Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги,

тъй като подкарах да слагам аудиото се нуждая от вашата помощ. Трябва да закарам един "маркуч" ( кабел) от акумулатора до багажника. Чувал съм, че имало тапи на купетата които свързват двигателното отделение под капака с купето ...и от там през праговете та до отзад. Някой може ли да ми помогме, ако знае къде да ги търся поне.

Колицата ми е 1G.

Поздрави на всички и предварително благодаря !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Аз имах същия проблем преди време , когато ми слагаха музика, но "майсторите" така и не намериха откъде да прокарат кабела от акумулатора към усилвателя и накрая ми пуснаха кабел от запалката. Там откъдето влизат другите кабели беше невъзможно да се вкара друг кабел, друг е въпроса, че едва ли не трябва цялото табло да се разглоби. Ако някой има решение без да се разглобява цялото табло и аз ще си пусна кабел от акумулатора. А иначе до сега съм нямал проблем така като ми е от запалката. Само един път ми изгоря бушона , но от тогава нищо.

 

 

Тока от запалката е много малък, поне за мойте нужди няма да стигне :(

Ама определено ме плашиш, не очаквах че ще е толкова голям проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен минава през купето, но не знам как:(. Виж покрай всички други куплунги и кабели. От там е най-чистия вариант + бушон. То ако правиш сериозна музика си сложи и изолация, поне звука да си остава при теб, а не са се абсорбира и да дрънчи навън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен майстори, които да не могат да прокарат кабел от акумулатора към къпето са смешници :D Виж къде минава основния сноп кабели от двигателя към купето - трябва да е пред седалкаа на пасажера. Където влизат в купето - на firewall-а има една дупка, а самите кабели са прокарани през тампон. Точно от там прокарваш и ти. Може да се наложи малко да пробиеш тампона. Аз съм прокарал 50 квадрата кабел така.

 

Ето как е при мен:

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081121870000.jpg

 

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081339526250.jpg

 

http://bgphoto.net/photos/500/o633166081514995000.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аха, благодарско за пореден път, ориентирах се в обстановката, ще го търся къде е тоя тампон, ама трябва май да е на същото място приблизително като при тебе маи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тампона си е там, но при мен проблемът беше от вътре. :icon_crying: Аз така и след това не съм намирал време да си го огледам като хората :icon_blush: Няма невъзможни неща! Колега andi след като го напрвиш да пишеш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги при първа генерация проблема е от вътрешната страна!

гумения маншон се пада точно зад климатика и операцията е кофти но не е невъзможна

значи първо се прорязва маншона под основния сноп с кабели откъм мотора

след това взимате една дебела тел и я мушкате в прорязаната дупка под снопа с кабелите

отвътре се сваля въздуховода и след това мокета и изолацията под него колкото да се открие снопа с кабелите

и с телта се изтегля и нашия силов кабел :icon_thumbup:

аз успях да мушна 52 квадрата :rolleyes: желая успех и на вас

в прага откъм пасажера има предостатъчно място за кабеляк :icon_thumbup:

в тези коли изолацията не е излишна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Привет,

след като се лутах лутах, накрая реших да го дам да си го направят хора които само с това се занимават а именно JS Audio (страшно кадърни момчета)

Та ето какво се получи:

Източник:

Pioneer DEH 6800

 

Предна линия:

DLS MS6A (Скоро и вратите ще направим)

 

Задна линия:

DLS Performance 960

 

Суб:

2х Helix W12 Competition

 

Усилватели:

Soundstream Tarantula 960.4

4х120W at 4 ohms

 

Soundstream Tarantula 2000

1х2000W at 4 ohms

 

Захранващи кабели

2х52кв^

 

Кондензатор

3.0 Farad Power Acoustic

====================

И малко Снимки:

post-1066-1214560244_thumb.jpg

post-1066-1214560251_thumb.jpg

post-1066-1214560257_thumb.jpg

post-1066-1214560287_thumb.jpg

post-1066-1214560292_thumb.jpg

post-1066-1214560296_thumb.jpg

post-1066-1214560300_thumb.jpg

post-1066-1214560322_thumb.jpg

post-1066-1214560306_thumb.jpg

post-1066-1214560312_thumb.jpg

post-1066-1214560340_thumb.jpg

post-1066-1214560345_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер яко е станало, но аз имам забележки:

 

1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.

2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджета :(

3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капак

4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Кутията защо е правена с това ОСБ или там както му е името. Трябваше да ползват МДФ.

За това OCB или и аз не знам как му се вика всъщност, казаха ми че е по-добре от МДФ-то, тъй като е на по-големи пластове на дървесината...и някакви такива неща... JAMO я е правил и негова е идеята за матеряла, а...все пак за него знаеш :)

2. Кичето, с което е облицовано всичко - можеше да го направят с други материали и да вложат малко естетика - така е много никакво. Предполагам заради бюджета

Не занам дали е от снимките, но всъщност нещата изглеждат страшно добре. Много добре е изпипано, Много стилно е, това което аз исках, а не да е крещящо, Дет се вика колкото може по-незабележимо да е за околния свят...В това отношение, цвета на кичето съвпада 100% с интериора в колата...

3. усилвателя под кутията в нея ли е или има капак

Усилвателя за басовете е на дъното на кутията или по скоро във нея на някакви демпферни шаиби дето да обират вибрациите...

4. Аз лично бих разделил обемите на басовете. Все пак хеликсите са качествени басчета и ще свирят по-качествено в затворени обеми...

Спецялно тук аз наложих рестрикциите, тъй като искам все пак да имам малка част и от багажника, не всичко да трябва да се хвърля на задните седалки. Именно затова правихме много симулации, кои басове ще свирят най- праволинеино в целия честотен обхват на субуфера....от симулациите, тези излязоха с идеална права..за съответните обеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросче и от мен: защо този фазоинвертор се допира до радиатора на усилвателя? За да е както трябва, пред инвертора трябва да има толкова свободно място, колкото е диаметъра на самия инвертор!

Иначе поздравления за направеното, и най - важното е на теб да ти харесва!

 

П.П. Добре си е този материал, но е малко тъничък, а МДФ не е добър материал за целта - опита го показва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа че аз много много не съм на вътре с материята и фазоинвертерите:) нямам представа дали се опира или не, не съм обърнал внимание...

А колкото до звука...Надявам се на следващата среща и аз да дойда най-накрая, а не всеки път да уцелвам кьоравото, я да съм на работа я нещо друо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Така ако на някой му се налага да пуска каквито и да е кабели от акумулатора към купето на 1G не е нужно да разкача един куп неща под таблото, има още един сноп с кабели които влиза в купето от страната на пасажера, намира се зад акумулатора

минава под калника и влиза в купето малко над моторчето за парното/климатика/.

За да прокарате кабела трябва само да свалите подкалника и евентуално жабката която се държи на планка захваната за купето с 2 болта.

Работа за 30 мин max :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Някой има ли размерите на колонките в купето на 1г (колата е в сервиз, а искам да купя нови) и има ли проблем, ако капаците на колонките във вратите се махнат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...