radull Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 Здравейте на всички, имам Mitsubishi ECLIPSE 1992г. наложи ми се да сменя лагерите на вала, вала го занесох на шлайф, биелите също и я сглобих. След първите 100 км. двигателя се разтрака, при повторно отваряне се оказа, че лагерите пак са надрани и цементацията се е нарушила, може ли това да е от фалшиви лагери, моля ви кажете каква марка и от къде да ги взема.Благодаря на всички предварително! Модераторски контрол!!!Колега, постарайте се да пишете по-грамотно и си проверявайте мненията преди да ги постнете!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 Първо, сигурен ли си, че валът е ОК? Елипси мерили ли сте? Второ, какъв модел са лагерите, които се скапаха? Аз бих ти препоръчал Koyo, Febi също са някакъв вариант. Между другото в последно време взеха да наизскачат доста "ментета", последно имаше случай с едни Kolbenschmidt за Опел, които се скапаха на 100 км при колегата и след повторна замяна с такива от същата марка, но от друг доставчик, всичко беше ОК (няма да коментирам дали му приеха рекламацията). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 Ако са ти дали лагери за 2 генерация 4G63 със 7 болта така ще стане Може от неточен размер (за по-голям размер на вала,примерно стандартен, а твоя е шлайфан), също и от некачествени лагери Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radull Публикувано 22 април 2008 Автор Сподели Публикувано 22 април 2008 Вала е мерен закачихме го на стенд и е OK. Като го шлайфа го направи основните лагери на 2-ри ремонт, а биелните на 1-ви. Модераторски контрол!!!Колега, за втори път Ви приканвам: Постарайте се да пишете по-грамотно и си проверявайте мненията преди да ги постнете!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 А изми ли каналите на вала преди да го монтираш,продуха ли ги с компресор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 22 април 2008 Сподели Публикувано 22 април 2008 на мен ми е интересно колко болтов ти е мотора? С колко болта се захваща маховика за коляновия вал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radull Публикувано 22 април 2008 Автор Сподели Публикувано 22 април 2008 А изми ли каналите на вала преди да го монтираш,продуха ли ги с компресор?Да измих го с кореселин и ги продухах. Най-зле беше средния основен лагер. на мен ми е интересно колко болтов ти е мотора? С колко болта се захваща маховика за коляновия валС 6 болта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.