сваля въздуховода и след това мокета и изолацията под него колкото да се открие снопа с кабелите

и с телта се изтегля и нашия силов кабел :icon_thumbup:

аз успях да мушна 52 квадрата :rolleyes: желая успех и на вас

в прага откъм пасажера има предостатъчно място за кабеляк :icon_thumbup:

в тези коли изолацията не е излишна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Привет,

след като се лутах лутах, накрая реших да го дам да си го направят хора които само с това се занимават а именно JS Audio (страшно кадърни момчета)

Та ето какво се получи:

Източник:

Pioneer DEH 6800

 

Предна линия:

DLS MS6A (Скоро и вратите ще направим)

 

Задна линия:

DLS Performance 960

 

Суб:

2х Helix W12 Competition

 

Усилватели:

Soundstream Tarantula 960.4

4х120W at 4 ohms

 

Soundstream Tarantula 2000

1х2000W at 4 ohms

 

Захранващи кабели

2х52кв^

 

Кондензатор

3.0 Farad Power Acoustic

====================

И малко Снимки:

post-1066-1214560244_thumb.jpg

post-1066-1214560251_thumb.jpg

post-1066-1214560257_thumb.jpg

post-1066-1214560287_thumb.jpg

post-1066-1214560292_thumb.jpg

post-1066-1214560296_thumb.jpg

post-1066-1214560300_thumb.jpg

post-1066-1214560322_thumb.jpg

post-1066-1214560306_thumb.jpg

post-1066-1214560312_thumb.jpg

post-1066-1214560340_thumb.jpg

post-1066-1214560345_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер яко е станало, но аз имам забележки:

 

1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.

2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджета :(

3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капак

4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.

За това OCB или и аз не знам как му се вика всъщност, казаха ми че е по-добре от МДФ-то, тъй като е на по-големи пластове на дървесината...и някакви такива неща... JAMO я е правил и негова е идеята за матеряла, а...все пак за него знаеш :)

2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджета

Не занам дали е от снимките, но всъщност нещата изглеждат страшно добре. Много добре е изпипано, Много стилно е, това което аз исках, а не да е крещящо, Дет се вика колкото може по-незабележимо да е за околния свят...В това отношение, цвета на кичето съвпада 100% с интериора в колата...

3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капак

Усилвателя за басовете е на дъното на кутията или по скоро във нея на някакви демпферни шаиби дето да обират вибрациите...

4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми...

Спецялно тук аз наложих рестрикциите, тъй като искам все пак да имам малка част и от багажника, не всичко да трябва да се хвърля на задните седалки. Именно затова правихме много симулации, кои басове ще свирят най- праволинеино в целия честотен обхват на субуфера....от симулациите, тези излязоха с идеална права..за съответните обеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросче и от мен: защо този фазоинвертор се допира до радиатора на усилвателя? За да е както трябва, пред инвертора трябва да има толкова свободно място, колкото е диаметъра на самия инвертор!

Иначе поздравления за направеното, и най - важното е на теб да ти харесва!

 

П.П. Добре си е този материал, но е малко тъничък, а МДФ не е добър материал за целта - опита го показва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа че аз много много не съм на вътре с материята и фазоинвертерите:) нямам представа дали се опира или не, не съм обърнал внимание...

А колкото до звука...Надявам се на следващата среща и аз да дойда най-накрая, а не всеки път да уцелвам кьоравото, я да съм на работа я нещо друо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Така ако на някой му се налага да пуска каквито и да е кабели от акумулатора към купето на 1G не е нужно да разкача един куп неща под таблото, има още един сноп с кабели които влиза в купето от страната на пасажера, намира се зад акумулатора

минава под калника и влиза в купето малко над моторчето за парното/климатика/.

За да прокарате кабела трябва само да свалите подкалника и евентуално жабката която се държи на планка захваната за купето с 2 болта.

Работа за 30 мин max :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Някой има ли размерите на колонките в купето на 1г (колата е в сервиз, а искам да купя нови) и има ли проблем, ако капаците на колонките във вратите се махнат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...