Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Похвалиха ми сервиза за газови, който е срещу басейна "Спартак " до южния парк. Казват, че всички таксита там си слагали уредбите. Някой има ли представа от този сервиз? Наистина ли са добри там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И не само такситата, колега, също и на :plane: :mitsu-smiley: слагат ;-)

Добри са момчетата. Наложи ми се да ходя при тях само веднъж след монтажа, че се беше скъсало кабелчето на едната дюза - оправиха го бързо, взеха ми 5 лв (да не е без хич) и това е. Проблеми за повече от 60 000 км не съм имал с газовата. Доволен съм от тях. Има едно момче с дълга коса - Стоян, мисля се казваше - много е добър!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте някой свестен сервиз в Стара Загора и района (може и в Пловдив), Да си разбират от работата.

Става въпрос за регулаж и слагане на регулатор на запалването, евентуално и преработване до газов инжекцион.

(Става въпрос за старата кола :D );

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте някой свестен сервиз в Стара Загора и района (може и в Пловдив), Да си разбират от работата.

Става въпрос за регулаж и слагане на регулатор на запалването, евентуално и преработване до газов инжекцион.

(Става въпрос за старата кола :D );

В Пловдив и околноста му най добре е при Миленчо...........или поне той да препоръча някой свестен .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравейте колеги,

 

съживявам тази тема по следните причини:

1. и аз съм се решил да сложа АГУ (газов инжекцион) на моя Галант (комби 2001 г.), че от тези 2,70 лв/литър за бензина ми окапват зъбите

2. приятели ми препоръчаха сервиза до басейна Спартак (Автоекспрес му е името), а в тази тема се споменава с добро за него

 

Общо взето тъкмо си харесам някой сервиз и след 10-15 мин четене из нетя излиза, че са по-черни и от дявола. До тук най-малко отрицателни мнения намерих за въпросния Автоекспрес и за един сервиз Eurogas в Горна баня. Автоекспрес ми е по-близо, предложената цена е по-добра, а човекът с който си говорихме (мъж на видима възраст около 50-60 г.) звучеше доста грамотно.

 

Моля ако някой има опит с някой от тези сервизи да го сподели. Ако пък силно препоръчате някой друг сервиз ще го имам предвид и него. Особено ценно за мен ще е мнението на онези колеги, които са сложили уредбите си преди поне 2 години и имат вече наблюдение в-у поведението на АГУ-то и сервиза.

 

Нещо което ме смути е, че на 3-те места в които ходих с колата имаше едно чудене къде и как ще сложат бутилката, как ще трябва да режат капака над резервната гума, което ме накара да се изправя на нокти и да се замисля за бутилка на мястото на резервната (а къде ще си държа резервната - идея си нямам).

 

Предварително благодаря на всички отзовали се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

съживявам тази тема по следните причини:

1. и аз съм се решил да сложа АГУ (газов инжекцион) на моя Галант (комби 2001 г.), че от тези 2,70 лв/литър за бензина ми окапват зъбите

2. приятели ми препоръчаха сервиза до басейна Спартак (Автоекспрес му е името), а в тази тема се споменава с добро за него

 

Общо взето тъкмо си харесам някой сервиз и след 10-15 мин четене из нетя излиза, че са по-черни и от дявола. До тук най-малко отрицателни мнения намерих за въпросния Автоекспрес и за един сервиз Eurogas в Горна баня. Автоекспрес ми е по-близо, предложената цена е по-добра, а човекът с който си говорихме (мъж на видима възраст около 50-60 г.) звучеше доста грамотно.

 

Моля ако някой има опит с някой от тези сервизи да го сподели. Ако пък силно препоръчате някой друг сервиз ще го имам предвид и него. Особено ценно за мен ще е мнението на онези колеги, които са сложили уредбите си преди поне 2 години и имат вече наблюдение в-у поведението на АГУ-то и сервиза.

 

Нещо което ме смути е, че на 3-те места в които ходих с колата имаше едно чудене къде и как ще сложат бутилката, как ще трябва да режат капака над резервната гума, което ме накара да се изправя на нокти и да се замисля за бутилка на мястото на резервната (а къде ще си държа резервната - идея си нямам).

 

Предварително благодаря на всички отзовали се!

Винаги се случва така, когато видят колата, а иначе на думи - ааа, това е най малкия проблем........и на моята кола така казваха по тел-а, ама като я видят и някои дори се отказват да слагат АГУ...........та досега не съм сложил АГУ, но с тия цени на бенза........Аз лично ще си я слагам сам АГУ-то ,тъй като искам да е така, както аз искам , а не да я претупат отгоре..........за целта дори ще се реже малко от пода на колата, естествено това ще стане професионално,без да се засягат сигурността и устойчивостта на автомобила.........това е заради еднообемността на конкретния автомобил, тъй като няма достатъчно място за бутилката........

Иначе бих те препоръчал да отидеш в Надежда до Еуратек Шкода ...........там търсиш Иво Ленков, той със сигурност е поставял десетки , дори и стотици АГУ-та като на твоята кола ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, благодаря ти за отговора!

 

До колкото попрочетох из форума ти си спец в областта на Мицубишитата и за теб няма да е проблем да направиш подобна интервенция :) Аз обаче съм шофьор от типа "сипвам бензин и карам" ерго ще трябва да се доверя на някой по-кадърен от мен.

 

За Иво Ленков благодаря - открих го и из други теми във форума - сервиза е Каравелгаз. Ще го посетя задължително, а и ми стана интересно за системата с течна фаза.

 

Към всички: Колеги, виждам, че не малко са с АГУ Фобос от преди няколко години. Изчетох доста за тях из мрежата и останах с впечатлението, че в началото всичко е ОК и след година-две почват сериозни проблеми. Моля споделете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно сервиза до Спартак - аз си сложих там газовата преди почти 5 години. Единственият проблем, който ми даде е датчика за наляганео на газта. Беше излязла от гаранция, струва 70 лв. Момчето в сервиза ми го изключи и оттогава се налага като свърши газта да превключа ръчно на бензин, което мен не ме притеснява никак, 70 лв не ми се дават.

Другият "дефект", който даде газовата беше прекъснато кабелче на единият от инжекторите. И тъй като беше много близо до куплонга на дюзата се наложи да сменят куплонга. Запоиха го, сложиха термошлаух, бе професионално се отнесоха и ми взеха космическата сума от 5 лв за целия "ремонт".

След 5 години и над 100 000 км това са дефектите по газовата. Освен филтрите които сменям сам. Доволен съм от монтажа им, спазиха всичко, което поисках. Колата е с оригиналната регулировка на газта, не ми е правила никакви бели, постоянен разход за цялото това време. Разбира се, нямам идея дали същите хора работят там, което си е фактор, но аз определено съм доволен.

За Иво съм чувал само хубави неща, не го познавам момчето, та ако финансовите условия са еднакви - иди при него за по-сигурно. Че сервиз, сервиз, ама майстора си е майстор.

 

П.П. На мен ми монтира газовата едно дългокосо момче, мисля, че се казва Стоян от Ботевград. Ако още е на Спартак - просто не бери грижа, добър е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, rosko, май имаше такъв дългокос младеж там - ще питам за него. Преди 5 години газов инжекцион или обикновена? Каква марка ако не е тайна? Иначе браво на хората, че са си свършили качествено работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Аз съм с точно такъв газов инжекцион-от около година и половина и 40 000 км.

Засега отзивите ми са:твърдо положителни!

100% италианска система.Доста коли внос от Италия са с монтирани там точно такива системи.

След задълбочено проучване съвсем случайно попаднах в един английски форум,където хората бяха доста доволни от Романо.

Марката е известна дори в Австралия,но за съжаление в БГ не е много популярна,поради което,няма много информация из БГ сайтове и форуми.

Уредбата е слагана при Иво Ленков,който е и представител за България на Романо.

Обслужването на системата е на всеки 20 000 км,при което се сменя един единствен филтър.

Системата е много стабилна и досега освен за смяна на филтъра(да чукна на дърво) за друго не съм ходил при колегата.

Друго,друго.....не се сещам.Ако нещо повече Ви интересува,питайте.

Ето това е сайта:Romano.(не е на 100% готов сайта,но основната информация,като контакти и т.н. е налична)

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, rosko, май имаше такъв дългокос младеж там - ще питам за него. Преди 5 години газов инжекцион или обикновена? Каква марка ако не е тайна? Иначе браво на хората, че са си свършили качествено работата.

Газов инжекцион. Марката е Бадрдолини или нещо такова, дори не знаех и си мислех, че е Фобос :-) Всичко по уредбата е италианско - изпарител, инжектори, клапани, само бутилката и компютъра са български. Дюзите са от по-добрия вариант, сменят се отделно, ако някоя сдае багажа. Всяка струва около 35 лв, а тези, които са четирите накуп са доста по-скъпи за смяна. ОПределено съм доволен от работата им.

Самата уредба също излезе читава (за парите си, разбира се..... тогава я плащах 1100 или 1200лв). Има варинти за настройка, софтът е безплатен и някой, който се оправя с тоците добре - може да си се рови и оптимизира. Но тази работа не е за мен. А сега цените са други, може би са ги и подобрили, нали ти казах, не съм пипал почти нищо по нея, дори си е с пърата настройка, след монтажа.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен си, rosko, поклон! Точно това ми предлагат и на мен - италиански части + БГ компютър (БСМ) на леко по-ниска цена. Препоръката ти добива сериозна тежест, а както казах ми направиха добро впечатление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той Роско все Фобос си мислеше че има, после разбра че е БСМ ГИ. Ама дали няма нещо друго да е :)

Фронт кита на БСМ се намира за около 400 гроша (без бутилка и тръби...) да го имате напредвид. И както каза Роско смятам че е доста прилична уредба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги ,

 

От известно време се замислям да сложа Газов Инжекцион на Митсито Лансер 2008 1,5 V 109 коня . Минах да я погледнат на няколко наистина добри и проверени Газсервизи но след кратка консултация от тяхна страна отказват да ми монтират тъй като смятат , че ще си дам парите "на вятъра" както се казва. Обосновават се , че щяло след няколко хиляди километра да имам проблеми с Клапаните понеже там се получавали някакви несъответствия. Незнам дали не ме лъжат но пък от друга страна кой не би взел едни 1000 и няколко лева :) а от друга страна според тях почти не е слагано на точно този модел газов инжекцион .

Та въпроса ми е как мислите , ако сте чували може би и DJ Tumby ще има компетентно мнение и ще ме посъветва :mitsu-smiley:

Редактирано от joreto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги ,

 

От известно време се замислям да сложа Газов Инжекцион на Митсито Лансер 2008 1,5 V 109 коня . Минах да я погледнат на няколко наистина добри и проверени Газсервизи но след кратка консултация от тяхна страна отказват да ми монтират тъй като смятат , че ще си дам парите "на вятъра" както се казва. Обосновават се , че щяло след няколко хиляди километра да имам проблеми с Клапаните понеже там се получавали някакви несъответствия. Незнам дали не ме лъжат но пък от друга страна кой не би взел едни 1000 и няколко лева :) а от друга страна според тях почти не е слагано на точно този модел газов инжекцион .

Та въпроса ми е как мислите , ако сте чували може би и DJ Tumby ще има компетентно мнение и ще ме посъветва :mitsu-smiley:

Жоре чукни един телефон

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Да дам отчет какво направих с АГУ-то.

 

Доверих се на Иво Ленков от Каравелгаз - сложиха ми Романо.Много съм доволен от свършената работа - хората ме посрещнаха приятелски, не се скъпиха на обяснения, не ме гледаха от високо, не ми обещаваха от пиле мляко, а бяха напълно конкретни и точни за всичко, за което ги питах, а и операцията стана за 1 работен ден - оставих колата сутринта и вечерта след работа си я взех. Не съм "разбирач", но според мен направеният монтаж е доста добър

 

post-14526-092594000 1334997415_thumb.jpg

 

Първи впечатления. Изминах 650 км (200 градско и 450 извънградско с 4 човека и пълен багажник). Разход около 9.2л/100км - засичах го на принципа пълня до горе и карам докато изключи свърши газта и пак пълня до горе. Не усетих никаква разлика в мощността и скоростта - колата си вървеше по същия начин както преди на бензин.

 

Сега ще врътна още 500-600 км градско и ще отида в Каравелгаз за евентуална донастройка (такова е условието на сервиза).

 

Колеги, ако сте с мобилни зарядни НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ на персонала на бензиностанциите - аз направих тази глупост и след зареждането в Шел Габрово останах без чашката за газта. Това го разбрах чак тук в София и срещу 15 лв си закупих една "изпаднала кой знае от къде" от един бензинджия от Еко Петрол.

 

Поздрави на всички!

Редактирано от mGalant
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах на газ. Онзи ден /на 18-ти/ Иво Ленков я сложи. Романо. Прецизна и чиста работа. Първо впечатление - незначително по-слаба от режим на бензин, работи стабилно и не по шумно.

Ще пиша за разхода на шест цилиндровия мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

След 5 години и над 100 000 км това са дефектите по газовата. Освен филтрите които сменям сам.

 

 

Колега, от къде си пазаруваш филтрите за газовата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разход извънградско - София-Сопот-София - 300 км. с климатик през цялото време и здраво ръчкане през прохода Гълъбец - 8,75 л/100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За около 1800 км на газ установявам следното:

- градско - 9,5-11,5 л/100 км

- извънградско - 7,5-10 л/ 100 км

според зависи от колко ми е дървен крака, колко е натоварено движението и колата.

 

Например онзи ден София-Кулата 182 км ги изминах с 13,83 литра, което прави 7,60 л / 100 км (без климатик) - не знам как се получи толкова икономично, може би защото е само надолу ;)

На връщане от Гърция от Кавала - Благоевград 222 км и постоянен климатик ги минах с 22,2 л, което си е 10 л / 100 км - вероятно защото е само нагоре?

И в двата случая не съм се юркал много (особено в Гърция не съм вдигал над 90-100 км/час) бяхме все същите 3ма човека.

 

Общо взето разхода се е качил с около 1-1.5 л/100, но като се вземе разликата в цената на газта за сега считам, че икономията е осезаема.

 

Тези дни отивам при Иво Ленков за гаранционния преглед и се надявам от тук нататък само даhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gifлюбимото http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...