bate_pleven Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Днес се натъкнах на една снимка в мобилето,та питам се аз дали е приложимо такова турбо на моя Галант(двигателите са същите,поне на вид) и как би повлияло такова нещо на колата(имам впредвид:мощност,разход,ускорение и т.н.)Нека компентетните хора да се произнесат,ще съм много благодарен :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Днес се натъкнах на една снимка в мобилето,та питам се аз дали е приложимо такова турбо на моя Галант(двигателите са същите,поне на вид) и как би повлияло такова нещо на колата(имам впредвид:мощност,разход,ускорение и т.н.)Нека компентетните хора да се произнесат,ще съм много благодарен :mitsu-smiley:Това е на Наско ( Вилнер) еклипса, правен в "Драг Пауър". По принцип турбинирането на атмосферна кола, е доста скъпо начинание. В случая и не много ефективно, защото колата е само с предно предаване и при по-голяма мощност неможе да се кара( незнае на къде да хване..). Това е готов турбо кит ( с малка турбина с работни (0.4-0.5 бара), за да не се отваря мотора), подбран точно за този автомобил, но се наложиха сумати преправяния, за да може да се монтира :icon_crying: Много по-евтино и ефективно е "правенето" на турбо мотор, отколкото турбинирането на атмосферен. Относно разхода....ще се повиши сериозно, мощноста ..+50-60 коня, ускорението до 100 км/ч , ще е почти същото ..разликата ще е по-нагоре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Ако може само и аз да се включа с един въпрос.Каква е разлика между атмосферен мотор и мотор който е правен за турбо? :icon_n_oops: Извинявам се за глупавия въпрос, но за мен са едно и също. PS: Въпреки, че не се познава ме лично, много се кефя, че ентусиаст като Bat Gogo си възстанови настройките и се върна :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Ако може само и аз да се включа с един въпрос.Каква е разлика между атмосферен мотор и мотор който е правен за турбо? :icon_n_oops: Извинявам се за глупавия въпрос, но за мен са едно и също. PS: Въпреки, че не се познава ме лично, много се кефя, че ентусиаст като Bat Gogo си възстанови настройките и се върна :icon_clap:Има съществени разлики...бутала, биели, степен на сгъстяване..периферия ( колектори, генерация, турбо пътища, интеркулер..електроника).... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2008 Това е на Наско ( Вилнер) еклипса, правен в "Драг Пауър". По принцип турбинирането на атмосферна кола, е доста скъпо начинание. В случая и не много ефективно, защото колата е само с предно предаване и при по-голяма мощност неможе да се кара( незнае на къде да хване..). Това е готов турбо кит ( с малка турбина с работни (0.4-0.5 бара), за да не се отваря мотора), подбран точно за този автомобил, но се наложиха сумати преправяния, за да може да се монтира :icon_crying: Много по-евтино и ефективно е "правенето" на турбо мотор, отколкото турбинирането на атмосферен. Относно разхода....ще се повиши сериозно, мощноста ..+50-60 коня, ускорението до 100 км/ч , ще е почти същото ..разликата ще е по-нагоре...Значи с две думи :да се откажа :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 5 Май 2008 Сподели Публикувано 5 Май 2008 BatGogo Е прав,че е по-лесно да направиш ремонт на готов турбо мотор/мн.по-лесно и мн.по-евтино/,но не е невъзможно.Трябват ти мн. нерви и мн. добър сервиз.Също е прав,че ако си с предно предаване не можеш да вкараш многото коне в пътя-трябват ти специална техника и спец. гуми.Може да ги вкараш но над 100-120 км/ч примерно.Моите коне мога да ги "впрегна" само на магистрала,но от място като ми скочи адреналина не мога да тръгна ...докато не вкарам на четвърта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 Твоя galant беше us ако не бъркам .Това ти е кита http://turbo-kits.com/galant_turbo_kits.html горният за четирицилиндров редови мотор. Не забравяй че трябва и доставка и инсталиране да сметнеш.Съдейки по въпросите ти, ти няма да можеш да си го инсталираш(нямам за цел да обиждам).Аз лично не бих дал на никои тукашен майстор да ми инсталира турбо на атмосверката.А има и друго трябва да провериш компресията на мотора си,ако е по ниска т.е. (мотора е тръгнал) забрави за турбо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 6 Май 2008 Сподели Публикувано 6 Май 2008 Твоя galant беше us ако не бъркам .Това ти е кита http://turbo-kits.com/galant_turbo_kits.html горният за четирицилиндров редови мотор. Не забравяй че трябва и доставка и инсталиране да сметнеш.Съдейки по въпросите ти, ти няма да можеш да си го инсталираш(нямам за цел да обиждам).Аз лично не бих дал на никои тукашен майстор да ми инсталира турбо на атмосверката.А има и друго трябва да провериш компресията на мотора си,ако е по ниска т.е. (мотора е тръгнал) забрави за турбо.Подобен кит беше и на еклипса на Наско и както всичко беше за модела "болт он" и така нищо не съвпадна... тук милиметър, там два.....тук таме и с по сантиметър...оправданието беше, че въпреки че са за един модел , различните години имат дребни разлики.. :icon_blush: ...То всичко се прави де, ама струва пари.... :icon_crying: Накрая като теглиш тотала.....за едни 70-90 коня.... няма смисъл ( вероятността да се счупи после , е огромна..примерно настройките на новата електроника са универсални....а както знаем всяка кола си е различна и универсални настройки няма, освен ако не са далеч от оптимума), при турбо колата това можеш да го постигнеш почти само с чип..... :icon_crying: Новсичко е въпрос на сметки.. Много по-евтино и ефективно според мен( незадължаващо мнение) е да продадеш този галант и да си купиш, същия турбо..ако разбира се се предлага такъв модел... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Това да не е червен еклипс 3 генерация. Май се продава от доста времето в мобилето, а собственикът му правеше кожи или нещо подобно? В Хеед ауто, ако не се лъжа, направиха един галант 2.5 6 цилиндъра - турбо, който се пуска на Божурище последното състезание. Там може да имат по-добро инфо за галантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 В Хеед ауто, ако не се лъжа, направиха един галант 2.5 6 цилиндъра - турбо, който се пуска на Божурище последното състезание. Там може да имат по-добро инфо за галантите. Този Галант е 2.5 В6 компресор....... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.