Премини към съдържание

Идея или запитване


Препоръчано мнение

...така че моля, уважавайте опита на другите а не коментирайте нещо без да знаете...
Не ме разбирай грешно, естествено че уважавам опита ти, ти си доайена на този форум. :icon_rock:

Ти може би не разбра коментара ми - възлово е къде точно е мястото на диагностиката. Или въобще има ли такава. Ако погледнеш коментарите на колегата aga за цените на услугите в Австрия ще видиш, че на него писмено му представят проформа колко ще струва и единствено ако той се съгласи работата започва. Т.е. сервиза е наясно какво точно ще прави и дори цената да се вижда много висока, изненади няма. А в същия момент в България какво му казват - ами като разглобим ще видим това трябва ли да се сменя или може още да кара и др. от този род. Може да струва толкова, ама може и два пъти по толкова. А пък недай си боже, частта дето 'може да кара' ако се счупи до другата смяна, кой плаща?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирай грешно, естествено че уважавам опита ти, ти си доайена на този форум. :icon_rock:

Ти може би не разбра коментара ми - възлово е къде точно е мястото на диагностиката. Или въобще има ли такава. Ако погледнеш коментарите на колегата aga за цените на услугите в Австрия ще видиш, че на него писмено му представят проформа колко ще струва и единствено ако той се съгласи работата започва. Т.е. сервиза е наясно какво точно ще прави и дори цената да се вижда много висока, изненади няма. А в същия момент в България какво му казват - ами като разглобим ще видим това трябва ли да се сменя или може още да кара и др. от този род. Може да струва толкова, ама може и два пъти по толкова. А пък недай си боже, частта дето 'може да кара' ако се счупи до другата смяна, кой плаща?

На колегата колата му е 5 годишна ,това едно, второ - кола като Галант има голям експоатационен ресурс , с добра антикорозионна защита ,и т.н. и т.н. и от това произлиза че се допуска да няма клеасали болтове.......освен това е подържана в добър сервиз където няма побългаряване и т.н. съответно няма прецакани болтове, гайки и т.н. както тук когато ги правят в някой "хоби сервиз" или "голям сервиз" макар че всичко зависи от съвестността на човека който я прави в момента.............

Всички тези неща са изключени като още мисъл там, и затова ви се дава проформа фактура или оферта за тази цел..................но нека видим в Бг как седят нещата ...............

1. джамбазите внасят у нас само скрапа на Европа.............тук ги понапудрят яко и хоп - нова кола се пръкне...........

2. Отиваме ние да купуваме кола като определяща е само и единствено цената...........и гледаме един жесток Галант само за 7 000 лв. 97 год. с лети джанти

3. купувайки колата ние отиваме са смяна на консумативи, но в сервиза се оказва че има други тръгнали работи които трябва да се смеят......

4. В процеса на работа се оказва че има клеасали болтове и гайки( нещо ,което няма как да определиш пък ако ще и 200 диагностики да правиш - това го подчертавам за колежката) и съответно води до усложнения...............съответно като работа е повече време и съответно е и повече пари ............от тук се разминават цифрите на оригиналната фактура и офертата..........за това ценообразуването е на час а не на извършена работа............

 

Да не говорим че и в Европа има гаражни сервизи където работят смотаняци и там ги насират нещата..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aма кой пита колата на колегата на колко години е и какви проблеми възникват като тръгнеш да ремонтираш нещо?

Питах какво мислите за идеята за гореописания сервиз,не съм се интересувала кой как си прекарва времето и с какви клиенти се среща!!!!

 

:spam:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В процеса на работа се оказва че има клеасали болтове и гайки( нещо ,което няма как да определиш пък ако ще и 200 диагностики да правиш - това го подчертавам за колежката) и съответно води до усложнения...............съответно като работа е повече време и съответно е и повече пари ............от тук се разминават цифрите на оригиналната фактура и офертата..........за това ценообразуването е на час а не на извършена работа............

 

Явно има щом на мен ми подмениха някои такива!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза се казва Хоби сервиз и се намира на Лозенска планина 21 в Лозенец...........само че на няколко пъти ме викат ( аз съм на 100 метра от този сервиз) да им оправям бакиите които са надробили............утре пак съм там.......... :icon_blush:

 

Значи за всички има керийка от цялата работа :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам единствено да кажа, че за мен всеки един сервиз тряба да отговаря на стандарти и да има лицензии...Стига с тия мазнотийски гаражченца където сульо и пульо се правят на баш-майстори...Те повечето "майстори" мязат по-скоро на масльонкаджии...Когато видя почистен сервиз, подредени инструменти, и да няма нафърляни джигери се едно си в морга ми става много хубаво...И дадения сервиз който посетиш трябва да дава някакви гаранции както е в Германия...И ако са ти правили ремонт, благодарение на който се утрепеш да им се търси отговорност на дадените майстори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно има щом на мен ми подмениха някои такива!!!

 

Колежке, не съм съгласен с теб. Ако в процеса на работа се окаже че колата ми се разпадне поради някаква причина, не си мисли че ще си остана с подписаната проформа. Ще си платя или поправката, или извозване на колата от сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло идеята не е лоша , но има един недостатък. Днес се замислих какво мога да свърша сам в хоби сервиз и да си призная - доста малко дейности са и предимно свързани с профилактиката на автомобила. Истина е , че колицата ми е далеч по-сложна от стария ми Опел (примерно) .... Да , едно време си правех всичко сам по Жигулата на двора дори с подръчни средства, но защото беше Жигула и изобщо не ми пукаше дали ще я прецакам или не, защото резервните части така или иначе бяха без пари , сравнени с тези за сегашното ми :mitsu-smiley: . Сега със сигурност мога да си причиня значителни разходи дори с една смяна на ремък на климатика (да не говорим за ангренажен).....и дори да не са парични разходите , то във време , разхода ще ми е доста голям , а резултатът - много спорно качествен ремонт. От друга страна със сигурност ще предпочета сам да си сменя маслото , защото наистина ще си сипя почистващата добавка преди това и със сигурност ще изчакам да се "изцеди" добре , преди да сложа новото, но да си сменя сам шарнир ? Никога , дори няма да се пробвам (сигурно, защото съм виждал Пламен как се поти и нерви с клеясали болтове :) )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах 2 работи само тука в тая тема:

 

Как твърдението, че човек може да си прецака колата и извън хоби сервиз оправдава съществуването на такъв?

 

Хихихи - това ми беше много смешно - може да се сложи такъв слоган над вратата му - "не се мъчете сами вкъщи, елате да си прецакате колата при нас!"

 

Със същата сила важи и обратното мнение - който може да си оправи колата, може да го направи навсякъде - аз Ди Джея съм го виждала лично да сменя носач в дъжда посред нощ на централно софийско кръстовище - ето ви романтизиран героизиран пример кооолко е хууууубаво да оправяш коли.

 

:mitsu-smiley:

 

И защо след всеки 2-3 поста следва изказване "вие не разбирате за какво става дума тука" и други подобни?

 

Прочетох внимателно отново какво пише в първия пост, цитирам, за който е забравил:

 

Според вас възможно ли е да има нещо такова и в България,или смятате инвестицията за невъзвращаема парите си?

..

Вие какво мислите?

 

И следват постове, в които различни хора споделят съмненията си или досегашният си опит. Ако не е това целта на темата, значи грешно е формулирана по начало и това не е проблем на хората, писали оттам нататък.

 

Струва ми се, че споделеният опит на хора, които са си навлякли проблеми с хоби-ремонти, и други, които са ги отстранявали, е полезен, за да предупреди останалите какво се случва в реалния живот и не виждам как пък това не е по темата. Това са възможни вреди за клиентите на един хоби-сервиз. В началото имаше постове, които описват неудобства за евентуалните собственици. А "за", освен разправии за ценообразуването и съмнения, относно "надписване" на оферти, не прочетох други доводи.

 

Така че постовете са си съвсем по темата, поне по начина, по който е формулирана.

 

Та, строго по темата, бих казала, че не бих станала клиент на такъв сервиз, дори за нещо елементарно, най-вече, защото оценявам времето си за повече от тарифата на сервиз, изкарвам достатъчно пари, за да си го позволя, а ако не мога да си го позволя, ще спра да карам колата. Не бих станала собственик на хоби-сервиз пък, защото не знам, ако дойдат да ми реват за нещо прецакано по колите, или ако един клиент повреди случайно кола на друг, или някой прецака инструмент, с който друг после си прецака колата или се нарани, кой ще прлаща и кой ще поеме отговорността. И не почвайте пак старата песен - всеки сам си носи отговорността - защото в семейството си следях отблизо драмата "едно паджеро падна от крика и прасна предницата на галанта" и трябва да ви кажа, че както всичко изглежда ясно, така всеки от участниците от 10 кладенеца вода носеше да накара другите да платят.

 

Ако има друга цел тази тема, с удоволствие бих я чула/прочела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...