nmizov Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Днес, ходих да си балансирам предните гуми. Като карам м/у 90 и 120 тресе, ама не се седи и като спирам колата спира на тласъци.Свалих джантите с гумите и като ги пусна на стенда какво да видя върти се като яйце-пълна елипса. Та се чудя, видя ми се много крива джантата, дали нама да се пукне като се изправя и ако се завари после с аргон, ще е надежна? Колко струва изправянето на лети джанти, защото човека почна да ме успива с 25 лева на джанта, та стигна накрая до 50 лв. на джанта. А не ми се сменят джантите. Оригинални 17-ки са и мицуто ми е Аванс, та му ходят много на спойлерите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Днес, ходих да си балансирам предните гуми. Като карам м/у 90 и 120 тресе, ама не се седи и като спирам колата спира на тласъци.Свалих джантите с гумите и като ги пусна на стенда какво да видя върти се като яйце-пълна елипса. Та се чудя, видя ми се много крива джантата, дали нама да се пукне като се изправя и ако се завари после с аргон, ще е надежна? Колко струва изправянето на лети джанти, защото човека почна да ме успива с 25 лева на джанта, та стигна накрая до 50 лв. на джанта. А не ми се сменят джантите. Оригинални 17-ки са и мицуто ми е Аванс, та му ходят много на спойлерите. Доколкото зная, алуминиевите джанти се изправят на специална машина без да се чукат или заваряват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin__ Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Днес, ходих да си балансирам предните гуми. Като карам м/у 90 и 120 тресе, ама не се седи и като спирам колата спира на тласъци.Свалих джантите с гумите и като ги пусна на стенда какво да видя върти се като яйце-пълна елипса. Та се чудя, видя ми се много крива джантата, дали нама да се пукне като се изправя и ако се завари после с аргон, ще е надежна? Колко струва изправянето на лети джанти, защото човека почна да ме успива с 25 лева на джанта, та стигна накрая до 50 лв. на джанта. А не ми се сменят джантите. Оригинални 17-ки са и мицуто ми е Аванс, та му ходят много на спойлерите. Повечето вулканизатори вече имат машина за студено изправяне на джанти, без значение дали е алуминиева или не. И доколкото знам цената е 17лв за 17 цола . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Чувал съм че са възтановявани на този принцип доста намачкани джанти не само криви такива и нямало проблем да си караш, но според мен след всяка една такава процедура огъване изправяне се получава умаряне на матеряла и после почват да се гънат много лесно такаче оправяйги и ги продавай според мен А някой можели да ми каже ръбчето на едната ми джанта е пострадало имали някакви шансове да се навари и после да се оформи или някаква друга процедура която може да го оправи или възтанови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 valio, ето ти за твоя проблем история в картинки :icon_thumbup: repair Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 24 март 2008 Автор Сподели Публикувано 24 март 2008 Евала, изчерпателно и показателно! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choko Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колеги виждал съм много пострадали джанти. Направо "осмици" както се казва без парче от борда. След машина за изправяне ,наваряне и боядисване станаха като нови. Стига да си заслужава джантата може да се реставрира :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 За съжаление нямам тази техника под ръка може ли да ми каже къде могат да ми ги оправят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choko Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Ами колега за различните процедури се използват различни майстори. За изправянето търсиш някой който има машина за тази цел. За наварянето заварчик който заварява разнородни метали а за подготовката и боядисване при бояджия. В нашия град има един агент където ги извършва всички тия процедури на едно место но по принцип реда е такъв. Ако успееш да си ги направиш сам още по-добре. Аз си бях взел преди време едни джанти ,имаха разни дръскотини по тях но едната беше доста крива но нямаше за наваряне. Дадох само да ми изправят кривата за 15лв. купих си спреи за джанти, малко не много едра и малко водна шкурка ,сам си ги подготвих и боядисах. Трябва да ти кажа че доста добре се получиха нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Не е крива просто ръбчето е изядено т.е. остъргано е няма огъване и счупване, като на снимковия материал е но малко поголямо в диаметър като размер :icon_blush: но ще пробвам да намеря някой заварчик да ми го навари и после ще се развихря със шлайфчето и дано да стане щот Хасково ми е малко дълечко и все пак ако някой знае къде правят такива процедури да сподели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Колеги, аз съм с 15-ките на INFECTED...Когато ги взех той може да каже в какво състояние бяха...Занесах ги на вулканизатора ми и той ги изправи една по една...10 лв на джанта ми взе (иначе вземат лев на цол), след това ги занесах на песъкоструййка и ги излъсках до "кокала"...После на прахово боядисване и опичане в печката...Сега са като нови!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Колеги, аз съм с 15-ките на INFECTED...Когато ги взех той може да каже в какво състояние бяха...Занесах ги на вулканизатора ми и той ги изправи една по една...10 лв на джанта ми взе (иначе вземат лев на цол), след това ги занесах на песъкоструййка и ги излъсках до "кокала"...После на прахово боядисване и опичане в печката...Сега са като нови!!!Малко оффтопик - колко ти излязоха всичките процедури - че съм се замислил моите да ги пребоядисам :icon_blush: :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 4 x 10 лв за изправяне на машина, 60 лв за песъкоструйка и 30 лв за прахово боядисване! Ето и снимки! В началото!След пясъка!Сега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Нищо друго не мога да кажа освен> Браво Емо!!! :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Евала :icon_rock: Страшен резултат :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Мерси и аз много им се радвам...И благодаря на INFECTED за това, че ми ги продаде ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Екстра :good: Лятото ще се боядисват джанти, преди да купя гуми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choko Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Резултата с праховото боядисване наистина е впечатляващ. Като се има предвид че джантите са едно 80% от визията на колата си заслужава да се постараеш да изглеждат по тоя начин :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.