Премини към съдържание

choko

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

choko's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. choko

    Запитване за чип тунинг

    Звъннах в Ст. Загора на тези дето са слагали чипа на моя приятел и ми казаха че на Galant като моя не става. Можело единствено да ми пипнат помпата или да ми увеличат горивото нещо такова неможах точно да разбера. А в линка няма опция Galant. По иписаното по темата гледам че има варианти но дали може и има кой да ги осъществи все още не се знае.
  2. Колеги снощи ми беше на гости един приятел. Сложил си е на колата Pasat4 1.9tdi чип и бил много доволен вдигнал с 20 к.с. мощноста и удоволствието от кормуването. С две думи навих се и аз. Въпроса ми е може ли на Galant като моя 95год. 2.0tdi 90к.с. да се сложи подобен чип и с колко ще се увеличат конете?
  3. choko

    Криви Джанти

    Резултата с праховото боядисване наистина е впечатляващ. Като се има предвид че джантите са едно 80% от визията на колата си заслужава да се постараеш да изглеждат по тоя начин :icon_clap:
  4. choko

    Криви Джанти

    Ами колега за различните процедури се използват различни майстори. За изправянето търсиш някой който има машина за тази цел. За наварянето заварчик който заварява разнородни метали а за подготовката и боядисване при бояджия. В нашия град има един агент където ги извършва всички тия процедури на едно место но по принцип реда е такъв. Ако успееш да си ги направиш сам още по-добре. Аз си бях взел преди време едни джанти ,имаха разни дръскотини по тях но едната беше доста крива но нямаше за наваряне. Дадох само да ми изправят кривата за 15лв. купих си спреи за джанти, малко не много едра и малко водна шкурка ,сам си ги подготвих и боядисах. Трябва да ти кажа че доста добре се получиха нещата.
  5. choko

    Криви Джанти

    Колеги виждал съм много пострадали джанти. Направо "осмици" както се казва без парче от борда. След машина за изправяне ,наваряне и боядисване станаха като нови. Стига да си заслужава джантата може да се реставрира :icon_thumbup:
  6. choko

    Ръжда по любимата кола

    От всичко изписано до тук колеги заключих че при Галанта има голямо значение климатичните полюси. Ако колата е карана 10 години в по-северен район...проблем, ако не е...супер. Няма какво да се заблуждаваме ,ламарините са слабото място на тази кола. Както и да я подаржаш и лигавиш ако зимата е 7-8 месеца в годината ,яко сняг лед и киша ще ти писне да ходиш на пароструики да си размразяваш подкалниците. В края на краищата си я взел тази кола да ти върши работа а не да и робуваш.
  7. choko

    Ръжда по любимата кола

    Колеги аз мисля че процедурата с влакнестия кит варши работа но само при леки ръжди по повърхноста. При покупката на моята Мицуба бяха замаскирали много умело по същия начин само че доста напреднали корозии. След две седмици шофиране нещо взе да чука по предницата и се оказа че от ляво едното ухо на горния носач се показа под предния капак. След тази случка я закарах на майстор който установи че положението е доста криво. Та в моя случай ще играе ЦЕУ. Доста се разочаровах след станалото :icon_crying: Незнам каде им е проблема на тенекиите но е доста неприятно.
  8. choko

    Проблем с оборотите

    О много барзо стана с отговора. Благодаря за което Забравих да кажа 4е не съм сменил филтрите и маслата дали това оказва значение на оборота
  9. Здрaвейте. на всички маниаци и Честита Коледа!!! До скоро карах един КОЛТ но реших да се кача на нещо по лукс и си взех ГАЛАНТ 2.0 тди преди две седмици. Колата е 1996 но е доста запазена. Това което ме притеснява е че за дизел работи на много малки обороти 500-600. Сутрин пали на четвърт оборот на стартера и държи оборота на 1000 ОК. докато не загрее. Другото което като я изфорсирам и пусна гъста също ми се струва че оборотите падат моментално на 500. Карал сам и други дисели и сам забелязал че държат около 800-900 оборота и след изфорсирване оборотите падат много по бавно отколкото при мен. Иначе 200 км/h си ги прави само дето като я настъпвам доста пипа в резервоара Ако някои има идея нека пише Благодаря предварително за вниманието. Реадкция от админ: Писането във форума е на кирилица!!!
×
×
  • Създаване...