Премини към съдържание

Mitsubishi Eclipse получи фейслифт


Препоръчано мнение

Mitsubishi ще покажат фейслифт на спортния си модел Eclipse, в двата му варианта Coupe и Spider, на изложението в Чикаго. Автомобилът е оборудван с 3,8-литров V6 двигател с максимална мощност от 265 к.с. Отвън спортното купе е получило нови брони и странични прагове, а отзад ауспухът е с два накрайника. Фаровете са ксенонови (HID). Подобрено е окачването, а спирачките са с по-големи вентилирани дискове, ABS и EBD, както и система за контрол на стабилността. На разположение са две скоростни кутии - ръчна 6-степенна и автоматична 5-скоростна Sportronic.

Очаква се изцяло нов модел Eclipse да се появи през 2010 г. с по-малък турбодвигател.

Агенция Speed-Press

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелеее

Кога ще го покажат това?! Направо нямам търпение да го видя!!! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3.8 литра - е това подходящо "моторче" за онази концептуалната .......с 2 литровия дизел. Иначе с нетърпение очаквам да "поточа лиги" като се появят снимки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че става въпрос за това:

http://www.topspeed.com/cars/mitsubishi/20...se-ar51821.html

 

Лично на мен не ми харесва много, много...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво му е подходящото?

Имах предвид , че трябва този двигател да сложат и в концептуалната (новата спортна концепция), която са замислили само с двулитров дизел за момента....., което пък е меко казано неадекватно като единствена опция ...това му е подходящото :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид , че трябва този двигател да сложат и в концептуалната (новата спортна концепция), която са замислили само с двулитров дизел за момента....., което пък е меко казано неадекватно като единствена опция ...това му е подходящото :)

 

Въпросът ми беше именно защо смяташ, че е "неадекватен" 2л турбодизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми беше именно защо смяташ, че е "неадекватен" 2л турбодизел.

Хайде да не започваме и в тази тема . Има достатъчно изписано в друга тема , защо този двигател не е подходящ за спортно купе .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4g по принцип не ми харесват, но това малко или много прилича на кола, задницата определено е по добра, но...

...

А какво за бога са направили с предницата на Галанта ?! :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не започваме и в тази тема . Има достатъчно изписано в друга тема , защо този двигател не е подходящ за спортно купе .

 

Тая другата тема обаче не я намирам нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам в онази тема се изписа достатъчно, но като гледам тенденциите ......дизеляците си проправят път дори в доста по-претенциозни автомобили ....като Ауди R8 примерно ..., но да не забравяме разликата - те слагат V12 .....а не 4 цилиндрова цикалка.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...